duminică, 7 noiembrie 2010

trecutul era spalat, uitat .. si nu regretam nimic.

Am avut un week-end minunat, am fost singură acasă, vineri seară am petrecut, şi tot vineri seară am realizat că mă agăţam de ceva de care nu-mi mai pasă de mult şi mi-am luat o piatră de pe inima. Am ajuns acasă la 5 dimineaţa şi am adormit uitându-mă la televizor. Am fost matinală, am fost la 9 în picioare (hai că mănânc rahat, m-a trezit aia cu poşta), m-am relaxat, şi sâmbătă noapte am făcut maraton de filme care n-au mers şi emisiuni cu colega de bancă iar per total a fost super fun. Azi am avut teatru, am realizat ce mi-am propus. Mi-am învins ruşinea de a cânta în faţa profei şi mi s-a spus că am o voce caldă şi frumoasă (Ihhhhiii, Robbie Williams- Angels).

 All in all, am impresia că m-am îndrăgostit, zilele următoarele o să se confirme, iar eu sunt liniştită şi fericită...şi calmă la ideea vârtejului unei noi săptămâni. Aştept următorul week-end, şi mi-am propus începând de acum să mă distrez de două ori mai mult, dar să învăţ de trei ori mai mult.
 Încă învăţ, încă mai am mult de recuperat, încă îmi pare rău pentru anumite greşeli, dar încă mai am timp să le îndrept, sau dacă nu se mai pot îndrepta, pentru că timpul nu-l dai înapoi măcar să nu le mai repet! Dar sper că o să fie bine totul. Încă sper la ceva frumos, care să mă facă să zâmbesc...

Nu sunt de acord cu regretatul lucrurilor, e o prostie să regreţi. De noi depinde. Avem atâta timp să ne schimbăm, să fim alţii, să fim mai buni. Trecutul te ţine în loc, nu ai cum să mergi înainte dacă te pierzi în detalii minore, în eşecuri şi în trecut.


Vă las cu un cover foarte reuşit a Shakirei- Waka waka, al unei gagici de pe youtube.
PS-  era timpul pentru o postare colorată şi veselă, nu?

 Love, 
 S 

Un comentariu:

Andra Dan spunea...

Ma binedispune si pe mine buna ta dispozitie! Ma bucur ca te afli intr-o pasa asa buna!
Iar coverul-super tare!!