joi, 7 octombrie 2010

Produsele elf-swatch


Deşi blogul meu nu este nici pe departe unul de fashion sau de make up, sunt şi eu foarte interesată de machiaj şi experimentez ori de câte ori am timp şi chef. Aşa că, prin urmare, mi-am comandat şi eu renumitele produse E.L.F- nu ştiam din ele, din auzite. Sunt nişte produse bune, ieftine, singurul lucru dezamăgitor la ele e că în America (că de acolo provin), sunt doar 1 dolar per bucată. Mă rog, am înţeles că costă şi transport şi tot pentru ca ei să le poată aduce de acolo. Oricum, a fost o promoţie la ei pe site cu 8 ron bucata. Deci sunt mulţumită.

 Trusa de farduri-Brightening eye colour- Rocher
O trusă care-mi place foarte mult, deşi se vede aiurea în poze, datorită aparatului care nu e tocmai unul profesional.

 Fard cremă- Nuanţa blueberry


 Şi ăsta îmi place foarte mult, se vede extraordinar pe ploape şi pare foarte rezistent, iar culorile sunt foarte intense

 Candy shop lip gloss- Mocha Maniac
 Nu am reuşit să pozez mâna, dar e super super tare, are un miros de ciocolată de mai mai că ai mânca luciuri de buze. Great!


 Şi last but not least, luciu de buze Pumping lip glaze- Nuanţa Mocha Ice. Miroase a menta, e foarte răcoritor. O parte e gloss transparent, iar cealaltă un pic mai deschisă (ca în prima poză, cea cu tubul)

 Ar mai fi 2 rimeluri, unul de la E.L.F, care încă nu l-am încercat şi tot ce pot să zic despre el este că are 2 părţi. Pe o parte e water resist şi pe cealalta rimel normal.
 Şi rimelul maybelline colosal cel care acum e la promoţie cu 15 roni, în aproape orice magazin. Eu am luat pe maron, e superb, şi face nişte gene foarte lungi, numai bune de ;;).

 Deşi posturile astea nu sunt genul meu (şi nici al blogului), am făcut asta în caz că va fi util cuiva. În concluzie, ador E.L.F şi cu siguranţă voi mai comanda!

PS ofttopic-  Nu sunt o snoabă, nu sunt ahtiată după vizualizări şi commenturi, dar am văzut azi că sunt pe locul 868, ultima oară când văzusem eram pe 1087, şi nu poate decât să mă bucure e un fel de confirmare a  muncii mele. Mulţumesc!!!

 Cu drag,
 Miss S

2 comentarii:

realbadpisy spunea...

deci zici ca sunt faine chestiile astea de la ELF?!! hmm! o sa ii iau si eu cate ecva cand o sa am ocazia.
Felicitari pentru locul in Zelist.

Cristina Cioba spunea...

saru mana alinutzo:*:*:*:*
sa stii ca esti datoare cu posturi, tragi chiulu, frumoaso!