marți, 3 noiembrie 2009

Aripi


-Trebuia sa fii acum, aici.Stii,nu?Nu aveai niciun drept sa faci asta.Lasa'ma dracu in pace!Vreau doar sa respir, cat pot eu de mult,aerul asta rece si urat.Dar vreau sa'l respir.Lasa'ma sa'l respir.Opreste'te.Nu te'ai saturat sa mananci in fiecare zi aceleasi aripi?Nu ti'e rau?Scarba?Sila?

-Asa macar stiu ca nu o sa poti sa pleci nicaieri.Am sa te tin oarecum langa mine.Si oricum...dimineata n'o sa poti sa minti ca esti a mea.Nu ai cum!Stii ca dimineata e cel mai greu. Si daca te las fara aripi, sunt sigur ca ma vei astepta mereu, mereu.Uite,iti dau tot aerul.Ti'l pun in posta.Ai unde sa'l pui?

-Nu.

-Atunci respira scumpo.Respira tot praful,toata mizeria,toata ura.Dar nu mai tanji dupa ce nu poti avea.

-Te urasc pentru ca' mi esti interzis.Si odata cu tine imi este interzis tot.Pana si dreptul la dimineti normale.Pe cat de mult te iubesc,pe atat de mult te urasc.

Niciun comentariu: