vineri, 2 decembrie 2011

Dlaga Mos Claciun


Dlaga Mos Claciun,

Sper ca avusi un an bun. Eu nu pot sa inteleg cum tu lucrezi doar o zi pe an si restul zilelor velifici daca am fost cuminti sau nu. Vleau sa stii ca iti scriu asa de devleme ca sa mai am timp sa scliu o sclisoale si mai incolo ca sa nu ma uiti, ca imi place de tine tale si sunt convinsa ca si tie. Punct. Sa stii ca anul asta am fost cuminte, am luat Bacalauleatul cu note maaari de tot si am studiat pe branci si m-am chinuit. Tot anul asta am luat si Cambridge-ul ca o fetita cumintica ce sunt. Am un plieten stabil, nu umblu cleanga din floli in floli si o iubesc mult pe mami si pe tati si volbesc frumos cu ei. Cateodata o mai dau in bara cu oamenii din jurul meu, dar asta nu pentlu ca eu sunt lea ci pentlu ca ei sunt lai si eu nu pot sa tac cand vad prostie. Ar trebui sa nu le aduci cadouri, ca au fost niste scarbe rai. 

Eu sunt o fetita cuminte, nu-ti cer farduri, haine, bijuterii, pantofiori, ca pe asta mi le cumpal singula, nu degeaba muncesc. Mos Claciun, imi e dol de tine si de Claciun, asa ca va log frumos sa veniti mai repede si sa-mi aduceti bucuria din suflet ca in fiecare an. Mai vreau si ca toti oamenii pe care ii iubesc sa fie fericiti. Eu nu vreau bani (bine, vreau, dar STIU ca banii nu aduc fericirea, ei doar o intretin). Eu nu iti cer bani, am tot ce mi-am putea dori si inca ceva in plus. Eu iti cer doar sa fiu felicita si sanatoasa, si sa-i faci fericiti si sanatosi pe toti oamenii astia de pe Pamantul asta male. Chiar si pe aia de ti-am zis mai sus ca au fost rai si nu merita cadouri. Dar toata lumea melita sa fie felicita, Mos Claciun. Toti, toti, toti, toti oamenii de pe Pamant. Sa stii.


 Te iubesc, Mos Claciun, haide odataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

6 comentarii:

Nikky spunea...

sunt perfect de acord cu tine clistinuca. si eu vleau sa vina mosu cat mai lepede...da numa nu mai vine :P

Iustinel spunea...

Bine na, ma schimb acu... :)

Peter spunea...

Moshu are un defect de vorbire? ;))Bai ze uei, control ca control, da' cum naiba agiunge dansu' simultan in enjpe mii de partzi ale lumii shi universului? Zis iz ze cuescion, ai sinc.

Cristina Cioba spunea...

@nikky-asa este:(

Cristina Cioba spunea...

@iustinel-astept, astept!

Cristina Cioba spunea...

@peter-nu ale nu defect de volbile, da eu sunt mica....