marți, 15 iunie 2010

Pauză?

Cred că uneori sunt o scârbă. Uneori nu mă gândesc la cei din jur, mă gândesc doar la mine. Apoi nici măcar nu mă omoară conştiinţa. Nu ştiu dacă sunt fericită, sau doar cred asta. În momentul de faţă mă doare capul şi am o uşoară durere de gât. Habar nu am ce program am azi, mâine sau poimâine. Totul e aşa de imprevizibil, că dacă aş muri mâine, cu 5 minute înainte nu aş şti dacă mor de fapt sau nu. Trebuie să faci nişte chestii ca să-ţi dai seama că ai făcut ceva bine, că te-ai retras la timp. Eu ştiu acum că m-am retras la timp. Altfel cred că aş fi picat în hăurile depresiei. Şi mi-am jurat că niciodată n-o să mă mai încăpăţânez să rămân unde nu îmi mai e locul...
 Am o stare ciudată, nu ştiu când o să mai scriu, poate ar fi bună o pauză.... Aş vrea să fiu într-un loc ca...ăsta...

2 comentarii:

Andra Dan spunea...

Ei pauza :D dar nu trebuie sa ne scrii neaparat despre sufletul tau...asa in detaliu, poate ai obosit sa dai totul din tine in afara,poate mai vrei sa tii si pentru tine. Nu stiu,zic si eu. Pentru ca eu obosisem de ata sinceritate aruncata peste gard si toata lumea si-a permis sa isi dea cu parerea despre cum respira inima mea. Ia mai lasati! Pana una-alta, ne poti scrie despre filme, despre moda, despre parerile tale, poti face o pauza... doar vorbind despre altceva. O zi faina!

Alexandra spunea...

ce frumos...si mie mi-ar placea sa fiu intr-un loc ca ala, unde sa nu mai fiu criticata