vineri, 11 decembrie 2009

Ei bine,da,ador cartofii cu slanina!



Jacques sau supunerea, Eugene Ionesco, piesa realizata de Fatma Mohamed.Da, am fost acolo.Fetita mica, cu doua codite, prinse cu panglicute portocalii. Cu rochita maronie.Un rol superb, si o interpretare, zic eu, buna.
Am invatat multe lucruri.Am avut oameni care m'au ajutat si m'au sustinut, si, si eu pe ei la randul meu.Am fost o adevarata echipa.Cele 3 spectacole jucate, au fost un adevarat succes.Sala plina, peste 80 de oameni de fiecare data, flori, aplauze multe, felicitari.Au fost acolo oameni care ne iubesc.Oamenii care ne'au sustinut.
A fost cea mai frumoasa experienta.Nu am cuvinte sa vorbesc despre asta.

P.S:Multumim tuturor celor care'au fost din nou la spectacolul nostru.Sunt extraordinar de fericita ca am facut chestia asta, a fost o experienta mai mult decat placuta, am invatat sa cunosc oamenii de langa mine, sa ajut, sa iubesc, sa ma atasez.Si ii multumim Fatmei cu tot sufletul si tuturor oamenilor care ne'au sustinut!Si nu in ultimul rand, multumesc colegilor mei pentru tot:)

Niciun comentariu: