joi, 23 iunie 2011

Relationships with comitted/married guys

Aici nu vorbim despre mine, despre ea, despre el(?), despre X, Y, Z. Ci generalizăm. Lucrurile astea se întâmplă (au ajuns light motive în filme, seriale, cărți).

A te îndrăgosti de un tip cu prietenă sau însurat e sinonim din punct de vedere al gradului de prostie cu a-ți injecta heroină-n vene de 3 ori pe zi.  Nu vorbim despre faptul că o relație for real nu va exista niciodată. Nu vorbim despre faptul că el nu va divorța sau nu va renunța la prietena lui. Guess what? Ești cantitate neglijabilă.

Mulți tindem să judecăm femeile care aleg să facă asta. Și asta o fac (în )din principiu femeile care-au fost înșelate.

Nu am de gând să fac tipologia femeii înșelate. Disperarea și toate alea sunt la locul lor. Dar nu pot să vorbesc despre asta pentru că n-am fost în viața mea înșelată (sau dac-am fost, a făcut-o atât de bine încât nu am realizat și atunci îl felicit!)
Nu am de gând de asemeni nici să fac tipologia bărbatului care înșeală sau motivele pentru care o face. E important că o face... De ce? Nu contează.

Bineînțeles, cele care au o relație, sau...cum s-o numi ea, c-un tip cu prietenă sau însurat vor fi catalogate drept curve, târfe, târături și alte... complimente. Nu e așa. Nu mereu. Te poți trezi într-o astfel de relație peste noapte și să nu mai știi (sau vrei/poți)să ieși din ea. Couldn t be more simple.
Plus de asta, etnonimul de ”curvă”e over-used. Ah, aia? E o curvă. Simplu. Mi s-au adus și mie asemenea injurii (culmea, aici pe blog de nenumărate ori, o singură dată în viața reală). Curvă? Curvă trebuie să fii în pat. Pe stradă trebuie să fii o doamnă. Și culmea, cele care mi-au adresat acest cuvânt sunt cele după care nu întoarce nimeni capul pe stradă. Eu? După mine întorci capul pe stradă. Și asta nu pentru c-aș fi vreo frumusețe rară, ci pentru că am acel je ne sais qui, also known as ”vino-ncoa”, nu ”du-te-ncolo”pe care l-au avut toată viața respectivele.

Femeile care sunt înșelate și iartă? Sunt niște proaste. Nu poți spune că n-ai știut. Poți spune că n-ai știut atunci când s-a întâmplat o dată, scurt. Dar când durează de hăhăhăhă, atunci ești proastă. Proastă că nu simți persoana de lângă tine. Și proastă că atunci când ai aflat, ierți. De ce ierți? Că-l iubești? Eu nu aș face-o. Voi toate iertați pentru că ați iubit, eu nu iert tocmai de-asta. Asta din perspective femeii înșelate. Femeia înșelată o va ataca pe cealaltă cât se poate de dur. Și e o reacție firească, human nature calls, nothing left to do. Însă tot femeia înșelată nu înțelege că vinovatul e EL. Ea e doar un exponent. Ar fi putut fi și alta, oarecare. Pe care-ar fi atacat-o la fel de dur.

Dar din perspectiva...amantei?(dacă se poate spune așa) Acolo cum e? Relațiile (cum am mai zis, nu știu dacă ăsta e cuvântul-deși orice tip de interacționare umană poate fi numită relație) astea nu-ți oferă nicio perspectivă. Raportul ce dau-ce primesc iese pe minus. Desigur, nefavorabil pentru tine.

Sigur, relațiile astea sunt bune până la momentul în care-ai început să te implici. De aici încolo? Se mai spune și ”ți-ai dat foc la valiză, fraiero”.

Și încă ceva: de ce ai alege un tip cu care în permanență trebuie să te ascunzi, când poți găsi 20 la colț mândri de ce tipă au lângă ei? Hm?

E cineva care mă contrazice? Vede cineva vreun avantaj în postura asta?

49 de comentarii:

G.W. spunea...

postura nu e una favorabila insa eu sunt de parere ca exista femei pe care rolul de amante le prinde perfect. Cred ca pana in prezent am fost duplicitar in relatiile avute de doua sau 3 ori insa de fiecare data era super aiurea si nu ma prindea si nici nu-mi convenea situatia

Cristina Cioba spunea...

@g.w-da, dar femeile despre care vorbesti tu, NU SE IMPLICA, in mare parte e just sex! am dreptate?

G.W. spunea...

da, e just sex

Andra Dan spunea...

just sex... ce simplu folosesc oamenii cuvinte.

Andra Dan spunea...

daca in unele culturi este una din cele mai frumoase si sfinte lucruri, in occident a devenit repede si sigur...just sex. la placinte,inainte!...

Mixalis spunea...

Ξέρετε τη γνώμη μου γι 'αυτό δεν θα το επαναλάβω εδώ. Είμαι περήφανος για την απόφασή σας. Είστε μια πολύ έξυπνη κοπέλα και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα βρείτε κάποιον που σας αξίζει. φιλιά

Alexandra spunea...

problema e că femeile care cad într-o astfel de capcana chiar nu reaalizează că bărbații, chiar dacă mai au câte o aventură pe ici pe colo, tot la femeia de acasă se intorc, iar relația la care tu ca femeie speri într- astfel de situație nu se va întâmpla niciodata, chiar dacă el te duce cu zăhărelu și își spune că se va despărți sau va divorța de cealaltă

Unknown spunea...

Pe langa faptul ca e doar sex, este si distractiv. Nu e ca si cum tu stai legata de calorifer cu niste hrana uscata si apica, nu, e mult mai mult.
Eu pot vorbi din postura unei "amante" asa cum ai generalizat tu, si mi se rupe de ce spun toate silfidele/uratele/nereusitele care invoca motivul "principii". Ete na, am si eu principii, nu as ridica niciodata mana asupra mamei mele de exemplu, dar daca ma atrage cineva si este amuzant si ne simtim bine de ce sa nu fiu cu el? Ca sunt egoista, toti suntem! Doar ca nivelul de ipocrizie este mai inalt la unii. :)

INTJ spunea...

@Miss - tu chiar vrei sa discuti subiectul sau doar ti-ai spus parerea?

de exemplu: "femeile despre care vorbesti tu, NU SE IMPLICA, in mare parte e just sex! am dreptate?" ... aici doar presupui ca "in mare parte", n-ai de unde sti tocmai pentru ca cele in cauza nu se risca sa spuna prea multe (ca sa nu se incadreze exact la prejudecatile expuse de tine in articol). partea amuzanta e conceptul de "just sex" cand nu esti beat/beata ... ca atunci, orice ar zice oricine, nu e niciodata "just sex" (daca ar fi, ai alege o p**a random care-i "incojunrata de muschi frumosi", ai imbraca-o cu-n prezervativ si ai trece direct la satisfacerea nevoilor tale sexuale). "just sex" e formula folosita atunci cand vrem sa inchidem gura constiintei (care se plange de idealurile calcate-n picioare).

INTJ spunea...

@iela - "Ca sunt egoista, toti suntem! Doar ca nivelul de ipocrizie este mai inalt la unii." ... da, foarte bine spus: e vorba doar de ipocrizie cand de fapt fiecare-si urmareste propriul interes in viata (pana si "a avea o familie & copii" se reduce cel mai des la o motivatie egoista).

Unknown spunea...

ce-mi place blogul asta :D


@INTJ, da bineinteles, am studiat la facultate asta, despre comportamentul prosocial. Nu vreau sa va plictisesc mai mult cu astea.:)

@Alexandra, cred ca ai generalizat cumva. Eu am stiut de la bun inceput ca prietenul meu mai are pe cineva si ca ii este bine cu ea. Uite, aici intalnim o forma de altruism, ca sa fie el fericit sunt dispusa sa il impart cu alta. Glumesc bineinteles:)

Oare nu toata lumea are ca unic scop in viata propria fericire? Nu toti mintim si inselam, sub diferite forme? Haideee mana suuuus! :))

Lillee spunea...

In mare parte te aprob.
1. Femeia inselata care iarta, da, e o mare fraiera. Nu-s de acord cu asta nici sa ma pici cu ceara. Poa' sa fie o singura data, fara implicari sentimentale, bla bla-uri, nu-mi pasa. La revedere, drum bun. Nici explicatii, nici nimic. Nu scandal, nu razboi, doar ciao, atat.
2. femeile care umbla cu un tip insurat. Poate aluia nu-i merge casnicia... deh, poate are totusi sansa sa divorteze... zic si eu. Nu le acuz. Fiecare are povestea lui. Nu pot eticheta.
3. de ce e mai interesant sa te ascunzi cand exista barbati cu care te poti afisa. Pai taman aici e chichita, e mai palpitant, mai multa adrenalina. S-a intamplat de nenumarate ori ca atunci cand cei doi se ascundeau, dragostea era nebuna iar cand s-a oficializat totul, acel foc s-a stins. Deh, focul, uneori, e intretinut de acea adrenalina.
Te pup!

Cristina Cioba spunea...

@danube daughter-nu vreau sa sune naspa, ci in sensul bun, dar tu esti o visatoare, andra...tu nu cred ca ai putea accepta o relatie just for sex:)

Cristina Cioba spunea...

@danube-asta e lumea, mai bine zis tara-n care traim. acum 15 ani sexul era subiect tabu, toti isi puneau mainile la ochi...acum insa...nu mai e

Cristina Cioba spunea...

@danube-asta e lumea, mai bine zis tara-n care traim. acum 15 ani sexul era subiect tabu, toti isi puneau mainile la ochi...acum insa...nu mai e

Cristina Cioba spunea...

@mixalis-hai ma ovidiu, faci misto?:))

Cristina Cioba spunea...

@mixalis-google translate e miezul:) merci din suflet!!!:*

Cristina Cioba spunea...

@alexandra-no offence, dar mai castigata e amanta, decat femeia la care oricum se intoarce. se intoarce dupa ce-a fost in alte paturi?nu mersi;) prefer sa ramana pe acolo

Cristina Cioba spunea...

@alexandra-auch, nu te-am mai vaz de mult pe-aici!

Cristina Cioba spunea...

@iela-din pacate pot vorbi si eu din aceasi postura...nu as vrea sa detaliez aici, dar putem vb pe mess, gasesti id-ul la contact:) pupici!

Cristina Cioba spunea...

@intj-dap, vreau sa-l discut!

absolut de acord...:) numai ca deseori apare emotional attachment

Cristina Cioba spunea...

@intj-din pacate, as zice eu...

cat despre ipocrizie si egoism, toti le avem, intr-o doza mai mare sau mica...

despre copii?da, unii o fac doar pt ca vor urmasi:) deci tot o forma de egoism e si asta, nu? sau femei care raman gravide doar pt a avea un copil si apoi il lasa p-ala balta?

Cristina Cioba spunea...

@iela-merci din suflet!!!

eu vreau sa stiu mai multe despre comportamentul prosocial..pe mine nu ma plictisesti:D asa ca...astept comentariul

Cristina Cioba spunea...

@iela-sa ridice piatra ala de nu-i egoist si face totul pt iubitel...mai ales sa-l imparta cu alta..din altruism, of course=))

Cristina Cioba spunea...

@lillee-legat de 3 SUNT PERFECT DE ACORD!!! cand se oficializeaza probabil nu mai e...tensiunea, flacara, adrenalina..f misto ai pus problema si o aprob cu tarie:)

hm,trecusi prin asta?

Cristina Cioba spunea...

@lillee-sa ma scuzi daca-s indiscreta!

Cristina Cioba spunea...

@lillee-inca ceva..o fi tentant si cum o mai fi, dar parca uneori ai nevoie de-un tip care...nu iti spune sa nu-l suni ca-i cu ea...sau sa iesiti doar seara...e posibil sa te saturi:) am I right?

Andra Dan spunea...

Cristina draga, nu sunt o visatoare. Si daca nu accept o chestie pentru "just sex" nu inseamna ca sunt astfel, ori mai rau, demodata,pentru ca da...acum 15 ani...si azi... Hello, sunt tanara,traiesc si eu in ziua de azi,desi sunt mai mare ca tine cu foarte putin. Traiesc prin aceiasi oameni ca tine, nu e mare diferenta. Prefer sa pastrez anumite chestii ca fiind sacre? DA! Si nu o sa ma blamez niciodata pt asta sau sa ma simt inferioara. Chiar mi se pare ca e nevoie de mai multi ca mine.

Andra Dan spunea...

Sper doar, fetelor, ca din dorinta de a fi moderne, sa nu va vindeti si sufletul ...nu unui tip, ci lumii de azi, in general.

INTJ spunea...

"dap, vreau sa-l discut!" ... ok, atunci hai sa analizam la rece fara se ne ascundem dupa cuvinte.

diferenta intre o amanta si o sotie e de la cer la pamant:
- amantei nu-i pasa daca tipu' n-are bani, pe sotie (chiar daca castiga si ea) o doare rau chestia asta (vezi costurile planurilor de viitor impreuna)
- sotia tre' sa-l suporte pe sot "la bine si la rau" ... pe cand amanta e "vizitata" doar cand tipu' e ok si dispus sa-i faca pe plac pentru a ajunge la sex cu ea
- cand el e bolnav, sotia e cea care-i langa el ... nu amanta
- neamurile si prietenii lui ... sotia tre' sa le si sa-i suporte, nu amanta
- in mare sau deobicei, sotia gateste ... amanta e scoasa la restaurant
- sexul ... cu amanta e mereu fantastic (deh: e mai "rarut" si deci pare "mai finut") ... cu sotia riscul sa devina rutina e enorm (si odata ce-a devenit rutina, nu prea mai e cale inapoi)
- romantism ... cu sotia rar am auzit de tipi care sa fie romantici, da' cica cu amanta se agita care mai de care sa fie
- copii ... daca el vrea copii ii face cu sotia (si probabil ca-i lasa tot pe capul ei) ... amantei sigur nu vrea el sa-i faca vreun plod

... si tot asa ... de unde rezulta ca de fapt amanta are parte de "cireasa de pe tort" in timp ce sotia baga de zor tort (sau inghetata, daca ne luam dupa filme) in ea.

partea aparent naspa e cu ocazia sarbatorilor ... adica atunci cand amantele se plang ca-s singure ... crezand ca daca sotia e cu tipu', ala nu se gandeste deloc la ele ci doar la sotie. sotia pe de alta parte, se iluzioneaza cu "e al meu daca de Craciun e aici".

mai e si povestea cu "suntem impreuna" ... caz in care majoritatea oamenilor se mint frumos ca sunt iubiti ... chestie pe care n-avem cum s-o masuram si prin urmare e doar o presupunere ... cam ca si aia in care "nu face sex cu alta" = "nu ma inseala" (ca el i-o trage de zor cu gandu' la alta, asta ea nu stie ... el nestiind de cate ori se preface ea c-ar avea orgasm).

in timp ce sotia e d.p.d.v. legal "legata" de sot (vezi achizitii imobile si alte cele), amanta e libera ca pasarea cerului.

rezumand: daca as fi femeie, as fugi ca de dreq' de certificatul ala ... care merita a fi luat in considerare doar dupa 40-50 de ani cand deja incep sa te lase balamalele si daca n-ai pus nimic deoparte pana atunci, nu strica sa te gandesti la costurile viitoare din acest punct de vedere.

INTJ spunea...

@Miss - ai condamnat femeile care iarta atunci cand sunt inselate. e normal sa faci asta ... pentru ca nu esti in situatia lor, dar nu inseamna ca ai dreptate. nu cred ca ele iarta fara a avea un motiv, din punctul lor de vedere, bine intemeiat ... si nu cred ca sunt proaste! pentru ele altceva e mai important decat pentru tine ... asta e clar. dupa ce, in timp, i-a tras-o in toate pozitiile posibile si imposibile, de cate ori a vrut ea si cum a vrut ea ... sexul pica (de pe locul 1 cum e la inceput) pe locul 2 ... si se plictiseste si ea de aceeasi "dotare" a partenerului de sex (femeile care au vibratoare nu au doar un singur vibrator, au intotdeauna cel putin doua vibratoare). iar daca sexul ajunge sa nu mai conteze atat de mult pentu relatie ... sigur altceva ii va lua locul (ce e acel altceva, depinde imho de cuplu).

mai sunt si femeile care sunt mandre ca sotul lor e dorit de altele ... ceva in genu' "cu tine face sex, da' daca tre' sa aleaga tot la mine se intoarce ... si tu, fraiero, habar n-ai ca i-am ales special deodorantul ca sa-i pici la pat cat mai rapid si sa se intoarca apoi la mine ... lansandu-te pe tine cu ochii la tavan. hahahaha!!!"

pe cat de frumoase sunt femeile cand sunt bune la suflet, pe atat de hidoase pot fi cand sunt rele ... si desi ele se declara feministe care lupta cu barbatii, de fapt femeile se razboiesc intre ele.

Unknown spunea...

:)) mi-au placut diferentele alea dintre sotie si amanta.
eu sunt realista si cum ma cunosc foarte bine stiu ca as fi o sotie foarte nasoala, in primul rand recunosc ca sunt o fiinta egoista (asa ca toata umanitatea) si tin foarte mult la placerile mele personale si timpul meu cu mine insami. nu sunt dispusa sa suport un tip chiar daca il iubesc 24/24. si nici nu mi-l doresc de sarbatori neaparat, pot sa ma distrez foarte bine si cu famila, prietenii. uf, am atatea de comentat despre asta, dar sunt inconurata de oameni pudici, ce sa fac? ;))

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Cristina Cioba spunea...

@danube-scumpa mea, asa sunt si eu:) insa am zis ca din pacate sexul nu mai e tabu, e o chestie fireasca, ca si cum ai lua paine. repet, din PACATE!

Cristina Cioba spunea...

@intj-cata dreptate ai:) dar tot e naspa postura de "inselata"

Cristina Cioba spunea...

@intj-imi pare rau, eu nu as putea fi mandra...

Cristina Cioba spunea...

@iela-am sters comentariul cu id-ul din motive de siguranta:*

Cristina Cioba spunea...

@iela-si eu sunt egoista, dar prea putin...

INTJ spunea...

@Miss - eu tind sa cred ca de fapt fiecare femeie se viseaza amanta iubitului ... si, la inceputul relatiei, cam asta si e. apoi femeia vrea exclusivitate ... si crede ca poate obtine asta printr-un santaj mascat (casatorie, cu divort daca ...). in timp incepe sa ofteze tot mai des dupa acea perioada de inceput, pe care o vopseste si mai roz decat a fost ... uitand ca atunci ea era amanta lui. iar daca are ghinion si i se reaminteste asta ... deoarece el are o amanta, e logic ca face spume la gura stiind ce-a pierdut ... si se razbuna (fie si numai verbal) pe amanta sau pe el ... pentru propria ei eroare de judecata.

cand eu scriu ca cei doi trebuie sa se redescopere zi de zi din nou, ca trebuie sa evite orice sansa de aparitie a rutinei ... chiar daca sunt casatoriti de N ani, atunci toti se uita stramb la mine (spunand eventual ca asa ceva e imposibil, fara ca macar sa incerce). la fel, cand scriu ca sotul/sotia nu trebuie privit ca ceva ce "ne apartine", ci ca ceva pentru care trebuie sa luptam zilnic ... iar mai culeg priviri chiorase. iar atunci cand le desfiintez oamenilor visul cu "relatie bazata pe incredere, sinceritate, respect si fidelitate" ... pentru a face loc tocmai la ce spuneam inainte (recucerirea zilnica) ... atunci deja sunt dreq' in persoana.

in final totul se rezuma la alegerile pe care le face fiecare ... iar demonizarea amantei (de parca n-ar fi si ea tot un om) sau a sotului (de parca nu stia cu cine a purces la drumu' lung) e o alegere care spune muuuulte despre demonizatoare.

Anonim spunea...

Interesant postul asta asa ca ma bag si eu ca musca-n lapte :) . In primul rand nu cred in fidelitate intr-o relatie de lunga durata (si pt mine lunga durata nu inseamna 1 an 2). Intr-o lume ideala da, ar fi posibil dar la vremurile pe care le traim... Nu zic ca nu exista, numai ca eu nu cred in ea:)). Pot sa comentez din ambele posturi :D . Am o relatie de cativa ani si am aflat ca ''iubi'' meu are combinatii cu alta ca sa ma exprim trivial. Nu a fost vb de sex, ca am aflat eu la timp dar asta nu m-a incalzit cu nimic si am pus capat relatiei. Pe moment. Apoi m-a apucat dorul, plus ca-l iubeam si il iubesc in continuare si am zis mai...hai sa-i mai dau prima si singura ultima sansa. Mentionez ca noi ne-am inteles de la inceput f bine, nu ne certam, nu suntem gelosi nici unul pe celalalt, etc. Dupa ce ne-am impacat toate bune si frumoase, mi s-au aprins mie calcaiele dupa un tip cu prietena :))) Aprins e mult spus fiindca nu m-am indragostit. Oricum ne-am intalnit de cateva ori, si asa bine a fost ca aproape ca l-am inteles pe ''iubi''. Imi pare rau? nuuuuuu!!!!! mi-e bine cu ''iubi''? daaaaaaa! dupa faza aia pe care el a facut-o primul, am decis sa-mi traiesc viata ca numai una am. Nu am facut nimic din razbunare, ci doar pt ca am fost curioasa:).

Cristina Cioba spunea...

@intj-de fapt cred ca e vorba despre ce viata trebuie sa traiasca fiecare. si ce viata vrea! si atat. e simplu de fapt...noi complicam lucrurile

Cristina Cioba spunea...

@anonim-bine ai venit, draguto, sper ca revii!:)

inteleg perfect...si acum mai sunteti impreuna?si mai vezi vreun sens?adica...e ciudat...

Cristina Cioba spunea...

@anonim-scuza-ma dac-am fost indiscreta.

te pup:*

Ionutz1ic spunea...

"E cineva care mă contrazice? Vede cineva vreun avantaj în postura asta?"
Dap, eu, si avantajul il vad din cu totul alta postura... A mea, proprie si personala. Ti-am recomandat niste carti..., sa inteleg ca nu ai vazut coment-ul ?! Poate vii, sa vezi cu ochii tai si sa te convingi, ca tot "generalizam"..:)))

INTJ spunea...

@Anonima - si daca faceati ceva (tu sau/si el), so what? aia stergea cu buretele tot restu'? ca daca da, atunci inseamna ca tot restu' nu valoreaza mai mult decat una sau cateva partide de sex ... ceea ce ar fi trist.

nu stiu cum gandesc altii ... da' eu cand vad sclipirea aia (de bucurie/fericire) in ochii ei (si chiar nu ma intereseaza "de ce"-ul din spatele privirii, important e c-o stiu fericita), stiu ca ziua respectiva s-a meritat traita ... si tocmai de aia incerc mereu sa-i arat si ce simt eu, ca nah: poate si pentru ea e la fel ca pentru mine. ah, ca nu ne reuseste asta in fiecare zi ... nimic nu-i perfect pe lumea asta ... da' iar, asta nu inseamna ca nu putem sa incercam sa atingem perfectiunea.

revenind insa la amanti/amante: in conditiile astea ... ce tipa ar putea sa-mi ofere ceva "mai bun" (ceva care sa ma tenteze sa ma complic cu ea, ca oricum o iau tot e un fel de complicatie a vietii mele)? si chiar daca ar fi, ar fi oricum cu totul altceva fata de "ce am deja" (ghilimele pentru ca nu consider ca am la propriu).

mai departe: oare cu alta as fi altfel decat cu EA? ma indoiesc! nu mai am 20 de ani si nu ma mai schimb asa usor. da' asta ar insemna ca o privez pe EA de ceva? nu prea cred (iar pentru ca nu ma mai schimb asa usor)! dezavantajele unei teoretice amante ar fi ca nu as avea destul timp pentru ea ... si ca oricat de super ar fi (sa zicem) relatie noastra, ea (relatia) niciodata n-ar avea sansa sa atinga intensitatea si durabilitatea celei deja existente de atatia ani. ba mai mult, m-as simti eu vinovat fata de ea ... brrr, inca un motiv sa nu-mi doresc amanta!

concluzie: a fi amanta nu e "the best deal" ... da' e "the next best thing to it" cand "the best deal" deja nu mai e disponibil ... atunci cand traiesti viata de acum si nu astepti sa mori ca sa traiesti viata de apoi.

Anonim spunea...

Hey,
nu ai fost indiscrieta, imi asum intrebarile din moment ce am comentat in the first place. Da are sens! Acum locuim impreuna si ne intelegem mai bine ca niciodata. Are vreun sens? suna super aiurea dar pt noi are. Dupa faza aia am invatat, de fapt am realizat ca i was taking him for granted si asta nu se face nici cand esti de 4-5 ani impreuna cu cineva. De tipul cu care am iesit de cateva ori dupa intamplarea aia, nu m-am indragostit, era super dar am stiut de la inceput ce vreau si in afara de atractie fizica nu a fost absolut nimic intre noi...iar poate parea stupid dar m-a facut sa apreciez ce am in ograda mea. E foarte usor sa arati cu degetul, sa judeci sa zici ''niciodata''. Cand esti pusa insa intr-o anumita situatie, indiferent care ar fi aceea, e posibil ca propriile reactii sa te surprinda chiar pe tine. Despre fetele care stau si asteapta ca unul sa-si lase iubita, numai de rau! vrei sa te distrezi? ok, distreaza-te si move on. Insa fericirea nu ti-o poti cladi pe nefericirea alteia. Si eu am avut un ''fling'' :P, si el avea iubita, dar eu mi-am stiut locul si el la fel si n-am vrut sa stric nici relatia mea nici pe-a lui pt un nimic... Si nu n-am ajuns la ''prostii'' ca tipul a plecat la doctorat in Londra asa ca numa' bine nici n-o sa-l mai vad vreodata:) Still, i can't help to wonder cum ar fi fost daca? Vezi ce-si complica unii viata :))

Marilyn spunea...

hello!!!cu intarziere dar am si eu o povestioara!si as vrea sa iti cer sfatul!!!eu am o relatie de 5 ani jumatate si locuim imrpeuna.Si Totul ar fi ok daca eu acum 2 ani chiar inainte sa ne mutam impreuna,nu as fi cun pe altcineva cu care sa ziceam asa am avut o chimie foarte puternica.X(o sa ii spun asa) era single pe atunci,eu nu!!!si am inceput sa ne vedem o perioada pana cand ne-am dat seama ca ne-am indragostit unul de altul.dupa care s-a stricat treaba.eu am plecat la facultate,cu relatia mea,si X a ramas in urma,nestiind ca eu ma mut cu relatia mea!Cand am venit de craciun acasa Si X avea pe cineva,pe care din cate imi povestea la tel o iubea desi era cu ea de vreo 2 sapt!totusi noi am continuat sa ne intalnim!!!Era ca o iesire din rutina pentru mine de cate ori ne intalneam!!si am continuat asa aiurea pana cand intr-o seara cand ne-am intalnit,am petrecut o seara unica din toate puncxtele de vedere,si el mi-a spus indirect ca este inca in love with me!!!si am si simtit-o,deci stiu sigur ca nu m-a mintit.Anyway eu m-am inddrag de el atunci pe loc si de atunci nu mai am liniste deloc!desi relatia mea e foarte ok si tin la ea(la relatie),si X locuieste cu relatia lui de ceva timp in alt oras,eu nu ma pot gandi la altceva decat la X si la cum ar fi sa fim impreuna!Stie ce simt si spune ca ii pare rau dar ca are pe altcineva,desi cand suntem impreuna uitam de toata lumea si simt ca ne apartinem unul altuia!!ce parere ai?sunt in love sau nu???ar trebui sa insist mai mult?ar trebui sa renunt?

Cristina Cioba spunea...

@marlyin-gasesti id-ul meu la contact...:) si putem vb mai detaliat:)

Cristina Cioba spunea...

*marylin-sorry;))