marți, 9 martie 2010

Suflete pierdute


 Aseară am văzut un film mega-genial. Se numeşte "Băieţii din viaţa mea." Este şocant, şocant, dar superb. Genial. Mirific. Uitaţi-vă la el, e una din cele mai bune drame pe care le-am văzut vreodată. Asta a fost o bila albă pentru cinematografie. Jos pălăria. Cast: Brittany Murphy&Drew Barrymore, cele 2 joacă superb mereu mereu mereu. Mi-a părut foarte rău de Brittany, era excelentă, frumoasă, deosebită, specială.
 O altă recomandare de film care mi-a plăcut foarte mult este Dakota Skye. Vă recomand să vă uitaţi la el, e simpatic tare.
Bun, acum o să trec la cărţi. Mi-a venit mie ideea să cumpăr cartea Mihaelei Rădulescu. Tot auzisem remarci de genul, "vai ce bună e" and so on. Am cumpărat-o, am dat 35 de lei pe ea (mă rog, cu tot cu transport) ca să ce? O carte din aia dacă mă apuc acum să scriu nu-mi ia mult. E proastă. Foarte proastă. Cu expresii de duzină, folosite in vocabularul zilnic de mahala. Chiar nu mi-a plăcut. Iar mai nou nici de ea nu-mi mai place.
O carte foarte bună e "Unsprezece minute" de Coelho, şi "Foamea" a lui Knut Hamsun. Superb.
Sunt fericită, deşi am pierdut mai bine de o ora la poştă şi la BCR, pentru o proastă+că tre să merg la stomatolog+că am un proiect la muzică de finalizat început. Zâmbesc ca o tâmpa, realizez că e frumos ce trăiesc eu...
Am primit ieri un trandafir superb, de la el, roz, pe care nu m-am putut abţine şi l-am fotografiat. Din păcate cablul meu de date este la al meu iubit, dar promit că fac un post cu pozele.
Eu vă las, dragilor, o zi superbă. (Morală măcar, că vremea....)

Niciun comentariu: