sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Primul post fără titlu...


Intru oficial, în clubul celor răciţi cobză. Al meu iubit a răcit (culmea, auzi, cică a făcut baie şi vai Doamne se grăbea spre mine, dragul de el şi aşa a răcit. ).Aşa deci. Pentru că iubirea e foarte mare, subsemnata a stat bot in bot cu virusul. Subsemnata a răcit. Lasă, că se spune că iubiţii împart tot, nu?
Ce'i drept, în ultimul timp îmi merge extrem de bine. Piesa de teatru pe care am jucat'o pentru profa de muzică, mai clar pentru media de la muzică, a fost extraordinară, nu mă laud dar sunt bună. Profa a aplaudat, colegii au aplaudat şi pe lângă asta, m'am ales cu media 10. Simt tot mai mult că locul meu e pe scena, că sunt una cu scena, că ne contopim. Că sunt eu...A venit vacanţa, şi tocmai am o sâmbătă liniştită cu cafea şi ţigări, urmează să mănănc file de peşte cu cartofi natur, iar mai târziu să mă întâlnesc cu a mea cea mai bună prietenă să facem un schimb de nişte chestii. Apoi, urmează să mă văd cu al meu iub şi probabil să ieşim la un ceai fierbinte.


Mi'e dor tare de primăvară, primăvara are o amprentă puternică lăsată in sufletul meu, atunci ne'am intâlnit noi şi era aşa frumos...Mi'e dor să văd cum oraşul prinde culoare, să îmi port hainele subţiri, să ne putem plimba prin parc fără să ne grăbim că ne intră frigul prin haine. Să ne sărutam în razele soarelui pe o bancă, să mă ţină în cârcă la artificii (ce'i drept, nu ştiu dacă mai am noroc anul ăsta). Să facem un anişor. Da. Tu esti omul care mi'a schimbat viaţa. Categoric, în bine...

Poţi cumpăra sexul, dar nu poţi cumpăra dragostea. Poţi cumpăra respectul, dar nu poţi cumpăra admiraţia. Poţi cumpăra iubire falsă, dar nu poţi cumpăra iubirea adevărată .

Niciun comentariu: