joi, 28 ianuarie 2010

Iubire


Stiu că nu am mai scris, nu prea am avut ce spune. Da, bine, recunosc, nu am avut chef. Sunt bine, sănătoasă, cu freză nouă, genială (nu am încă poze, dar promit să pun). Vacanţă, în sfârşit, medie mare generală, semestru încheiat, promit ca semestrul viitor să fie şi mai mare media.
Postul asta într`un fel sau altul e pentru tine, pentru noi. Vroiam să`ti spun încă odată că atunci când eşti aici radiez de fericire, iar când nu eşti aici iaraşi radiez pentru că ştiu că o să te văd curând. Vroiam să mai ştii că viaţa ar fi nici pe departe la fel de uşoară şi frumoasă aşa cum e când eşti aici. Tu eşti cel care mă scoate din orice stare rea. Care mă face să zâmbesc şi care m'a schimbat în bine. Cele 9 luni au însemnat şi înseamnă enorm pentru mine. Da, ştiu, postul ăsta trebuia scris pe 24, dar nu prea am mai deschis eu blogul. Aşa că "La cât mai mult nouă!"

P.S--If you want something you never had in your life…you have to be willing to do things you never did before…


Cu drag,
A ta Cristinique...

Un comentariu:

coolboy spunea...

cool chocolates it delicious