luni, 24 decembrie 2012

X Factor

Desigur, desigur, tocmai eu sa nu scriu despre X factor? Va scriu pe fuga fugilor, ca deh, e Ajunul Craciunului si pe aici. Cu miros de portocale, cozonaci, brad (apropo, trebuie sa fie impodobit si el acusica) si zapada si prieteni si familie si etcetera etcetera. Mi-am pus la punct sufletul, tocmai am mai aflat niste note uluitor de bune, am trimis mail unor profesori de la facultate de care m-am atasat teribil cu urari dragute, mai lipseste doar sa fac bradutul si sa-mi buclez parul in spiritul sarbatorilor. Pana acum vacanta este cum nu se poate mai buna, am dato  raita si pe la Bucuresti si Braila, m-am vazut cu toata lumea si partea cea mai buna e ca...INCA NU S-A TERMINAT!:D

Si acum sa trecem la calutii nostrii. Oile, pardon. La inceput a fost lumina  mi-a placut X factor (deh, fetita naiva). Cheloo imi place teribil, este un om bun (chiar daca nu scoate la iveala tot ce are in sufletel), Delia e simpatica tare si mai are si voce ultra buna (cine dracu Doamne iarta-ma ar fi crezut?!) iar domnul Dan Bitmann imi este tare drag la suflet. Bun.

Toata lumea stie si daca nu stie afla acum ca eu sunt SUPER MEGA ULTRA SUSTINATOARE a lui Raduly Botond, care este din orasul meu si este un tip super talentat! M-am bucurat teribil atunci cand a intrat in concurs si chiar m-am chinuit cam 3 ore si 5 minute sa imi instalez tv-ul pe net in Aberdeen sa pot sa urmaresc X factor si sa-l sustin. Mi-au dat lacrimile cand a iesit, pentru ca tare drag mi-a fost. Dupa ce a iesit el, am tinut cu Tudor, blondinul, simpatic pusti. Dupa ce-a iesit si el, nu m-am mai uitat pana aseara cand ma plictiseam teribil si am vrut sa ma uit la finala.

Sincer, draga nu mi-a fost nici Ioana Anuta, nici Tudor Turcu. Aprob faptul ca sunt talentati (cine-s eu pana la urma sa judec talentul cuiva?), insa nu mi-au intrat mie la suflet nicicum. Eh, eu sunt o doamna, i-am urmarit si-asa. Ma rog, mi-au placut piesele, a fost show. Nu ca anul trecut cand il iubeam pe Leonte ca pe mama.

Totul s-a daramat ca la domino asea atunci cand am aflat (CHIAR VROIAM SA STIU, DEJA NU MAI DORMEAM NOPTILE) cat de sarac este Tudor si faptul ca Ioana si-ar putea permite cu ajutorul parintilor sa se lanseze si fara X factor.

Si apoi...SURPRIZA!!!  A castigat....Tudor!!!! Sa va fie rusine, ca votati cu inimile la un concurs de talent si nu va folositi creierele alea mici si atrofiate!!! Desigur, Tudor o fi fost si placut, ca nu toti l-au votat ca-i sarac. Insa, o mare parte.... Whatever!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Nu cred ca l-a votat lumea asa mult pentru ca e sarac. Multi oameni sunt saraci, nu e nimic neobisnuit.Plus ca de situatia lui stiam de pe la a3/4 a gala. Parerea mea e ca daca se vota pe mila oamenilor ar fi castigat Ioan Man (orbul) si tare surprinsa am fost cand a iesit. Oricum, mie imi place Tudor Turcu, mereu am avut o slabiciune pentru rock dar este un gen de muzica putin mai pretentios pentru ca nu place la toata lumea