vineri, 25 februarie 2011

Random rants

Adjective și cuvinte aruncate fără rost și vreo idee concretă. E ușor să spui cuvinte, să arunci aiurea, să rănești. E ușor, o mai iei și în tentă de mișto și e... simplu. Simplu ca bună ziua.

Am văzut ieri Remember me cu Robert Pattinson. Bun rol (sau oi fi fost puțin subiectivă pentru că toți au zis asta?). Posibil. Bună idee, oricum (deși... puțin cam clichee), bun scenariu, bune costume, bune decoruri, bune drame interioare. Vouă v-a plăcut? L-ați văzut?

La postul anterior, am primit două comentarii. Păcat, credeam că sunt citită de mai mulți oameni.

Acum mă așteaptă cărțile... și caietele și tot amalgamul din capul meu. Mă duc.

Concluzia? E frumos da nu prea...

7 comentarii:

Felicia spunea...

Nu stiu, ma gandesc sa scrii despre diferenta dintre tineretul de azi si cel de acu' 15 ani......Mereu ma gandesc la ce copilarie au avut sora mea si fratele meu. Fara telefon mobil, fara mess, fara facebook etc. Sau cat de mult s-a schimbat muzica. Inainte melodiile aveau versuri si linii melodice, acum au 3 cuvinte in limba engleza(nu in romana ca e de rahat sa canti in romana) si un sunet de tot rahatul(pardon de expresie). Cred ca despre asta as scrie eu daca as avea un blog sau ce as vrea eu citesc. Nu stiu daca si tu esti de parere cu mine....dar cine stie. Succes! ;)

Pacatoasa spunea...

Ai putea scrie despre viata. Despre oameni. Am vazut ca esti indignata ca nu esti citita. Ca ai fi vrut la postul anterior mai multe comentarii. Eu , mi-am facut blog , sa ma descarc. Nu sa am comentarii. Ca daca e sa alergi dupa asa ceva, n-are sens :D .

Oana Maria spunea...

L-am vazut :( A fost si acum cateva zile pe HBO. Eu oricum sunt obsedata de el din cauza Twilight-ului :)), dar mi-a palcut si in rolul asta. La final logic ca am plans..8-| a fost trist :-<...in rest mi-a placut.

Cristina Cioba spunea...

@felicia- sigur!

Cristina Cioba spunea...

@pacatoasa-imi pare rau ca asa s-a inteles. nu fug dupa commenturi, incercam sa vad ce ar vrea oamenii sa vad aici:) dar daca asta ai inteles tu..imi pare rau

Felicia spunea...

@ Jurnal de raza de soare

Sigur in sensul ca " da o sa scriu" sau sigur" da asta s'o crezi tu" ?

Cristina Cioba spunea...

@felicia-era in sensul de sigur ca o sa scriu, nu e problema, in niciun caz in celalalt sens:)