miercuri, 13 ianuarie 2010

Umplutura


Sunt obosita, foarte obosita.Am ramas in urma cu somnul, sunt plina de proiecte, ma chinui sa fac in asa fel inca sa'mi iasa peste 9 pe semestru.Inca putin si iese treaba.
Vremea asta ma omoara, am un somn incredibil, dar tinand cont ca azi tre sa'mi spal paru'si+intins si alea, si mai am si un proiect la istorie, un catalog cu 25 de descoperiri stiintifice din secolul 19, si secolul 20.Genial, aparent e foarte greu, si nu atat greu cat LUNG si mult de scris.Parca toata lumea s'a tampit, habar nu am ce e cu ei, sau asa sunt ei defapt?Ma rog, probabil mananca de pe jos.
Am un chef asa, de redecorat in camera, dar mi'e lene sa ma duc sa ma "aprovizionez"cu cele necesare pentru modificarile pe care vreau sa le fac.Lene si somn, + ca e atat de frig afara incat ma omoara, m'am saturat de palton.Actually, mie nu'mi place nici vara si iarna, amandoua sunt extreme.Prefer primavara si toamna, unde ma pot imbraca exact pe stilul meu.
Post mai aberant ca asta nu stiu daca am scris vreodata, dar e ok, avem timp pentru toate.Am chef sa scriu, dar imi aluneca mainile asa aiurea, si mi se cam inchid ochii.Astept sa vina seara, cand ma vad cu el si toate treburile sunt terminate.
Ok, a mai trecut o zi.Inca una si inca una...si toate sunt la fel...Nu astept nimic, nu sper nimic, nu vine nimic.Nu ma mai entuziasmeaza nimic (in afara de el, normal, care ma surprinde zilnic cu ceva nou).Nu mai am chef de nimic.Mi'e lene si sa imi bat capul, si sa explic si alte chestii.Nu am chef.

Niciun comentariu: