duminică, 31 octombrie 2010

Ce să (nu ) le spui femeilor

Ştim bine că oricum, orice aţi spune, voi sunteţi de vină şi şansele să vă dăm dreptate sunt mici spre inexistente. 

 Să-i dăm drumul.

 1. Ce-ai? 
 Evident că la întrebarea asta răspunsul e "NIMIC". Şi ar trebui să vă prindeţi că avem ceva, şi ia ghiciţi din cauza cui? Da, a voastră. Aşa că în loc să mă întrebi ce am, mai bine te revanşezi frumuşel, că ştii tu ce-ai făcut.

 2. Şi apropo de "ştii tu ce-ai făcut...", apare întrebarea "Dar cu ce-am greşit? "
Aaa, cu nimic. Nici nu eşti un dobitoc. Dar nu asta e problema, că eşti un dobitoc, că vă iubim şi aşa, dar problema o ai cu scăpările de memorie. Aşa că mai bine gândeşte-te cu ce-ai călcat pe bec, în loc să întrebi ca un copil cretin "Da iiioooooo ce-am făcuuuuut?"


3. Ce vrei să facem diseară?
E ok întrebarea asta până la limita la care nu întrebi asta de FIECARE dată. Ia pune-ţi căpuşoru la contribuţie, atunci când ieşi cu băieţii ştii să judeci unde şi cum.

 4. Parcă te-ai mai îngrăşat. Nu?
Ştiti filmul cu Chuck, păpuşa ucigaşă? O să aibă o mutră de Hi, I m Chuck, wanna play? După care o să îşi imagineze cum ai arăta într-o baltă de sânge. Glumesc. Dar sigur o să aibă impresia că nu te mai atrage, că n-o mai placi, că ţi-ai găsit alta şi alte bălării.

5. Cum arăt? (asta te întreabă ea)
 Nu, "BINE" NU e un răspuns. Poţi să încerci cu "extraordinar, iubito", sau "eşti cea mai frumoasă". Şi apropo, să fii ipocrit nu e o soluţie. Clar?

 6. “Chiar ai de gând să mănânci chestia aia?
 Nu prietene, am de gând să mă uit la ea. O mai comandam dacă nu aveam nevoie?

 7. “Cea mai bună prietenă a ta arată demenţial!
 Păi şi ce aia a noastră nu te-ai dat la aia? Deci dai dovadă de un tupeu major dacă zici chestia asta. Iar ea o să aibă grijă să facă pe rănita, şi tu n-o mai vezi p-aia decât de vreo 2 ori pe an, şi atunci întâmplător. Pam pam.

 8. "Sunt stresat şi obosit"
 Da, pe bune, eu te înţeleg că munceşti într-o zi cât alţii în 10, dar dacă mă fuţi la cap cu asta, nu rezolvi decât să mă iriţi şi în final să te trimit să mă cauţi prin alte părţi. Şi să vezi atunci oboseală şi stres. 

 9."N-am avut timp să îţi iau un cadou" vs. "Am uitat de ziua ta complet, iartă-mă!"
La astea două ai dat-o-n bară rău de tot. Bineînţeles, la a 2a mai mult ca la prima, da s grave. Nu contează amărâtu ala de cadou, nu contează dacă e o floare sau un ursuleţ de pluş sau un Bmw X5, contează gestul. Iar dacă ai uitat de tot... e tragic!

 10. După un timp LUNG de relaţie "Nu te iubesc, dar ţin la tine mult."
 Aici deja eşti pa, fii conştient că aia n-o să mai stea cu tine. Doar dacă-i prea fraieră şi are impresia că-ţi vin sentimentele peste noapte. 

Greşeli frecvente pe care le faceţi la prima întâlnire:
1. Eu personal mă uit la încălţăminte şi deşi risc să par snoabă aici, niciodată nu voi ridica ochii mai sus de picioarele unui bărbat care poartă adidaşi!
2. Dacă ai o problemă cu asortatul, din nou e FAIL.
 3. Dacă nu eşti îngrijit, ăsta e cel mai mare fail. Nu, nu o să fie fail, dacă aparent e un look neglijent, dar de fapt e foarte îngrijit
4. Nu, dacă o să vorbeşti la telefon pe tot parcursul întâlnirii, nu îmi demonstrezi că eşti important, ci doar că eşti neinteresat.
 5. Fosta nu e un subiect de discuţie, la fel cum nu sunt nici foştii mei.
 6. Dacă vorbeşti doar despre TINE, din nou, nu o să par impresionată.
 7.Dacă nu eşti haios, nu-mi placi.
 8. Şi o să-mi placi şi mai puţin dacă mă întrebi dacă poţi să mă săruţi. Ori o faci, ori nu. Numai nu întreba, te rog!

 Va urma şi un post în care voi critica şi femeile şi obiceiurile noastre proaste. Aşa că nu săriţi, masculilor!

 Acest post este un pamflet şi trebuie tratat ca atare. Deci, fără venin pe-aici. 
Pam Pam!

Love,







31 de comentarii:

Andra Dan spunea...

Hai tuuuuuuuuuuuuu cum adica daca are adidasi nu e bine? Dar cum sa vina saracul, in pantofi de mers la opera? :)))
>:D< great post, anyway. Mereu rad si zambesc la tine pe blog. Se vede clar ca ti-e manusa teatrul.
Kissez.

Cristina Cioba spunea...

eu ma refeream la adidasii aia penali-stii tu, portocalii, galbeni. auzi, opera!!! pf manca-ti-as sufletu!!:)) ma bucur ca te fac sa zambesti

pupici iubita!:*

Zuzele spunea...

hahahhahah foarte tare!:))))
PS: ma termina psihic faza cu "pot sa te sarut"?? Deci nu mi se pare nimic mai jalnic la un barbat si, cu siguranta ar fi prima si ultima intalnire, daca ma intreaba cand, cum si cand sa ma sarute! Pai ce p...uii mei? Esti barbat sau ce? Arata-mi ca esti barbat, ca stii ce vrei, ca ai initiativa, etc. Si daca eu zic "NU"? Ce faci? Te uiti ca un bou la mine si lasi capul in jos? No way! N-as sta cu un astfel de barbat-wanna-be!

Eu ma uit daca e spalat pe cap:)) Am o obsesie si daca vad ca are parul mudar, slinos si, mai ales, cu matreata, gudbai! Desigur, mai e cate unu cu unghia mica mare:)) Zboara si ala din start! La fel si aia care put a transpiratie, cu haine murdare si cu care nu m-as imagina niciodata in momentele alea pentru simplul motiv ca mi-e sila.
Si apropo de "ce ai?" sau "am facut eu ceva?", iau foc cand ma vede suparata, cand stie ca a facut ceva rau si totusi face pe prostu' ! Nimic nu ma enerveaza mai tare decat atunci cand imi insulta inteligenta!

Cristina Cioba spunea...

vai zuzi ce figura esti si tu:))) aprob si alea cu jegu si cu matreata si cu duhorile, numa ca deh, am considerat ca asa ceva nici nu trebuie sa scriu, ca pan`la urma tine de bun simt, ce p..ana mea?:)) hai sa fim totusi putin seriosi, ca/s tot felu de specimene, de ti/e si frica sa te mai duci la first dates. bine, cand locuiesti intr/un oras mic cum sunt eu, deja ii stii cam pe toti din vedere, da`la anu cand plec la Bucuresti o sa fie crema societatii:))

te pup zuzi!

Andra Dan spunea...

da tu chiar. Si eu ma uit tot daca-i curat, si daca se simte in apele lui. Adica sa nu se fi aranjat cumva numai asa de ochii date-ului.

Evergreen spunea...

Aia cu intrebatul mi s-a intamplat si mie. A fost super amuzant că m-am blocat :)))))))))))))))))

Săracii băieți, câte să înțeleagă și ei...

Cristina Cioba spunea...

@evgreen- tare, tare aia, sa mor io!:))

realbadpisy spunea...

da ce au bree adidasi? mie imi plac! inclusiv baieti cu un stil mai sport. :P

Cristina Cioba spunea...

@realbadpisy- cand te duci la o prima intalnire, eu, ca fata, ma imbrac putin mai elegant. la asta ma refeream aici. iar daca tu/mi vii cu un hanorac si cu adidasi, iar eu mi/s pe tocuri e fail din start. nu am dreptate?

Andra Dan spunea...

Hai ca te pun la treaba! ai si tu o leapsa la mine :D

zuza G spunea...

da da, crema jegosilor in Bucuresti! Stai calma ca e mai rau aici decat intr-un oras de provincie! Eu ma simt norocoasa ca am gasit pe unu, asa cum e el, ca altfel nu stiu daca imi gaseam pereche prin jungla asta puturoasa :))
Nu arata el a Brad Pitt dar macar face dus de 2 ori pe zi, miroase a parfum, ma face sa-l imbratisez mereu si sa-l pupic, are parul curat si unghiile taiate, hainele miros a curat, nu m-a intrebat niciodata "pot sa te sarut?" ca altfel relatia noastra lua sfarsit din primele ei 10 minute :D
Ah, si se incalta in adidasi :)) maro, nu verzi, mereu curatiti cu servetele umede:)))

Cristina Cioba spunea...

buna asta zuzi:)))

Iulia spunea...

Foarte tari greselile frecvente la prima intalnire :))

Anonim spunea...

abia astept sa cotcodaciti putin si despre voi........ ca despre baieti a-ti facut-o lata.... pot sa spun ca mor de curiozitate sa vad cum va vedeti voi din alt unghi.... si cris, cred ca o sa ai nevoie de perspectiva unui baiat cand o sa incepeti sa scrieti ceva de "bine" despre voi... SEXUL SLAB......:p

Cristina Cioba spunea...

@iulia-merci draguto!

Cristina Cioba spunea...

@anonim- vad ca o luam de la capat cu comentariile anonime, -habar nu am cine esti, dar puteai foarte bine sa te semnezi-
s-ar putea sa fii surprins ca sunt foarte critica inclusiv cand vine vorba despre femei- ca si noi gresim. mai rar, ce-i drept, dar gresim:))
si tind sa cred ca tu ai dat-o-n bara cu "a-ti"

ps- sexul SLAB dar totusi FRUMOS:)

Cristina Cioba spunea...

@anonim- totusi apreciez commentul tau, esti primul baiat care a avut curaj, dar mai e timp, abia azi l-am scris. ihi:D

Dorina spunea...

Buna!
Te-am adaugat in blogroll.
Am vrut sa ma trec si in lista de follower, dar momentan nu merge.
O sa mai incerc. :)

Zuzele spunea...

Da, a comentat si mai rau a facut! A vrut sa ia apararea speciei si a sfarsit prin a o face si mai rau de cacao:)) Felici-tari, drag-a anonim-ule!:))

Superficial Doll spunea...

pamflet pe naiba! E PURUL ADEVAR!

1 + 2.ce-am facut?! - tu nimic, urmeaza sa fac eu.. sa te strang de gat! - doh e la mintea oricarui prost ca n-am nervi si ca mi s-au suit piticii la cap din cauza lui!

3.ce vrei sa facem diseara? - cumva speri sa spun: nimic, du-te si distreaza-te cu prietenii tai?! /:)

4.parca te-ai mai ingrasat. nu? - /:) cumva speri sa spun ca da?! speram sa nu fi zis tu asta.

5.cum arat? - stiu cand arat superb, sau cand arat jalnic, speram doar ca atunci cand arat jalnic sa-ti par inca superba you douche!

6.chiar ai de gand sa mananci chestia aia? - chiar ai de gand sa mai bagi atata bere in tine?!

7.cea mai buna prietena a ta arata demential! - ugh! serios? si eu care ma simteam vinovata ca ma holbez la amicul tau HA!

8.sunt stresat si obosit! - acum: nu-i nimic draga! cand ai tu chef: vai! ce ma doare capu!

9.n-am avut timp sa-ti iau un cado' - esti un om asa de ocupat draga! nu-i nimic si telefonul meu o sa fie ocupat pt tine!

10.nu te iubesc dar tin la tine mult! - la asta ma abtin ca si mie mi s-a intamplat s-o zic unuia =)) :">

cam astea ar fi si raspunsurile mele la replicile alea =)) seamana mult! si semanam mult, inca nu mi-ai zis ce zodie esti.

kiss doll!

Cristina Cioba spunea...

@dorina-multumesc frumos! te`ai trecut si in lista de followers, apari:)

Cristina Cioba spunea...

@zuzele- tipic speciei=))

Cristina Cioba spunea...

@superficial doll-sunt capricorn.tuuuu???

INTJ spunea...

cica: "a wise man knows when not to talk" ... mai ales (stiind) ca asta va scoate din minti :D

... sau, o varianta, "daca o perecehe discuta despre sex, in mod sigur nu face sex". :))

Superficial Doll spunea...

fecioara :))

carbonaru spunea...

Nu le intreb daca s-au mai ingrasat, sunt finut si le zic...ai mers la sala ? Ca pari mai masiva..:))

Glumesc. Iar la faza cu adidasii...pot sa spun doar ca risti sa pierzi o gramada de tipi ca lumea care poarta doar adidasi.

Cristina Cioba spunea...

@carbonaru- ooo, avem si un al doilea mascul:P
hai ca de tine nu ma iau, bine ai venit la mine pe blog:P

Cristina spunea...

Ei,încă o serie de "aşa nu" cu vestitul tău umor :)) I like 'em:)

Cristina Cioba spunea...

@cris-vai muuultuuuuu:*

DeliasBeautyBlog spunea...

De mult nu mi-a mai placut asa de de mult o postare.Am citit-o cuvant cu cuvant,ca nu cumva sa pierd ceva :))
Chiar mi-ai inveselit ziua!
Mai vrem!!!!!!

Cristina Cioba spunea...

@sweet crazy lollipop-multumesc din suflet!! esti o scumpa!