duminică, 13 februarie 2011

Random again

  • Avem premieră nouă pe 3 martie. Piesa e uimitoare, e despre Holocaust, un fel de adaptare a jurnalului Anne Frank&Romeo, Julieta și întunericul. Bestială, foarte puternică.
  •  Am renunțat la ceva drag, doar pentru că trebuia. Asta este. 
  • Am avut o tentativă de închidere a blogului, însă m-am răzgândit foarte repede. O să evit însă de acum să vorbesc lucruri personale. Mă rezum la ironie și posturi random.
  •  Eu n-o să scriu un post de Valentines, ies din tipar. Sunt single&fabulous.
  • Am o stare de euforie, fără motiv așa... 
Bonus-o melodie frumoasă pe care am regăsit-o la Grapefruits. Am auzit-o în Greys. 
The Fray-How to save a life
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

4 comentarii:

Lauren spunea...

Pai atunci thumbs up for single & fabulous ladies! :D

Cristina Cioba spunea...

@lauren-dadada!

Iustinel spunea...

Buna aia cu single&fabulous :))

Cristina Cioba spunea...

pai da cuuum, iustin b-)