duminică, 27 februarie 2011

Românii au talent sau cum să nu judeci oamenii după aspect

Ok, să o luăm cu începtul. Conceptul de nu știu cine au talent e de la americani. Știm cu toții emisiunile de tip America got talent, British got talent, etc.

După cum bine știm cu toții, am avut și noi Megastarul, care totuși era o emisiune limitată, putând merge acolo mizând doar pe voce ca și atu. Aici fiecare om care consideră că are un talent poate merge fără probleme pentru a își demonstra abilitățile în diferitele domenii.

Acum că am lămurit și asta, de fiecare dată când intră un om pe scenă, ne facem automat o impresie -fără să apuce să facă ceva-după aspect. Pe principiul vai ce bine arată asta sau ăsta sigur face ceva mișto, sau uiteee ce urât/ă e, să vezi ce panaramă face. Și asta e cea mai bună lecție de viață: niciodată să nu judeci un om după aspect. În primul rând urâțenia și frumusețea sunt relative, deci până la urmă, chiar dacă omul respectiv e -să zicem- urât, asta nu înseamnă că nu e un om frumos pe interior (fără comentarii de genul daaa făăăh bine, da nu mergi cu sufletu de mână pe stradă, ci cu fizicul)

Superficialitate. De asta suntem buni. Da, și eu aș fi ipocrită să nu recunosc că mă uit întâi la aspect. Dar am văzut atâția oamenii frumoși dar neîngrijiți care sunt atât de scârbe încât frumusețea pălește și atâția oameni urâți dar îngrijiți și îmbrăcați decent și atât de curați la suflet încât parcă erau cei mai frumoși de pe Pământ încât am înțeles că urâțenia și frumusețea sunt trecătoare. Cultura, talentul, inteligența și un suflet curat nu sunt trecătoare, însă...

Și acum despre românii au talent

  • Am văzut enorm de multe trupe de dans de puști de 15-16 ani. Poate o să par ipocrită sau mai știu eu cum, însă eu nu consider dansul un talent. Dansul ăsta așa de stradă, chiar nu. Da, consider un talent baletul sau dansul artistic.
  • Am văzut, iarăși enorm de mulți oameni care merg acolo să cânte iar când încep urlă toată sala. De durere, bineînțeles. Cine i-o fi mințit că au voce?
  • Pe de altă parte avem talente cum ar fi bătut cuie cu mâinile, vorbit limbi invers și etc. Le dezaprob și p-astea, astea-s adevăratele talente ale țării?
  • Am văzut în schimb oameni mai în vârstă care nu ar fi zis nimeni că pot ridica sala aia în picioare, și nicicum de durere. Oameni talentați pe care poate viața i-a dus în altă parte decât direcția visului lor. Jos pălăria pentru acești oameni care au avut curajul (nu prostesc!!!) de a merge la emisiunea asta și a da totuși o șansă visului lor. Doamna respectivă a cântat Sleeping Sun de la Nightwish!!! Video: AICI chiar merită văzut!!!!
  • În prima ediție l-am văzut pe Narcis Iustin care a surprins toată sala, sală care a râs în ultimul hal când respectivul a intrat pe scenă. Apreciez că sunt tineri care admiră opera și muzica clasică. Jos pălăria, bilă albă!
  • În această a 2a ediție, am (re)văzut-o pe Cristina Bondoc, participantă la Megastar însă care nu câștigase pentru că alții deși mai slabi au fost considerați mai buni. A cântat împreună cu cea mai bună prietenă a ei-Alina, because you loved me-Celine Dion, o melodie clasică și ...extrem de grea. Video AICI


All in all e amuzantă rău de tot emisiunea, deși e plin de proști- și nu-mi face vreo plăcere concluzia asta-, probabil au impresia că o să revoluționeze lumea dacă bat cuie cu palmele, ce să zic?

Voi ce părere aveți despre asta? Aveți vreun talent?

3 comentarii:

Felicia spunea...

Emisiunea mi se pare falsa. Parca toate memoentele sunt regizate de bun inceput( tu razi asa, tu te strambi asa). Juriul mi se pare nepotrivit . Andi Moisescu - nu stiu ce talent are, nu inteleg ce cauta acolo; Andra - nu e o cantareata atat de "talentata", sunt altele si mai bune, ca Dida Dragan, Ozana Barabancea sau Paula Seling; Mihai Petre - m-am plictisit de el. In concluzie, mie personal, nu ma impresioneaza deloc emisiunea. Si sa raspund la intrebarea ta.....Nu stiu, ce talent am ......poate am un talent, dar n-am curajul sa ies in fata si sa-l arat lumii

Cristina Cioba spunea...

@felicia-eu nu cred ca e regizata. iar andra cred ca are o voce minunataȘ)

Cristina Cioba spunea...

@salut alice sigur ca o sa te trec.pupici