marți, 20 aprilie 2010

Azi nu, te rog eu nu, mâine poate facem cum zici tu...

1. În momentele cele mai dificile şi în care simţi nevoia să te ajute cineva, la cine te gândeşti prima oară?
   Prima persoană la care mă gândesc când am nevoie de ajutor e mama. Apoi, prietenii şi persoanele apropiate. Depinde despre ce este vorba.
2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?
Oricine poate să fie cine vrea. Toţi suntem unici, de ce aş vrea să fiu altcineva?
3. Dacă ar fi să poţi schimba o persoană cine ar fi aceea?
  Oamenii se schimbă doar atunci când vor ei.
4. Ce ai face pentru liniştea ta sufletească?
Liniştea mea sufletească înseamnă să mi se îndeplinească visele, să fiu alături de oamenii dragi mult timp şi să fiu un om cu zâmbetul pe buze.
5. Care crezi că a fost până acum cel mai important moment al vieţii tale?
  Păi în primul şi în primul rând m-am născut. Apoi am crescut, am învăţat câte ceva despre viaţă, am zâmbit, am plâns, am fost pe scenă, mi-am îndeplinit din vise, am iubit, am plâns iar, apoi iar am iubit, am zâmbit, am avut de la cine să învăţ zeci de lucruri şi aşa am ajuns azi, aici...un om fericit. Nu există cel mai important moment, toate sunt importante...fiecare clipă.


Sunt busy. Extrem de busy. Engleză şi nişte treaba prin oraş mâine, noroc că e chill că sunt de servici la poartă. Poimâine grevă, deci fără şcoală, apoi shopping niţel, stomatolog, cosmetică, acasă. Vineri încep zilele oraşului, iar dimineaţă Braşov, spectacol operă, cu profa de muzică. Sâmbătă un an cu el, repetiţii două ore, seara zilele oraşului, tot cu el, evident. Apoi duminică repetiţii, ultima zi din zilele oraşului. Luni, marţi, miercuri, joi repetiţii de la ora 15.00 la ora 19.00, vineri repetiţii de dimineată, iar seara spectacol. O să încerc să-mi fac timp să mai scriu. Promit.
Nu aş renunţa la viaţa asta solicitantă pentru nimic în lume, iubesc teatrul, îmi iubesc viaţa. Mă bate tot mai tare gândul să-mi fac un blog anonim....
Şi pentru final, o melodie genială, genială. 
 
Cădem pentru a ne aminti că nu putem zbura...


...Christine

7 comentarii:

realbadpisy spunea...

have fun la shoping!!

Alexandra spunea...

mda...prinde bine ziua libera de joi...succes saptamana viitoare:)

Anonim spunea...

da, si eu tot la mama ma gandesc cand am probleme...pe locul doi vin prietenii, colegii si/sau alte cunostinte...

Andra Dan spunea...

La multi ani pentru sambata!

Anonim spunea...

super...daca stiam ca esti din Brasov ne intalneam la un suc in weekend... am fost pe acolo cateva zile sa ma relaxez cu prietenul meu...
foarte frumos orasul, m-am indragostit irevocabil de el... curat, multe flori, istorie, oameni civilizati si amabili, atmosfera frumoasa... simply love it:X

Anonim spunea...

am descarcat si eu melodia..nu o auzisem:)) (de pe ce planeta vin??)
app,ti-am pus bannerul la mn pe bloguletz:D

Blindius spunea...

Îţi doresc să treci cu mare bucurie şi sănătate de toate evenimentele ce se vor succeda !