marți, 13 aprilie 2010

Acum nu ştiu

Uneori am impresia că viaţa asta pe care o trăiesc nici măcar nu e a mea. Am impresia că nici nu mai ştiu ce am în cap, în gânduri, am o foaie albă în faţă, şi în gânduri am...blank. Observ că în ultimul timp tot mai mulţi oameni mă citesc, mă comentează, mă susţin. Pe calea asta le şi mulţumesc, şi-mi cer iertare dacă uneori nu răspund în timp util la comentarii şi mesaje. 
 Sunt aiurită, zăpăcită, fac lucrurile aiurea, TOATE... Sunt rea, am început să întrec măsura cu desăvârşire, nu mai am limită, nu ştiu să mă opresc. Dacă nu o să-mi pun ordine în gânduri o să ajung fix la...dracu. 
 Parcă mă plictiseşte tot ce e în jurul meu, mă oboseşte, dorm de rup rânduri. Nu am chef. Nici alţii nu au. Unii sau alţii nici nu dau doi bani. Ei, n-are nimic. Am să învăţ eu să mă desprind. Cât de greu poate să fie?
 Singurele decizii greşite au fost alea pe care nu le-am luat la timp. Nici măcar nu reuşesc să fiu coerentă, nu?
 Ei...nici nu mai contează. Am încheiat aici.

 Vă pupa, aceaşi Christine...

6 comentarii:

Alexandra spunea...

stai linistita...si eu sunt la fel
stau ore intregi pierduta si nici nu imi dau seama ca s-a facut seara...as dormi mai tot timpul...nu reusesc sa fac foarte multe si avand in vedere ca deja e luna aprilie pentru mine deja timpul e foarte pretios ca mnah...vine bacu incet
dar in rest....gandeste ca poate e de vina si vremea care se tot schimba

Lillee spunea...

Stai linistita, se intampla. Cred ca astenia e de vina. Si eu te pup :)

realbadpisy spunea...

pwp..cred ca ai nevoie sa fi putina vreme tu cu tine.

Anonim spunea...

Descrierea asta imi aminteste de cineva..aaa..de mine:))))
o vreme da ,a fost si astenia..dar acum nu cred ca mai e..sper sa fie totul bn..si la mn si la tn

Virtualkid spunea...

cel mai probabil, ar trebui sa te indragostesti. poate ca asa se face ordine!

Anonim spunea...

Poate ca la DRACU suntem....