luni, 11 ianuarie 2010

Aberez din nou


Nu stiu ce e cu mine, realizez doar ca NU imi e bine.Deloc.Am avut o zi mai mult decat jalnica, cu alergatura, noroaie, nervi si siroaie de lacrimi care culmea, au inceput sa curga in mijlocul strazii.Da, cat noroc, mai ales ca mai treceau vreo 2-3 si se uitau la mine ca la felul 15.
Nu reusesc sa'mi dau seama de ce Dumnezeu ma agit NUMAI eu?Sau de ce nu pot sta calma?Sau de ce imi pasa asa mult?Si nu reusesc sa imi dau seama unde gresesc, caci in mod clar o fac.Da da da, mult, repetat si grav.Si gresesc mai nene, nu gluma.Partea proasta e ca nu inteleg unde, si nu pricep de ce EU.De ce nu pot sa fac nimic bine?Sau daca totusi fac bine, atunci cine e vinovat, eu?
Da, stiu, nici eu nu pricep nimic din textul asta si nici nu ma astept sa inteleaga cineva.Nu, nu ma plang si nu ma lamentez.Dar pur si simplu nu stiu unde merg, si de ce mai alerg...Pur si simplu nu am idee unde gresesc de merg toate asa.
E posibil totusi sa nu stiu sa apreciez.Dar oare altii stiu?E posibil sa nu stiu sa respect ce am langa mine.Dar oare altii ma respecta?E posibil sa nu stiu sa IUBESC.Dar oare eu sunt iubita?
Imi pare rau daca am ranit pe cineva zilele astea, dar culmea e ca de fiecare data eu am fost cea care s'a simtit ranita si s'a trezit cu lacrimile curand.Culmea e ca eu, azi dimineata la ora 06.24, m'am uitat la telefon, unde e backgroundul meu preferat, poza cu noi, am oftat realizand ca m'am trezit si mai aveam de dormit si m'am culcat la loc.Nu am putut sa dorm, ma uitam la peretii albi si imi curgeau lacrimi, nu stiu de ce.
Culmea e ca eu am am facut, aperent usurele ele asa, unul dintre ele la mate, unde a venit colega mea proiect, si culmea, am cam facut singurica proiectu.Eh, intentia conteaza, right?Si la istorie optional, una am facut o chestie mega geniala despre comunism.De multe ori am impresia ca nu sunt apreciata pentru ceea ce sunt si pentru ceea ce fac.Poate si de asta ma desconsider SINGURA, si prefer sa ma retrag in carapacea mea, si sa ma inchid.Nu stiu de ce o fac, nu ma intrebati.Am si momente, ca acum spre exemplu, cand sunt PERFECT CONSTIENTA de valorile mele si de ceea ce pot si am maxima incredere in mine.MAXIM, am zis.
Azi ajunge si iubitul meu, dar o sa ne vedem abia maine, na, cica e tarziu.Acum ma duc in pat, nu mai am chef deloc...
XoXo.

2 comentarii:

andra. spunea...

Cristina. :) toti avem momente de genu'... si eu scriam x articole in care imi puneam intrebari si le puneam si altora despre ce sa fac, cum sa fac si de ce sa fac. Nu m-a lamurit nimeni, m-am lamurit singura. Lasa sa treaca timpul, pentru ca sti si tu.. ca odata cu timpul, trec toate. Inclusiv ofurile noastre. :)

Daca tu iti sti calitatile, sti cum sa ti le si scoti in evidenta, si asta conteaza. Nu atat de mult pentru ceilalti, cat pentru tine. Doar pentru ca ai o personalitate puternica, vei vedea ca acum ca s-a intors el, totul va fi mai bine si iti va fi mult mai usor. Pentru ca a venit el. Cea mai importanta parte din tine. :D
Poate si de asta ti se pare ca totul merge prost. Dar, chill.:D Fi chill la maxim. Maxim, am spus. :))
eu iti tin pumnii. :D >:D<
si sti ca daca ai nevoie de ceva, in afara de editatul pozelor [:))], eu sunt acolo. :P
:*

Andra Dan spunea...

De obicei, se intampla sa fie amandoua... si tu sa gresesti in diferite ipostaze, si ei sa nu te aprecieze pentru ceea ce esti. Spun pentru ca ma simt adesea asa. E o nemultumire de sine combinata cu o agitatie continua cauzata de una si de alta... nedeterminate de multe ori. S-or linisti treburile acum ca vine el. Totusi, stai si gandeste la rece daca chiar gresesti, si daca o faci, opreste-te si repara. Eu am facut-o tarziu si mi-a parut rau.Totusi am fost una din femeile care recunosc ca au gresit fata de un barbat, putine o facem. Zicem ca ei gresesc mereu. Nimic mai fals... putem si noi,si inca mult mai elegant. Si daca ti se pare ca nu esti apreciata, zi-le frate. Cel putin, eu asta am facut si a inteles lumea ce nevoi am. Am nevoie sa mi se spuna lucruri dinastea. Dar oamenii nu stiu, nimeni nu iti citeste gandurile, si foarte putini ne cunosc, si nici aia nu ne cunosc cu totul, nici noi nu ne cunoastem. Speak up. Poate nu-s cele mai bune sfaturi, dar sunt din tot sufletul. Sunt patita. I'm there with you.