marți, 3 august 2010

Linişte...

    De la un timp, prefer să îmi aloc timpul pentru distracţie, citit, vizionat Sex and the city şi pentru prieteni în loc să scriu pe blog. Îmi vin idei prin fel şi fel de locuri, dar ajung acasă şi nu le materializez pentru că mi se par hâde şi fără logică. Am atâtea lucruri despre care aş putea să scriu... Despre iubire, prietenie, oameni idioţi (am auzit azi una bună, cum că Dumnezeu iubeşte cretinii şi idioţii, altfel n-ar fi facut aşa mulţi :-) )

Am repetiţii zilnic, iar joi noapte am plecat spre festival. Mă zăpăceşte căldura asta de cap.... Drumul spre repetiţii e lung, dar îmi prinde bine, ca şi mişcare, mă străduiesc să beau 2 litri de apă pe zi şi îmi cam iese!


Conform mailurilor care le primesc în secţiunea spam am câştigat până acum ba 139849840 de lire, ba 500.000 de dolari, deci Im rich. Şi voi primiţi mailuri din astea?

 În rest...aştept să plec... să-mi perfecţionez calităţile la workshopul de coregrafie, să intrăm în competiţie, să fim cei mai buni... Să fim împreună, să uităm de tot, nu vreau să îmi fie dor. Să vedem răsărituri, să ne distrăm, să ne jucam cu limitele noastre. Să ne perfecţionăm şi să fim uniţi...ca şi până acum. Nu ştiu daca am menţionat după ce am scris postul cu trupa de teatru, că nu găsim sponsorizare şi so on, că am reuşit să primim, datorită Monicăi am primit 1000 de ron de la primărie, iar prin propriile puteri 500 de ron de la o firmă. Deci suntem ok. Aşa că... Alexandria, venim!

4 comentarii:

Sim spunea...

Buna, ti-am vazut abia acum comentariul pentru ca am fost plecata. Te-am adaugat in blogroll sa pot urmari cand mai scrii. :)

Cristina Cioba spunea...

Multumesc frumos. Pupici!:D

Cameleona spunea...

Bonne Chance !

xo M.

Cristina Cioba spunea...

sarumana, miss M:*

xoxo