luni, 20 iunie 2011

California king bed?!

Cum ar fi să te trezești dimineața în pijamalele tale pufoase și să vezi asta: ?

Ca apoi să te urci în mașina ta plină de flori culese cu drag...

Și să mergi...aici....
Să stai pe terasă și să bei....asta....


Să stai...așa...
                                                        Și să simți...vântul prin păr....și apoi să faci o baie...aici
Să ai parte de un apus...așa
Și următoarea dimineață să te prindă...așa....

                                                                       Aici....


Care e ziua voastră perfectă? Nu trebuie neapărat să-mi dați linkuri de poze, cuvintele pot face tot:)

26 de comentarii:

INTJ spunea...

nu exista asa ceva (zi perfecta), intotdeauna exista un "mai" ... parerea mea.

Andra Dan spunea...

foarte frumos insa... ce legatura are cu melodia california king bed, care e asa dureroasa si are asa un mesaj ce te taie ... cu melodia asta m-am trezit si eu dimineata cantand in cap, si cu lacrimi in ochi.

Cristina Cioba spunea...

@intj-poate exista..:P

Oanna spunea...

Ziua mea perfecta va fi pe 4 iulie cand voi vedea ca am luat bac-ul 8->. Tre sa gandesc pozitiv ca altfel o iau rara :))

Dar nu ma deranjeaza nici pozele tale :D Pantofii aia sunt mortali :X.

Cristina Cioba spunea...

@danube daughter-de ce cu lacrimi in ochiiiiii?:(( ps-mi-a venit titlul de la poza cu patul:P

Iina spunea...

Uh.. Sunt la birou, de ce imi faci asta?:(
N-am o zi perfecta in minte. Pentru mine, o zi perfecta e aceea zi nepierduta, in care am facut ceva.

Cristina Cioba spunea...

@oanna-MAMA, APROB, APROB, APROB!!!! pe 3 se afiseaza..ma omoara bac-ul!!!

la ce dai?si de unde esti?:*

Cristina Cioba spunea...

@lina-e primul tau comment aici, asa ca welcome!:P:*

sper totusi, ca desi esti la birou, iar eu tre sa invat pt bac, suntem mai binedispuse, datorita pozelor frumoase:P putem visa oricand, nu?

Cristina Cioba spunea...

@lina-ah, nu e primul, mi-am adus aminte:p scuze!

Andra Dan spunea...

cum de ce...
in this california king bed, we're 10 000 miles apart...

Bloo Smile spunea...

hai fetelor, curaj:) in 2 saptamani o sa terminam si cu bac-ul asta, iar daca voi nu aveti si admitere ca si mine, o sa va puteti bucura de vacanta si o sa uitati de tot stresul asta care ne omoara acum:))

Iina spunea...

Hehe:) Nu-i problema.
Pai visez. Asta e buba. Cum mai lucrez cand visez? :D

Oanna spunea...

Ah pe 3 :)) desigur. Silly me:D. Sunt din Bucuresti. Proba la alegere - bilogie :)) IMi vine sa ma impusc. Dar la chimie sunt mai paralela decat toti :)), fizica - 98% , informatica - am avut o profa atat de tampita incat iti poti da seama cat de multe am invatat :))

Mai am si prostia aia de engleza azi :| si maine. Si iar pierd timpu` pe acolo degeaba:|. Doamneee..

In fine :D am scris cam multe :)). Oricum, m-am hotarat dupa ce termin si cu admiterea (la snspa) ma apuc de invatat pt TOEFL - m-am uitat pe site aseara si in bucuresti se dau examene in aug si sept, deci aleg sept :)) sa am mai mult timp de pregatire.

Pff..te-am zapacit cat am scris :D sorry :d

Cristina Cioba spunea...

@danube daughter-INCA NU! vorbisem ca traim clipa, da?! mai sunt luni bune...:-w! nu te auto-distruge...

Cristina Cioba spunea...

@bloo smile-bine ai venit draguto!!

la ce dai admiterE?anyway, mult mult succes si tot ce-ti doresti!

eu nu am admitere, treb doar sa iau peste 8 la bac si-s admisa-n Scotia:)

te pupacesc, sper sa revii!

Cristina Cioba spunea...

@oanna-vai de capu tau:( eu am istorie, rom si geogra...e mai..relash, asa

la engl nu dau k am cambridge...te sfatuiesc sa dai cambridge, are o deschidere mai larga dekt toefl:P dar e doar un sfat...

iti urez bafta la engleza!!!:* ce faci mai departe?

Cristina Cioba spunea...

@lina-visezi si tu...cate 5 min, in pauze:P:*

Cristina Cioba spunea...

@oana&bloosmile-s-a facut acilea clubu anti-bac:))

Cristina Cioba spunea...

ps-tot pt fete: bloo smile si tu esti bucuresteanca?ca daca da am drum in buc dupa bac poate sarbatorim impreuna:))!

Oanna spunea...

Mda stiu..mai bine dadeam si eu la filo :)) dar nah, a trebuit sa ascult de sfaturile dirigai si ale lui tata ~x(.

Pai vreau sa intru la Administratie Publica :D combina si dreptul. Eu la ala vroiam sa dau initial, dar n-am mai avut cand sa invat si la economie si gramatica pt admitere :|.

Depun si la ase - administratie si management public :-?

Si daca nici la astea nu intru :)) - habar n-am :)) privat I guess.

Dar intru :d n-oi fi eu mai proastaa decat juma din clasa mea :D.

Dada :D ar fi super tare sa ne cunoastem toate :D "surori de suferinta pt bac" :))))

Alexandra A. spunea...

Hei, perfect de acord cu bacul! Ma alatur si eu clubului...eu am de dat la romana, mate, chimie anorganica...zilele astea numai luceferi si dacia literara am in cap :)) abia astept sa scap :X

Bloo Smile spunea...

uh:)) nu, nu sunt din bucuresti. sunt din celalalt capat al tarii, tocmai din baia mare. eu am admitere la medicina in 20 iulie, asa ca mai am exact o luna pana scap de tot si de toate!:)) si la bac am mate m1 *auch*, romana si chimie organica.. o sa fie dureros.. oricum, bafta multa! sunt sigura ca o sa iei peste 8:D

si eu te pup:)

Bloo Smile spunea...

uh:)) nu, nu sunt din bucuresti. sunt din celalalt capat al tarii, tocmai din baia mare. eu am admitere la medicina in 20 iulie, asa ca mai am exact o luna pana scap de tot si de toate!:)) si la bac am mate m1 *auch*, romana si chimie organica.. o sa fie dureros.. oricum, bafta multa! sunt sigura ca o sa iei peste 8:D

si eu te pup:)

Cristina Cioba spunea...

@bloo-ador medicina! mi-ar fi placut si mie, dar a aparut scotia... ps-te-ai uitat/uiti la greys anatomy? greys rocks!

mi-ar placea sa vad baia mare:D

bafta mult sa ai la bac si la admitere si sper ca tinem legatura!!!sa-mi zici ce facusi

merci de incurajari, te pup:*:*:*

Cristina Cioba spunea...

@oanna-iti doresc toata bafta din lume! sa iei peste 9.50:*:*:*

Cristina Cioba spunea...

@sandra-welcome...:P cam astea le am si eu in cap...si nu inteleg, daca tot ai dus vorba de ce TITU MAIORESCU & DACIA LIT sunt sub pt bac...naiba sa-i ia...dobitoci.

te pup, sper sa revii:)!