vineri, 28 mai 2010

Tatuaje. Pro sau contra?


 Eu sunt pro. Dar cu o singură condiţie. Acel ceva să-l laşi acolo pentru toată viaţa. Acel ceva să însemne ceva pentru tine. Eu, spre exemplu, am un tatuaj micuţ, pe ceafă, cu inscripţia "La vita e bella". E făcut anul trecut, undeva prin mai, la vremea aia eram atâât de fericită...Acum o etapă a trecut, tatuajul a rămas. Nu îmi pare rău, e ceva care mă ajută să mă simt mai bine de câte ori îl privesc.

 În schimb, nu sunt de acord cu tatuajele gen "I love Fănică". Sau cu numele tău. Dumnezeule, de ce ţi-ai tatua propriul nume? Ca să ştii cum te cheama când te îmbeţi? Sau? Sau numele iubitului. Etapa aia poate o să treacă, şi tu ai rămas "marcat". Şi nu merită. Sunt pro tatuaje micuţe, finuţe şi frumoase. Fără dragoni, nume şi mahalagisme. Locul contează foarte mult. Fără mâini, abdomene şi etc. În primul rând, la prima sarcină, s-a întins tatuajul ca un aluat. 

 Voi ce părere aveţi?

7 comentarii:

realbadpisy spunea...

si eu sunt pro desi nu am nici unul...inca nu m-am hotarat la ceva ...imi plac de ex cel del dn prima poza si de el si de pozitionarea lui e faina!

realbadpisy spunea...

urmaresc mereu emisiune aia Maiami Ink, super mai si fac aia niste tatuaje..bestiale.

realbadpisy spunea...

aaa! si mai sunt tatuajele alea gen : nike, adidas, puma? WTF??? oribil!

Anonim spunea...

Si eu sunt pro..ma gandeam ca at cand o sa incep primul an de facultate sa imi fac unul cu yin si yang si niste stelute sub simbol:d..adica mi'l doresc mult,pentru ca chiar are o semnificatie pentru mine:D..adica..nu il fac asa degeaba,de moft:D
o sa il fac pe mana stanga aproape de incheietura;)

Anonim spunea...

eu ma uitam la LA ink..:X:X:X

Anitta spunea...

Eu am o pisica pe glezna.
Nu regret si nici nu voi regreta.
Inseamna enorm pentru mine:)
Ideea e sa faci tatuajul cu responsabilitate.

Anonim spunea...

Pro. Chiar am unul de vreo 5 cm pe mana dreapta deasupra incheieturii pe lateral. Este un capricorn.