duminică, 6 iunie 2010

But you see, photos have only two dimensions...


Mi-am propus să fac un post tare interesant. Tot felul de sentimente umane, reprezentate în poze. Să începem mai bine, că vorba multă e sărăcia omului...

...Inocenţă....
...Iubire...
....Ură...
 ...Singurătate....
 ...Despărţire....
....Eliberare....
 ...Libertate...
 ....Prietenie necondiţionată

...Durere...
 ...Compasiune...
 
 ...Gelozie...
 ....Înstrăinare...
...Răbdare....
LATER EDIT: Cu ajutorul Simonei, am mai găsit 2 poze foarte marcante. Pentru...


 ...Speranţă...
 ...şi indiferenţă....
 Sper că v-au plăcut imaginile. Descrierea fiecărei imagini este deasupra ei. Cred că cu toţii am simţit aceste lucruri...nu?

6 comentarii:

Cezar spunea...

Ura din fotografia ta e sora cu nebunia, cu monstruozitatea, o ura pe care n-o pot intelege pentru ca n-am simtit-o niciodata asa. Fotografia in care prezinit iubirea ma duce cu gandul mai degraba la devotament, respect si compasiune. Frumoasa postarea, ma inspira!

Lillee spunea...

Frumos, foarte frumos...Cateodata fotografiile pot exprima atat de mult incat cuvintele sunt de prisos iar efectul este mult mai mare...

Simonette spunea...

Indiferenta unde e?
http://roseinthedesert.files.wordpress.com/2008/12/142645273_fe49e4b601.jpg

Speranta?

http://nelutuandfriends.files.wordpress.com/2008/12/cats1.jpg

Eheee

Ar mai fi!!

Pupici si sa ai o sapt frumoasa

Anonim spunea...

indiferenta am remarcat-o si privit-o ceva timp..urasc indiferenta..dar asta e..asa sunt f multi oameni ,nu le pasa..
Intr-o dimineata cand ma duceam la scoala masina a oprit la bariera(trecea trenul).Acolo sunt cativa caini , iar unul se oprise exact langa masina in care eram eu.Si ma privea prin geam intr-un fel in care nu pot sa explic , incat a reusit sa faca sa mi se umezeasca ochii de-a binelea..
Cred ca poate e ciudat , un caine sa-mi provoaca reactia asta , dar ..eu am compasiune pentru cainii strazii..stiu ca e cam aiurea..;))

Anonim spunea...

:)am trecut mereu pe aici, chiar dacă nu mi-am facut simțită prezența.
Și la ”Scrisoare” am vrut să te rog să-mi dai... un ceva... unde să putem vb mai...private.
Nu știu de ce nu am facut-o, și nu știu dacă acum se numește că asta fac.:) am o chestie similară, dar e la ciorne(printre celelalte cateva...zeci... astfel de chestii) nu știu ce astept ca să o/le postez.
Oh, and btw... Durerea e... overwhelming ...

Simonette spunea...

Mersi de atentie :)

Esti o draguta!