luni, 10 octombrie 2011

Prieten, prieteni, prietenul meu/prietena mea

Am impresia ca termenul prieten a devenit over-rated.

 "Cu cine iesi?
 A, cu un prieten/o prietena/"

 Si la fiecare intrebare legata de altcineva, raspunzi asta. Un prieten, o prietena. Foarte rar auzi "o cunostinta", "o amica", "o tipa", "un tip", sau whatever, orice alt apelativ, in afara de prieten.

 Ce inseamna prieten pentru mine? Cel care stie TOT, isi aminteste lucruri despre mine pe care pana si eu le uitasem."Prieten"nu e cel cu care poti sa vorbesti intr-una, ci cel cu care poti sa taci fara sa apara momentul ala stanjenitor in care nimeni nu mai spune nimic si you run out of words. Prieten e ala pe care poti sa-l suni la 3 noaptea ca ai nevoie de ajutor si se incalta si fuge spre tine. Si asa mai departe, cred ca nu e cazul sa definesc notiunea asta (sau e?!)

Singurele persoane pe care le pot numi PRIETENI sunt mama, iubitul meu si prietena mea cea mai buna. Nu pot numi "prieten pe oricine". Stiu, "prieten"a devenit un termen "generic", dar...totusi...


Voi ce parere aveti despre asta?!

5 comentarii:

INTJ spunea...

cineva mult mai destept ca mine a spus ca "tacerea poate exista doar intre doi oameni care se iubesc" ... si asta explica (imho) totul.

infoladys spunea...

ok,te-am adaugat.

Felicia spunea...

Acum realizez ca eu nu folosesc mai deloc termenul de prieten/prietena decat in cazul prietenei mele. Cand trebuie sa ma intelnesc cu un baiat si cineva ma intreaba cu cine ma intalnesc, mereu zic "cu un tip". Dar tocmai acum am realizat.

Anonim spunea...

Pai daca stau bine sa ma gandesc as fi de acord cu tine,insa tu poti sa spui ca te limitezi doar la persoanele pe care le-ai enumerat si nu mai numesti prieten pe nimeni altcineva?eu unul nu cred cateodata, pt unii termenul de prieten inseamna cunostiinta probabil cineva cu care a socializat de cateva ori sau nush u name it a devenit destul de usual in ziua de azi termenul asta sau ala cu tovaras,si asta din cauza ca lumea nu prea mai intelege notiunea de prieten..trist

Anonim spunea...

Most powerful&cost effective SEO and website traffic service in world get up to 100’000 forum backlinks now!
Get incredible web traffic using superb backlink blast available. We are able post your marketing post up to 100’000 forums worldwide, get insane amount of backlinks and incredible targeted web traffic in shortest time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!!
Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website or blog will get instant traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks so your site will get targeted long term traffic from search engines. Order now:
backlinks