joi, 6 septembrie 2012

Buna, sunt Cristina

SI SUNT DEPENDENTA DE PLACA DE PAR!

Parul meu este ondulat, mai nou cu tenta de...nimic! S-o fi plictisit si el, zic. De cativa ani de zile (3?4?) Bineinteles, daca l-am tot frecat si ras-frecat  indreptat cu minunata placa de par (care n-a fost doar una, ci fara numar, le-am schimbat ca pe sosete), s-a enervat si a inceput sa se degradeze la varfuri (ei ca sa vezi!!).

Acum vreo cateva luni mi s-a pus mie pata (si cand mi se pune pata, se faceeeee!) sa il las sa creasca. Dar am continuat sa-l indrept si sa-i aplic atat tratamente profesionale cat si masti de par.

Exemple de masti de par pentru par degradat: galbenus de ou, o lingura ulei de masline, o lingura de ulei de ricin, o lingurita miere. Eu stau o ora cu asta-n cap. Varianta numarul II este doar ulei de masline, iar varianta numarul III este masca cu banane despre care nu va povestesc, ca atunci cand o sa realizati ca ramaneti cu bucati de banana-n cap ma blestemati de toate alea.

Buuuuun. Ajungand la placa de par iarasi (arza-o-ar focu): M-am hotarat ca incepand cu 20 septembrie sa nu ma ating de ea...o luna! Initiativa asta o mai vazusem si undeva pe youtube, numita "Spune nu placii"- de altfel de acolo am si luat poza pe care v-am atasat-o in articol-. Care se mai baga la a scapa de nenorocita de placa?

Intrebarea mea e totusi alta: Cum imi fac parul sa stea cat de cat linistit?

19 comentarii:

Raluu spunea...

Da,eu am spus Nu placii de vara trecuta.:D M-am indreptat de 3-4 ori anul acesta.Acum am 3 luni:)) si intr-adevar mi-a crescut parul si este mult mai sanatos.Folosesc si masca de care spui tu..si masca cu Placenta si tocmai ce am terminat un tratament cu petrol.De jumatate de an am spus Nu si samponului...pt co-wash. Mult succes!

Cristina Cioba spunea...

cum este parul tau neindreptat?:) mersi pt sfaturi! cum e masca cu placenta, am tot auzit de ea? cat despre tratamentul cu petrol, azi mi am comandat unul!!:) e bun???stai 3 ore cu el?

Lorena spunea...

Aici o alta viitoare dependenta de placa de par:)))nu, pe bune ca devii dependenta...asta pentru ca doar si pentru o singura data intins parul devine si ia un aspect mai aspru si dupa iti doresti acel aspect matasos...si mie mi-e foarte greu sa nu imi intind parul.Incer totusi ca atunci cand stiu ca nu prea am treaba prin oras sau nu prea imi pasa cum arat sa nu il mai intind...sau de exemplu iarna il intind foarte rar...ca oricum din cauza umezelii si a ninsorii tot se increteste.In felul asta primavara arata putin mai regenerat.Ar trebui sa il intinzi o data da,o data nu si sa incerci sa raresti daca nu poti sa renunti:)

Duduş spunea...

Cele 3 masti le tot foloesc si eu, si da ai dreptate cand o dai jos pe cea cu banana iti blestemi zilele.
Eu incerc sa spun NU placii insa nu mereu merge deoarece m-am invatat cu parul meu intins.
Dar il poti prinde, cocuri sau coada de cele mai multe ori. Sau fa-ti spic si daca nu-ti place cum iti sta cu spicul, fa-ti-l seara iar dimineata parul tau va sta ondulat si se va aranja de minune.

Cristina Cioba spunea...

@lorena- iti doresc succes, jale scrie si pe tine!:)))) de unde matasos? hai cu aspru, mama ei de placa:))

Cristina Cioba spunea...

@dudus-merci frumos de idee, nu ma gandisem:)

Duduş spunea...

De la inceputul verii eu si o amica asa am facut, si a dat roade.
Parul va creste mult mai repede fiind impletit. trucul cu spicul l-am folosit toata iarna si arata foarte bine

Unknown spunea...

nici eu nu mai folosesc placa de aproape un an, exceptie fiind ziua mea si..cred ca cam atat. cand m-am hotarat sa o scot din priza, la inceput cel putin, imi tineam parul strans, mai ales cand statea cum vroia el. dupa care il prindeam in coc sau diferite impletituri pentru a-l bucla si recunosc ca acum imi place mai mult cum sta buclat si razlet decat intins cu placa :)

Cristina Cioba spunea...

@karina-sper sa-ti calc pe urme!:)))

Cristina Cioba spunea...

@dudus-a crescut mai repede decat atunci cand il indreptai?

Anonim spunea...

Eu am renuntat la placa cu doi ani in urma, o mai folosesc decat cu ocazii speciale si asta de maxim 10 ori pe an. Parul meu si-a revenit si este mult mai sanatos. In legatura cu masca cu banane, ai grija atunci cand o presezi mai bine o pui la mixer ca sa nu iti ramana bucatele de banane in cap. pup

Duduş spunea...

Da, adica de la inceputul verii am facut mai mereu masca cu ou si ricin, l-am tot tinut prins, si placa am folosit-o cu moderatie si se vede o diferenta foarte mare in ceea ce priveste lungimea lui

coco spunea...

adevarul este ca strica parul , eu am renuntat de lene , drept sa-ti zic si se observa !

Cya spunea...

Am incercat de 14 ani incoace tot ce am putut sa-l invat ce e aia gravitatia, dar mai avem pana sa ne ajute stiinta sa ne alteram ADN-ul in favoarea noastra(pare-se ca e in planurile de viitor a minunatei stiinte pana si treaba asta).Doar indreptarea permanenta la salon nu am incercat-o (ca una la domiciliu am bifat deja).M-am intors mereu la fierul incins.

E la fel ca si cu sarea, zaharul si grasimile, excesul dauneaza.
Incearca si varianta sa te agati de un compliment sincer venit atunci cand parul NU e indreptat, se zice ca Al-de-Sus stie cel mai bine cum ne sade frumos.La mine asta a functionat cel mai bine pana acum, de o luna nu am mai bagat placa in priza.Rezultate satisfacatoare se obtin si prin laminarea parului, eu am testat cu gelatina de la pliculete, vazut pe blogul Modnizei (http://modniza-fashiondoctor.blogspot.ro/). G'luck!

Sunshine spunea...

Buna ma numesc Tilla si sunt si eu dependenta de placa. Solutii? Nu am, chiar nu am. As zice sa incercam apa cu zahar. Fixseaza firele rebele.:))

Unknown spunea...

Buna ,sunt Mara si sunt si eu dependenta de placa:|Nu l-am indreptat 2 saptamani cel mai mult dar aveam o oaie in cap,nu par! M-am tuns mai nou la acelasi nivel,poate mi-a sta parul de-un fel,dar slabe sanse:(

http://mararizea.blogspot.ro/

Raluu spunea...

@ Cristina Cioba: scuze ca nu ti-am mai raspuns, n-am mai accesat acest articol. Parul meu neindreptat e f ok..aproape drept, cu mici onduleuri cand are el chef:)) bineinteles ca atunci cand era degradat se electriza..dar trebuie sa rezisti tentatiei si sa te gandesti ca daca il lasi sa se regenereze ..va arata f bine in curand! Masca cu placenta e buna si indreapta parul o idee, eu o folosesc cateodata si la co-wash...sa folosesti o masca pe post de sampon e o nebunie,stiu...dar mie imi face bine!:D Tratament cu petrol am avut Gerovital..nu m-a impresionat f tare..si am avut si Vivanatura, care e mai bun. Desi pe el scrie sa stai intre 15 si 45 min..eu am stat 3-4 ore cand n-aveam ce face:)) Sper sa-ti fie de folos sfaturile;;)

Raluu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Raluu spunea...

Buna,scuze ca nu ti-am mai raspuns. Iti spun acum: parul meu la inceput era foarte electrizat fara placa,dar am rezistat tentatiei,gandindu-ma ca-i fac un bine,asa ca acum arata ff bine,aproape drept,cu onduleuri lejere cand vrea el. Masca Placenta e f buna si indreapta putin parul:D eu o folosesc si pe ea la co-wash,stiu ca e nebuneste sa inlocuiesti samponul cu o masca,dar la mine merge si face un pic de spuma,n=am probleme. Tratamentele cu petrol nu m-au impresionat...au avut si ele rolul lor poate,nu stiu. Am avut Gerovital si Vivanatura si le-am tinut mult mai mult decat trebuia,atunci cand n-aveam ce face,cate 3-4 ore:))dar scoteam greu mirosul din par...sper sa-ti fie de folos ce iti spun;;)