miercuri, 3 februarie 2010

Multe chestioare

Azi nu a fost ok. Azi m`am plictisit şi i`am dat dreptate cuiva drag când a zis că am ajuns să ne trezim încercând să găsim un motiv pentru a ne ridica din pat. De cele mai multe ori nu`l găsim... Dar tot ne mutăm din pat în baie, din baie în bucătărie, din bucătărie pe hol, de pe hol afară, de afară la muncă, de la muncă acasă. E o treabă destul de pesimistă, iar într`o zi mai bună o să citesc asta şi o să spun "Ce căcat vorbesc eu aici?! Viaţa e frumoasă!". Da, e frumoasă dar nu azi. Am găsit motive să mă enervez, m`am legat de tot felul de prostioare numai ca să fiu stresată, mi`am adus aminte că n`am bani şi timp să citesc, am mâncat fast food şi am realizat că nu mai sunt în stare să mă uit la un film pentru că adorm înainte să se termine.

Dar s`a întâmplat ceva frumos. Mi`am dat seama că sunt fericită fiindcă am cui să`i spun "Să`mi dai un semn când ajungi acasă".

Am găsit o listă gata facută despre cum ar trebui să fie traiul nostru. Teoretic, măcar.
  • - Încearcă să`ţi aduci aminte mai mult de succesele tale decât de greşelile pe care le faci.

  • - Cel puţin 15 minute pe zi încearcă să te detaşezi de tot şi să`ţi odihneşti mintea

  • - Evită rutina, schimbând drumul spre muncă, locurile în care mănânci sau te plimbi

  • - Nu aştepta să destindă cei din jurul tău atmosfera. Fă tu asta. Râzi! Fii fericit!

  • - Ia`ţi o plantă pe care să o îngrijeşti.

  • - Iartă`ţi greşelile pe care le-ai făcut în trecut.

  • - Mergi liniştit prin ploaie fără umbrelă.

  • - Plângi mereu când simţi nevoia să faci asta.

  • - Nu lua medicamente imediat ce simţi că nu ti`e bine.

  • - Fă`ti timp pentru mişcare, ieşi in natură si bucură`te de linişte.

  • - Încearcă să ceri mai puţin în loc să te plângi că nu ai.

  • - Fă ceva! Creează! Scrie o poveste, o poezie! Fredonează un cântec.

A, şi încă o chestioară. Cam aşa arată stomatologiile din afară.


Stau şi mă întreb: oare asta ajută sau provoacă o mai mare teamă de dentist?

P.S- îmi cer scuze că am folosit muuuuulte idei pentru postul acesta, dar asta se întamplă când nu postezi câteva zile, iar ideile se adună.
Cu toate acestea fiind zise, eu vă urez o zi superbă, ne auzim curând. Pupici.

Niciun comentariu: