marți, 15 decembrie 2009

P-L-I-C-T-I-S-E-A-L-A

Deci...spuneam ca nu am scris pentru ca nu am avut timp.A se citi chef.Ideile sunt urmatoarele.
  • Nu am chef nici macar sa respir.
  • As bea o cafea, dar pentru asta trebuie facuta, deci nu
  • As vrea sa am bani sa cumpar multe, multe cadouri ptr oamenii dragi de Craciun
  • As vrea sa'mi redecorez camera
  • As vrea un Canon profesional
  • Acum nu zambesc
  • Trebuie sa ma spal pe par, dar imi este lene
  • Suntem in vacanta, si eu as prefera sa ma trezesc dimineata la 7, sa merg la ore
  • Vreau un catel
  • Nici macar de postul asta nu am chef
  • D'apoi de sarbatori si alte dulcegarii
  • Vreau sa dorm cel putin pana pe 10 ianuarie
  • Toata lumea se plictiseste,ma nene
  • Alocatia aia nenorocita nu a intrat
  • Vreau o pereche noua de cercei

Niciun comentariu: