duminică, 12 august 2012

Oamenii ca voi ma fac sa zambesc

Nu primesc doar e-mailuri de la domnisoara F, B, C hrrr mar:)))) asa ca m-am hotarat sa va arat ca exista si oameni draguti. Astazi am primit un mesaj incredibil de la Oana Pop (Ei vedeti, oamenii isi mai si asuma ce zic!). Zice asa:

"Draga mea Cristina,

Imi faci fiecare zi mai buna si ma regasesc de fiecare data in ceea ce spui. Te citesc din vara anului 2010 si nu ma mai pot opri, e ca un drog, speram ca glumesti de fiecare data cand ai spus ca inchizi blogul si ma bucur fffffffffff mult ca nu ai facut-o

Pt mine nu conteaza de ce scrii, pt cine scrii, ci SA SCRII. Nu conteaza daca numele blogului tau este Miss Sunshine, Cristina Cioba, Jurnal de raza de soare, sau cum o fi. Conteaza SA SCRII...

Si iti multumesc ca scrii ptr sufletul meu...

Oana Pop"

Oana draga, iti multumesc din tot sufletul, si promit sa scriu in continuare nu doar pentru mine si sufletul meu ci si pentru tine si al tau suflet:)

Un comentariu:

Sunshine spunea...

Foarte frumoasa apreciere.:)