duminică, 19 iunie 2011

Care e asemănarea între blogurile de ”fashion”și ciuperci

Vă spun eu: ambele sunt MULTE și apar ”ca după ploaie”.

Ce înseamna bloguri de fashion, actually? Păi review-uri la diverse produse cosmetice și așa mai departe, prezentarea ojelor, prezentarea outfiturilor (stay tuned, că de asta mă leg azi), prezentarea unor machiaje și etc, sunt convinsă că știți și voi.

Boon. Nu contest faptul că sunt gagici care fac chestia asta profi și sunt o sursă de inspirație pentru celelalte, prezentând produse interesante, tips and tricksuri pentru realizarea unor machiaje interesante, accesorii combinate foarte frumos și outfituri inedite. Aș fi făcut o lista a fetelor, însă sunt destule care-mi plac și nu aș vrea să omit pe cineva, așa că nu o să fac. No lists today, I m sorry.

PREZENTAREA OUTFITURILOR. Băi nene, că te îmbraci mișto și că vrei să arăți lumii, perfectamente de acord. No problem. Arată-ne, inspiră-ne, dă-ne idei, luminează-ne. Dar din moment ce faci asta, nu te poți afișa cu produse de la 12 lei, sau cum te îmbraci tu când te duci la piață. Și spun asta datorită faptului c-am văzut pe câteva bloguri (bineînțeles că nu voi da nume), fete îmbrăcate în trening și-și prezentau ținuta ca fiind una casual. Nu, nu e. Poate o fi pentru altele, dar eu nu aș ieși pe stradă îmbrăcată-n trening pentru nimic în lume. Poate la piață sau la alergat. Dar atunci măcar nu mi-o prezenta ca fiind o ținută ”casual pentru suc”. Să te duci tu la suc așa, ok? Mă rog, I am going to stop here, pentru că I made my point.

Mai e chestia cu așa-zisul Color blocking. Color blocking e ”arta”de a asorta 2 culori foarte tari/stridente în același outfit. Dacă asortezi roșu la verde total aiurea, nu ai făcut color blocking ci te-ai făcut de căcat. Îmi pare rău.

PREZENTAREA MACHIAJELOR. Honey bunny sugars pretty puff pies, îmi cer scuze dacă vă rănesc, dar două farduri amestecate, neblenduite și văzându-se diferența JALNIC între ele și o linie strâmbă de tuș nu înseamnă MAKE-UP ARTIST (așa cum am văzut la titlurile unora din bloguri). Come on, caută, interesează-te ce e ăla un make-up artist, fă niște studii în domeniu, iar abia apoi start being an make-up artist.

Am sau n-am dreptate?

47 de comentarii:

Anonim spunea...

Yup, yup, absolutely right! Ma amuz teribil cand vad postari de genul asta!
In topul lol-ului sta tipa de la no name, care si redacteaza infect, si cea de la ...ceva cu ingrijire si make-up. Asta isi facea poze la trening langa cocioaba ei nefinisata. Dar du-te fata macar in padure... :|
In schimb, sunt fete extrem de talentate, si bine-informate pe care le urmaresc cu drag, si ale caror sfaturi chiar le aplic uneori...

ioana spunea...

chestiunea asta este cu 2 taisuri.
pe de o parte, ai perfecta dreptate in ceea ce spui. multe fete au devenit "fashion icon" si "makeup artist" peste noapte, chiar daca ele habar nu au ce fac acolo.
pe de alta parte, blogul este o proprietate personala, poti scrie ce vrei si ce nu vrei acolo, chit ca unora le place sau nu.
oricum ar fi, important e zic eu sa cultivam un spirit cat mai frumos si mai organizat, fara pseudo-personalitati(dive, makeup gurus and so on).

Cristina Cioba spunea...

@anonim-cred ca vorbim despre aceasi persoana cu pozele langa casuta ei dragalasa:))=))

Cristina Cioba spunea...

@ioana-intr-adevar, sunt perfect de acord:)

te pup, bine ai venit

Lauren spunea...

Nu mi-a placut niciodata conceptul de make-up guru si nu cred ca cineva, indiferent cine, posteaza machiaje undeva, intr-adevar probabil realizate foarte frumos, poate fi considerat make-up guru.. :| Eu le consider niste fete talentate pe majoritatea, care isi expun ideile altor fete pasionate, care se pot inspira de la ele.. :D

Dar asta cu fashion icon si make-up guru.. :|

Frombeautywithloveblog spunea...

interesanta postare :)

Cristina Cioba spunea...

@lauren-in totalitate de acord cu tine!!!

dar intr-adevar, sunt cele talentate si cele care se cred talentate si de fapt mazgalesc, picteaza, ele stiu ce fac..bleah!

Cristina Cioba spunea...

@lauren-ps-si se considera GURU!

Cristina Cioba spunea...

@emm@-merci mult!!:D bine ai venit, sper sa revii

Cristina Cioba spunea...

@lauren-mai simpatico, ne citim d-atata timp si ne avem in blogroll?ce zici de un link exchange?lasa-mi scris la mine ca sa vad, si te pun la sectiunea fashion:*

Little Princess spunea...

Foarte tare postarea! imi place felul tau de a scrie la nebunie:D. Pup!

Andra Dan spunea...

sper ca nu ti-au displacut chiar asa tare machiajele mele din film :))))))))))

Cristina Cioba spunea...

@little princess-merci din suflet!te pup si eu!:*

Cristina Cioba spunea...

@danube-nu doar ca nu mi-au displacut, ci le ador! si in afara de asta, tu nici nu ai un blog de make-up, deci sa nu te simti vizata cumva, ca te bat!:P

te pup dragalaso:*

Frombeautywithloveblog spunea...

revin :D normal:p de fapt chiar imi plac postarile tale mult de tot ... te astept si pe blogul meu...

Andra Dan spunea...

haha, multumesc dear :*ma bucur ca iti plac...era sa-mi fac blog dar am zis neaaah nu ma pot inhama la tutoriale si toate cele...si doar ca sa ma laud aiurea, mai bine nu. eu am invatat multe de pe blogurile de makeup insa sunt putine care imi plac (fetelespun.ro),blogul andai zeleanca, si...mai sunt, la mine in blogroll...insa da, si eu zic, care nu-s chiar makeup artisti(care implica cursuri,seminarii,deplasai,practica pe clienta)sunt multe fete talentate si pasionate si asta chiar se vede. fireste........sunt si cele de care ai zis tu......eu inca n-am dat de ele,poate imi spui si mie pe mes...sa ma distrez.......

Cristina Cioba spunea...

@emm@-imi place, te intereseaza un link exchange?te pun la categ fashion. ce zici?te astept c-un raspuns

Cristina Cioba spunea...

@danube-sigur honey bee, mai incolo intru si pe mess, si iti arat eu inculpatele:)) sigur o sa te distrezi!:P fetele spun si anda zelenca imi plac si mie. si mai e iguanitza (la mine-n blogroll) si special k. cam atat stiu eu fete bune...restu am vazut o gramada de specimene. bine, or mai fi, dar nush chiar tot:P ci doar aproape tot:P

Camelia Bucur spunea...

mie mi se pune pata când văd trening prezentat "casual" inclusiv la serviciu:-??

Frombeautywithloveblog spunea...

da, cum sa nu.. deja te-am bagat in blogroll :* trebuie sa iti las linkul blogului meu nu??? http://frombeautywithlove.blogspot.com

Cristina Cioba spunea...

@camelia-god damn it, exista asa ceva?!?!

Cristina Cioba spunea...

@emm@-si eu! sa ne citim cu drag!

Unknown spunea...

Si sa nu uitam de Anca Buzea:D.si parca mai e si ella suchardine care face machiaje dragutze :).

Lauren spunea...

Hey! Aveam impresia ca te am deja in blogroll, eu citesc blogurile care le am la follow, nu neaparat in blogroll :D Acum te-am adaugat! :* :*

Cristina Cioba spunea...

@lauren-te-am adaugat sieu la fashion. pupici!!!

Cristina Cioba spunea...

@precious-da:D

claudia spunea...

Apoi na, daca tot e blog, macar sa spuna/posteze/puna poze cu ce vrea fiecare...nu zic ca pe mine nu ma ia rasul cateodata, dar sincer, daca nu iti place, nu citi...
Am vazut o groaza de critici pe seama unor persoane ca Maria- Special K, careia chiar nu te-ai gandi ca are cineva ce sa-i reproseze, deci gusturile sunt impartite si diverse. Unele bloguri ce prezinta atitudinea de "come on people,like me ;;)" sunt stresante, dar diversitatea e mama creativitatii :))!
Si-i foarte bine asa, altfel m-as plictisi de moarte, sa nu mai spun ca m-as deprima pana la podea sa vad doar bloguri cu machiaje si outfit-uri perfecte :)))))!
God darn, mult scriu :|.

Anonim spunea...

Haha!
Ti-am mai scris odata la un post despre TPU care ma amuzat. Acum legat de fashion si de bloguri, pai ai foarte mare dreptate, mai ales la faza cu make-up-ul.
Ma distreaza cand vad tot felul de fete ca pretind a fi make-up artist, dar se machieaza jalnic. Adica e ok sa te machiez, sa arati asta etc, dar nu pretinde ca esti ceea ce nu esti(cum suna!).
Iar legat de fetele cu haine de 12 lei care se pretind fashionista,hmm..nu prea am rabdare sa ma uit pe blogurile lor, ma plictisesc.Poate n-ar fi fost rau sa vedem si cateva poze :))

Unknown spunea...

Ca tot am vorbit mai devreme despre teatru, partea buna in spatiul online este ca daca nu-ti place cineva pur si simplu ii dai un spam, un ignore, un ceva.

Asta zic si despre acest subiect, oricum, cine are bun gust de la mama natura (caci hai sa fim seriosi, nu toti suntem inzestrati cu asa ceva) vede imediat diferenta intre Special K de exemplu, care imi imi place super mult si o wannabe. :)

Sabina spunea...

Pana la urma cred ca trebuie sa le toleram... Daca ideea lor de eleganta suprema este trelingul asortat la o pereche de papuci roz cu paiete si fulgi de cocomarla, posetuta cu logo LV, un buretel d-ala pentru par mesa creata si blonda pusa pe un par negru, slabe sanse sa le convinga cineva ca nu mere. Nu regret decat ca n-am vie, ca erau taman bune de spanzurat pe un arac.

i.itsa spunea...

`ai de capu`meu....Cred ca zi de zi dau peste un blog care ascunde un
"make-up artist" in devenire,sau nu.Da,intr-adevar "No Name" nu se pricepe la acest capitol,degeaba detine produse destul de bune.Cand vezi ca nu te pricepi,o lasi balta si nu incerci sa te faci si mai rau de rahat,dar probail asta ii place.

Cristina Cioba spunea...

@claudia-eu sunt incantata ca primesc commenturi asa lungi, multumesc!!!:)

cat despre koko, o apreciez la make-up, in rest la imbracaminte mi se pare vulgara si fara pic de talent la asortat. plus ca...colantii de latex nu sunt exact pt silueta ei. parerea mea, sper sa nu fi deranjat pe nimeni:)

ti pupik!

Cristina Cioba spunea...

@anonim-merci din suflet c-ai revenit si pt comentariu:) mi-ar placea sa-mi lasi si un nume, sa te recunosc data viitoare nefiind singura care lasa comentariu sub anonim!:)

merci pt aprecieri, te pupacesc!

Cristina Cioba spunea...

@anonim-eh, iti dai seama ca nu puteam sa pun poze, nu am vrut sa jignesc in mod direct pe nimeni:)

Cristina Cioba spunea...

@iela-perfect de acord cu tot ce-ai spus, mai putin partea cu Special K. nu mi se pare a fi elementul cheie de comparatie. adica seriously, sunt fete mai profi ca ea:)doar ca she got fame.

te pup!

Cristina Cioba spunea...

@chibit-astea-s bune de impuscat fara somatie:)) dar cum suntem oameni si nu animale...nu putem face asta, toleranta, cica, e cheia

Cristina Cioba spunea...

@i.itsa-mda...produsele bune nu aduc s talentul din pacate pt unele fete:))

Cristina Cioba spunea...

@i.itsa-*si

Cristina Cioba spunea...

eu nu gasesc blogul fetei asteia: no name. dati-mi si mie link, va rog, sa vad si eu:D pretty please

ioana spunea...

mai miss s, sa stii ca nu sunt deloc de acord la faza cu maria(special k). ok, she's got the fame, e putin cam excentrica si over the top dar nu e ca si cum ar fi kitsch-oasa sau vulgara(?!). nu am vazut-o niciodata cu decolteu sau cu fuste groaznic de scurte. mie chiar imi place si ma inspira. la cat de conservatoare si clasica sunt eu cu imbracamintea, chiar este o inspiratie avalansa ei de culori si de stiluri. vulgare imi par firfitoancele si divele cu tocuri de nspe mii de cm, topuri cu sutien la vedere si eventual parul facut sarmalute sau drept asemanator cu o mana de sarme.

Anonim spunea...

http://mada-noname.blogspot.com/ Dar nu clicui daca d-abia ai mancat, it's for your own good...

Anonim spunea...

Ahaha, si mai e o desteapta, de la ceva gen... mamici si (pu...) bebici perfecte =))) E lol tipa, habar n-are pe ce planeta e. De foarte prost gust :|

Cristina Cioba spunea...

@ioana-eu m-am legat STRICT de aspectul cu colantii de latex, care nu sunt ptr silueta ei:)

Cristina Cioba spunea...

@anonim-bleah, ma uitasi!!! nu o mai caut si pe cealalta, ca serios...ajunge una:)) bleah!

Cristina Cioba spunea...

@anonim-she thinks she s hot?!bleah, she s not:))

Anonim spunea...

Cu aceasta postare poate ca ai spus cateva lucruri adevarate:E adevarat ca unii se considera ceea ce nu sunt si vor doar faima ! Dar mi se pare ca esti patetica cand incerci sa jignesti oameni ! Degeaba faci un post cu expresii elevate cand dupa aceea in comenturi pui bleah...si chestii de genul acesta ! Eu zic sa te maturizezi !:) Articolul este ok , nu stiu de ce simti nevoia sa jignesti ! Chiar te simti bine daca faci asta?! Aaa..si sa inteleg ca nu ai defecte?Suntem liberi ( noi ca oameni) sa ne exprimam cum dorim :) .

Cristina Cioba spunea...

@anonim-sau anonima, mai bine zis. nu jignesc pe nimeni ci doar imi spun o parere. nu am declarat nicaieri ca n-as avea niciun defect, ba chiar fac misto constant de mine. matura cred ca sunt mult prea mult pentru cei doar 18 ani pe care-i am.

cat despre cum vorbesc, cum scriu, cum raspund la comentariile cititorilor mei, ei bine, draguta, astea-s detalii care ma privesc.

eu zic ca data viitoare cand vii cu lectii de cum ar trebui sa fiu, sa te si semnezi.

ps-eu macar imi asum ce spun. tu nu. so..who rocks now?