luni, 21 iunie 2010

Memories

M-am mai liniştit. Din lista de admitere la facultate, doar UN SINGUR monolog trebuie, deci o singură carte. Mulţumesc că m-ai luminat!!!:) Aş putea-o alege pe Nina din Pescăruşul lui Cehov, sau pe Viola din a douăsprezecea noapte a lui Shakespeare...sau cine ştie? Mai e timp...


 Nu am reuşit încă să mă apuc de citit, dar nu mă mai simt atât de presată de timp. Mi-e dor de un aparat bun, să fac poze, să fiu pozată. Mi-e dor de răsărit. Cum spunea un prieten drag "Şi răsăritul are mizeria lui". Până una alta, dorm cu geamul larg deschis, visez numai tâmpenii, mă dreg cu cafea şi per total nu fac nimic interesant. Aştept să treaca jumătate din luna iulie, Târgu-Mureş mă aşteaptă, ştiu eu!

 Mi-a stat inima când am regăsit pozele din Bulgaria de anul trecut. Mai... ce perioadă frumoasă. Mi-e dor de tine, de cum erai atunci...şi de ea..şi de mare...




 Ce pur era totul atunci... Pantaloni suflecaţi, alergatul pe plaja, marea, luna mai şi gândul la cineva anume...

2 comentarii:

Alexandra spunea...

ce frumos...vacanta parca tot timpul iti da un sentiment aparte...eu abia astept sa treaca si luna iulie sa inceapa adevarata vacanta pentru mine:p...oricum, sa ai parte de o vacanta cat mai frumoasa in continuare

Simonette spunea...

wow...super :)