luni, 14 februarie 2011

Valentines- formă de promovare a inimioarelor de pluș

Am zis că nu scriu despre Valentine s dar mă cam mănânca degetele, alt post nu am planificat pentru azi așa că... hai să-i dăm drumul. 
  Despre Valentines românu cam crede asta:


Sau asta...

                                         Sau și mai rău... asta

Iar eu văd Valentines day așa: 

                                                                             sursă.
Sau așa.... 
                                                                             sursă.
Sau .... fiind oarecum scârbită de trandafiri (nu că nu-mi plac, dar deja sunt clișeu ambulant), așa...


                                                                         sursă. 

Hai să vă lămuresc. Nu am nimic împotriva zilei ăsteia. Nu o să mă apuc să comentez acum că e o zi luată de la americani. Ok, n-am nicio problemă nici cu asta. Nu mă deranjează sub nicio formă, nici măcar ca idee nu mă deranjează. Cu persoana potrivită și la locul potrivit făcând ceva ieșit din tipar sau cel puțin original (bungee jumping, carusele, plecat unde văzut cu ochii, cadouri originale-cărți cu mesaje, jurnalul vostru tipărit și so on) poate fi chiar frumos. 

 Dar am o problemă cu ăia care-s împreună de o lună și se iubesc până-n măduva oaselor.


Și cu ăia care se injură de toți Dumnezeii în restu anului iar pe 14 februarie sărbătoresc iubirea lor. Pardon, care iubire? 


Și pe tipele care așteaptă dovezi de iubire acum când oricum nu le primesc în timpul anului. 

 Pe de altă parte nu sunt foarte de acord cu spiritul ăsta de turmă. Aș prefera să mă urc în mașină pe...3 martie, să zicem (aoleo, nu pe 3, că am premieră, Fatma, te rog nu țipa!!) și să mă duc unde văd cu ochii. Și știu sigur că nu o să fiu asaltată de inimioare violente și cupluri care de care mai iubărețe.

 Altă problemă: Mesajele tip sms sau mail, mă rog, ați înțeles voi. Enorm de lungi, luate de pe google și ultra folosite. 


Una și mai gravă: Enorm de multele așa zise partyuri de Valentines. Adică o să fie acolo o sută de mii de cupluri care își sărbătoresc iubirea în.. club. Minunat!

Am auzit că unele persoane-și spun azi la mulți ani. Și nu, nu mă refer la cei care se numesc Valentin, Valentina, etc, ci la oameni, așa, în general. Did I miss something? 

Poate sună a clișeu ieftin, dar nu am nevoie de o zi în mod special, care e sărbătorită în mare parte pentru că "hai mă iubiiii, toți sărbătoresc, doar noi nu?". Dezaprob complet atitudinea asta, unde iarăși spiritul de turmă se manifestă violent. Îi admir în schimb pe cei care fac din ziua asta încă o zi în plus de a își manifesta afecțiunea.

S-a discutat și răsdiscutat despre ziua asta. Unii sunt mega încântați, alții mai puțin. Să zicem că înțeleg micile atenții și sărbătorirea zilei ăsteia. Cu persoana potrivită poate fi ceva adorabil. Dar unde naiba vă e originalitatea? Pernuțe de pluș? Checked. Ursuleț de pluș? Checked. Brățărele de argint? Checked. Inimioară mare de pluș pe care să scrie cu alb te iubesc? Checked. Mai rămâne atunci... da, ați ghicit, cănuța cu numele tău. Bifat și asta?? A... noua modă, chiloței cu inimioare? A, și pe ăia i-ai luat deja? Atunci ce mai stai aici și citești? Du-te și sărbătorește Valentines! 

Eu anul ăsta mă iubesc pe mine, mă răsfăț pe mine și azi sunt doar a...mea! Ihi! 


Așa că poate dacă mi-oi fi simpatică rău... să vad cum mă comport până diseară, îmi prepar și o cină romantică! Sâc... și sigur n-o să ne certăm!

Ce să vă zic? Happy BValentines?

35 de comentarii:

Anonim spunea...

E o zi in care putem sa-l iubim pe cel de langa noi la fel ca-n fiecare zi (caci asta-i iubire adevarata), sau putem doar cumpara iluzia de iubire (ursuleti, inimioare, trandafiri, felicitari, mesaje...) caci in ziua de azi totul e de vanzare, nu?

yoana spunea...

:)) doamne cata dreptate ai..ai uitat de cutiile de bomboane in forma de inimioara, de acadele inimioara, de ghivecele de flori cu inimioare agatate de planta, de maimutoaiele plusate care striga i love you la atingere, de mesajele pline de dulcegarii..si stai ca vine si martisorul :))

Oana Maria spunea...

Sunt total de acord cu tine:). Chiar azi vorbeau 3 colege despre ce le-au luat iubitilor lor si una din ele a zis - ghici ce :)) - o inimioara de plus. Sa cad de pe scaun, nu alta! Toata lumea, DAR ABSOLUT TOATA LUMEA numai asta stie sa cumpere :|? Mi se pare total aiurea sa astept o anume zi ca sa-i zic persoanei de langa mine ca o iubesc + sa-i dau un cadou cretin luat din piata. Mi se pare mult mai frumos sa-i fac un cadou spontan, nu stiu, sa fi vorbit el odata despre cat de mult i-a placut nu stiu ce carte in copilarie si acum n-o mai are, iar eu s-o gasesc la un anticariat sau ceva, nu poc! o inima handicapata din care curg toate atele. Si acum hai sa fim seriosi. De la o anumita varsta parca nu se mai preteaza astfel de cadouri. Cum ar fi sa fie el de 25 de ani, ea de 19-20 si sa-i dea o canuta sau o pereche de nu stiu ce inimioare sau un ursulet :|...In fine.oi fi eu dusa cu pluta..:-/ who knows :))

Am scris romane aici :)), dar ma enerveaza rau de tot toata fatad asta afisata de toata lumea.

Cristina Cioba spunea...

@clarra- asa este.. doar ca nu chiar totul e de vanzare... prietenia, iubirea, mila, respectul, nu sunt...pentru oamenii normali, ca sunt si oameni care ar cumpara iubirea. desi aia nu e iubire, e materialism...

Cristina Cioba spunea...

@yoana-daca nu vomit acum, am ocazia de martisor, nu?:)))

Cristina Cioba spunea...

@oana maria-bine ai venit la mine pe blog!

Dumnezeule... inimioarele astea make me sick:))) e patetic, expirat, fumat, etc. mi-a placut faza cu atele desirate din inimioare:)))

daca tu nu esti sanatoasa, inseamna ca nici io nu-s, ca sunt de acord cu tine!

apropos, ai dreptate cu inca o faza...prefer sa primesc un cadou neasteptat...fiind valentines deja devine firesc ca primesti ceva, mai trebuie doar sa afli ce ....

te pup!

Oana Maria spunea...

Ah da Martisorul =)). Deja au inceput sa apara ca ciupercile dupa ploaie tarabele cu aceleasi ieftinarii nevandute de anul trecut, poate doar ambalajul schimbat :-j. Can't wait :)))

Si acum ceva off topic : azi in drum spre casa, in 91, se urcase un batranel. Avea in mana un buchet de ghiocei si un zambet pe fata de zici ca luase cel mai mare premiu la loto. Nu cred ca mai are rost sa comentez :). Oare cand vor aprecia si restul lucrurile mai simple si nu neaparat 569474704357 de cadouri care mai de care mai costisitoare? :-/

Cristina Cioba spunea...

@oana maria-dadada, ieftiniturile alea cu cosari si vrajeli!bleah, mai bine nu primesc nimic, jur!

m-a impresionat mult gestul batranelului...asa oameni, mai rar, din pacate...

Oana Maria spunea...

Si stai ca vine si Dragobetele =))))))). Alta panarama de sarbatoare :))) Vai de capu` nostru :)). In loc sa puna mana sa mai invete ceva si sa nu mai fie analfabeti, ei isi fac griji ce "mare cadou" sa ia :-j...

Andra Dan spunea...

da... mi-a placut asta:
"hai mă iubiiii, toți sărbătoresc, doar noi nu?".
asa sunt toate fetele si de fapt,doar de asta si este valentines in romania, iar producatorii se bucura de asta ca doar primesc un ban in plus.
eu sarbatoresc altceva azi- burlesque day! am scris pe blog.
eu cu omu meu nu sarbatorim valentines. asa ca viva la vida!

Cristina Cioba spunea...

@danube daughter-true, true, viva la vida! pana mea...am citit si eu, e tare interesanta chestia cu burlesque, am pus la downloadat filmul, apoi o sa iti dau o parere concreta:*

Cristina Cioba spunea...

@oana maria- =))))) noi doua ne-am intelege super in viata reala..=)))) analfabeti, analfabeti, da ii iau la iubiiiiiikooooo un ursuletz:X asa ca...nu te pui cu prostu, ca te bate cu experienta!:))))

Andra Dan spunea...

dar totusi sa reunoastem- pt o tipa de 13 14 15 16 ani care a primul prieten sau na, ceva de genul asta, e o sarbatoare "Cool"...ziua indragostitilor.

si sa nu uitam la chestii ridicole-
certificatele de casatorie pt o zi!.....sper ca nu au si efecte juridice!!!!!!!!

Andra Dan spunea...

dragobetele ca traditie e o sarbatoare frumoasa...daca o sarbatoresti la tara, ca pe vremuri, nu tot asa industrial.

Cristina Cioba spunea...

@danube-da, am uitat de certificatele aleaaa....offf, mai bine taceai, ca iar ma ia cu greata!:)))

Cristina Cioba spunea...

@danube-dap, tot ce e industrial devine fals...

Oana Maria spunea...

Sa stii :)) Daca ar exista mai multi oameni ca tine care sa le spuna lucrurilor pe nume, as fi cea mai fericita :))).

Asa mi-e o sila de aia care in fata zic: da frate si pe mine ma enerevaza X de mor si nu vreau sa ies cu ea/el in parc/oriunde si cand vine momentul sa-i zica nu, ma pomenesc ca zice da :|. Explicatie: "eeeh nu puteam sa-i zic chiar asa din fata". Eh nu :)) II zic eu daca tu nu poti (hmm, nu cred ca mai are legatura cu subiectul de mai devreme ce am zis acum, dar zau daca ma pot abtine :))) E mult prea tare sa stau pe aici :D

yoana spunea...

:)) exact..vei avea ocazia atat pe 1 cat si pe 8 martie.:)) eu cred ca voi sta in casa pe cat posibil si pe 1 si pe 8 :))oare e ceva in neregula cu mine daca nu-mi doresc nimic de plus rosu din piata?

INTJ spunea...

cam la fel e si cu pastele, craciunul si tot restu' alaiului de sarbatori care inainte vreme aveau sens si semnificatie. totusi cel mai groaza mi-e de ziua mea ... cand brusc isi amintesc unii ca totusi ma cunosc ... dupa ce un an intreg doar eu i-am cunoscut/sunat/intrebat ce mai fac/etc. ... da' nah, poate ca am eu prea mult timp liber si e cazul sa-mi iau si al treilea job ...

Cristina Cioba spunea...

@oana maria-eu zic totul pe nume, ca asta astept si eu sa mi se zica de la ceilalti….
Multumesc mult de tot ptr.complimente

Cristina Cioba spunea...

@yoana-nu stiu daca e ceva in neregula cu tine, dar clar e ca daca tu esti in neregula si eu sunt, ca nici eu nu-mi doresc))

Cristina Cioba spunea...

Intj-true..nimic nu mai are reala semnificatie… in fine, asta avem cu asta defilam)

Anonim spunea...

E pacat ca multi se lasa dusi de valul marketingului si uita sa mai faca un cadou din suflet...

C.L.M. spunea...

:)) Mareee dreptate ai! Deh, asa'i romanu' vede un rahat la american, hop si el! :))

Cristina Cioba spunea...

@clarra-nu pot decat sa ma bucur ca eu inca mai stiu...:) si cred ca si tu din ce spui, asa ca bucura-te:)

Cristina Cioba spunea...

@c.l.m-multumesc!exact despre asta vorbeam zilele trecute cu o colega...ca daca imi pun rahat pe maini(imi scuzi expresia)si par destul de sigura pe mine, ca si cum ar fi cool, in 2 zile hop pitzipoancele cu rahat pe maini:))))

Duduş spunea...

Exact cum spui si tu, nu inteleg de ce am nevoie de o zi pe an ca sa iubesc. Pot sa dau cadouri si sa primesc in fiecre zi, pot saspun "te iubesc" in fiecare minut. Si sarbatoarea asta nu face decat sa ma deprima[nu sunt singura care crede asta]. De ce? Pentru ca nu e decat o minciuna.:)

fashion doctor spunea...

hai ca am ras, tare amuzant ai scris , m-ai inveselit! si iti multumesc!!!la noi nu e deloc sarbatoarea asta in cap, cred ca e o prostie-parerea mea.pupici,draga mea!!!

Cristina Cioba spunea...

@modniza-ma bucur tare mult ca te-am inveselir.te pup dulce dulce!

Cristina Cioba spunea...

@dudus-dar o minciuna americana..deci e cool:)))

yoana spunea...

:))) ca tot vorbeam de inimioare de plus si dulcegarii aseara am fost in vizita cu barbati-miu la niste prieteni si atat eu cat si amica noastra am primit de la masculii nostri cate un trandafir alb..cu completarea ca era tarziu si ca nu au mai gasit inimioare :))) spus la gluma dar in ton cu ce discutasem noi aici :))

Ionela spunea...

si ce mai faci tu cu tine dupa cina romantica?..:-))

Cristina Cioba spunea...

@clarra-cuuute:))

Cristina Cioba spunea...

@yoana-bestial:))

Cristina Cioba spunea...

@ionela..e, si cu tine acu:">:))) bine ai venit la mine pe blog!