joi, 3 martie 2011

Întrebare întrebătoare

Am și io o întrebare așa, scurtă, la voi. Valabila și pentru domni, dar și pentru domnițe (mai ales!)

Întrebarea e: Ne putem îngriji cu bani puțini?
Și variantele de răspuns:

  • Da, în mod clar!!! Sunt ferm convins/ă
  • Nu, bineînțeles, categoric, îngrijirea adecvată cere bani destul de importanți
  • Da, dar nu într-un mod adecvat ci doar superficial, lucru care se va vedea peste câțiva ani din cauza produselor de o calitate slabă
  • Nu, ci doar ai impresia că o faci dacă încerci să faci economie la îngrijirea ta
Acum să vă aud: Răspunsul cu una din varianta, sau alta, fără nicio problemă dacă aveți un răspuns care nu se află în grila celor 4 ale mele.Și o mică curiozitate (opțională)-ce produse de îngrijire folosiți?Mi-ar plăcea să aud în special domnii. Mi-ar plăcea să răspundă toți cititorii blogului meu, să pot realiza un sondaj.

Hai să ajungem la o concluzie! 

13 comentarii:

Anonim spunea...

Intrebarea intrebatoare: ce inseamna "bani putini"? Ca mie "putin" mi se pare un termen foarte vag.

Hai sa o luam concret - eu imi ingrijesc pielea in profunzime, nu doar superficial, fara a cheltui o avere. Vrei sume exacte? 250 grame unt de cacao = 22.5 ron. 10 ml ulei de migdale = 6 ron. 0.75 litri ulei de masline extravirgin = 14 ron. Total = 42.5 ron
Din ele fac crema de fata - 50 grame (imi ajunge 2 luni), unt de corp - 250 grame - imi ajunge o luna si jumatate, chiar si doua. Uleiul de migdale il folosesc si pentru zona din jurul ochilor, deci nu mai am nevoie de crema de ochi. Uleiul de masline il folosesc si pentru demachiere. Deci cu 42.5 ron imi ingrijesc pielea timp de 2 luni. Pentru exfoliere folosesc gel de dus obisnuit (deci in jur de 10 ron) amestecat cu cafea macinata, asa ca nu mai dau banii pe un exfoliant.

Eu zic ca suma e mica, tinand cont ca am parte de crema de fata + crema de ochi + crema de corp + demachiant + spalare + exfoliere in suma de 52.5 ron... pentru 2 luni.

Felicia spunea...

Eu optez pentru 1 varianta. Poti sa ai grija de tine fara sa dai o caruta de bani pe niste produse. Si sa raspund la intrebarea ta....La ce fel de produse te referi? Pot sa spun asa, ca sunt fidela unui singur produs, samponul meu de 8 lei pe care'l cumpar de la plafar. In rest, imi place sa schimb cremele si alte produse.

mazgalica spunea...

Chiar mâine public un post despre produse cosmetice şi eu sunt pro cosmeticelor cât mai naturale, care de obicei sunt mai ieftine decât cele pline de substanţe chimice.
De exemplu: în loc să cumpăr o cremă anticearcăn care costă cel puţin 15 lei, cumpăr ulei de migdale dulci de la un magazin naturist, şi costă doar 4 lei. Nicio cremă anticearcăn nu a fost atât de bună precum e acest ulei + că merge şi pe post de cremă de faţă.
Tot de la magazinele naturiste poţi cumpăra cu bani mai puţini creme de faţă, loţiuni de corp sau şampon pentru păr.
Da, se poate îngrjire cu bani puţini şi în acelaşi timp produse care dau rezultate.

Cristina spunea...

varianta 1.
Si asta nu se refera doar la ingrijire, ci si la... aspect (machiaj, haine) in general. Da, 'bani putini' e un termen relativ, dar in opinia mea, nu trebuie sa dai o avere ca sa arati finut/a, dar crede-ma ca un look ieftin poate foarte usor sa necesite o caruta de bani :))

crisu spunea...

sincer..nu prea am idee...dar cred ca..nici cu bani putin..nici cu multi.medii:))

Cristina Cioba spunea...

@clarra-pai nu milioane, asta incercam sa zic...

sunt foarte incantata de lucrul pe care il faci tu, pare inteligent, iar produsele suna yummy, mai ales untul de cacao si uleiul de migdale!

si eu sunt innebunita dupa uleiul de masline, care e bestial atat pt par, cat si pt demachiere si sa nu mai pomenim de gatit:)

deci da, thumbs up for you!

Cristina Cioba spunea...

@felicia- interesanta atitudine si a ta. iar cat despre sampon, am folosit la un moment dat produse profesionale ca am avut o scurta perioada probleme cu matreata si nu si-au facut efectul, iar apoi am cumparat de curiozitate head&shoulders (circa 20 de lei tubul MARE)care m-a scapat de la prima spalare de matreata. deci..:) cred ca e clar

Cristina Cioba spunea...

@mazgalica-perfect de acord cu produsele plafar. am cumparat o perioada produse (cica profesionale care costau o caruta de bani) ptr.cresterea genelor, vroiam gene fal-fal. Iar acum le am, si ghici datorita cui?Uleiului de ricin, 1,5 ron/sticluta!

Cristina Cioba spunea...

@cristina-ma bucur ca ai adus vorba de haine! am vazut oameni care se imbraca de la second hand (si nu e o rusine)dar hainute frumoase, curate, ingrijite care le stateau bine, si valorau mai mult in ochii mei decat curelele obisnuite care le poarta pitzipoancele si cocalarii dolce&gabanna si louis vuitton. asa ca..omul face haina, nu haina pe om! atata timp cat esti curat...asta conteaza

Cristina Cioba spunea...

@crisu- fii un pic mai clara!:)

Anonim spunea...

eu consider sincer de tot ca ptr a te ingriji corespunzator asta costa o caruta bani. produsele ieftine de make-up si ingrijire vor avea efecte nefaste ale tenului pe termen indelungat, dar vor avea totusi.

anca r

raluk spunea...

perfect de acord cu c a zis anca r....:) ingrijirea necesita enorm d multi bani. cea corecta, ofc! k asa sa-ti bati joc d tine...e ushor!

INTJ spunea...

da! apa e gratis/ieftina si sapunul daca-i musai il poti face si "de casa". restul ... vei intelege mai incolo de ce nu conteaza de fapt.