luni, 20 decembrie 2010

Iarna asta se poarta romanele de dragoste, rosul si zambetele...

Sâmbătă mi-am ţinut majoratul (cu toate că ziua mea e pe 28 ). Am realizat că am prieteni pe care pot să-i sun la orice oră din zi şi din noapte şi ei mă vor ajuta. A fost o atmosferă demnă de invidiat şi plină de zâmbete...

 În altă ordine de idei, mă surprinde până şi pe mine cum am crescut şi ce mândră sunt de mine. Iar zilele astea sunt fericită, m-am detaşat definitiv de trecut şi de lucrurile care mă trăgeau înapoi. Nu aveam de gând să fac nimic de Revelion, dar până la urmă am zis "Hey, ce naiba? Eu aia party animal caredanseazăpetoateboxele stau acasă?", ca într-un final să decid că merg la distracţie. 

Nu am reuşit toate lucrurile pe care mi le-am propus la finalul lui 2009, dar am realizat multe altele pe care nici măcar nu mi le propusesem...


 Îmi place să ies seara afară, cu toate că e frig (căciula, fular, şosete groase, mănuşi), să mă plimb şi să trag în piept frigul înţepător... La pol opus îmi plac şi serile cu prietenii, Desperate Housewives, ceai cald şi linişte...


Pentru că am învăţat bine de tot, că pentru nimeni şi nimic nu trebuie şi NU MERITĂ să te sufoci în tine... Toate lucrurile se întâmplă cu un scop. 
Nu trebuie să-ţi umpli golurile cu lucruri artificiale doar ca să fie umplute. Lasă-le goale şi aşteapta să fie pline de cuvinte... Chiar dacă stomacul ţi se mai goleşte din când în când...
Sunt recunoscătoare pentru liniştea care o trăiesc, pentru prietenii pe care-i am, pentru părinţii care mă susţin şi pentru tot ce trăiesc...

Sper că şi voi sunteţi la fel de liniştiţi şi fericiţi.. ce faceţi de sărbători?

 PS- O să pun pozele de la majorat atunci când scriu postul de ziua mea...



17 comentarii:

Unknown spunea...

sa-ti spunem la Multi Ani de pe acum..sau tinem urarea pentru 28;))

Me happy ...cred ca anul asta a fost pentru mine unul dintre cei mai buni ani din intreaga viata...:D

Sarbatorile le voi face cu familia..pardon..Craciunul cu ei:)...
Revelionul cu prietenii;))

Sugar Queen spunea...

Happy B`day! >:D<

Nu ştiu ce fac ceilalţi de Rev, dar eu am zis clar: Vreau în club! Nu ştiu încă unde, cu cine şi cum, dar vreau să mă prindă noul an nepăsătoare şi cu zâmbetul pe buze.

Girls just wanna have fun!

realbadpisy spunea...

de abia astept pozele si "la multi ani"-ul pe 28 :P

ColourMePretty spunea...

La multi ani anticipat, sper sa nu uit sa iti zic si in ziua potrivita.
18 zici?! Si eu tot pe acolo...toamna viitoare sunt cu 10 ani mai batrana ca tine :)))
Ain't fair....sunt atatea lucruri si cuvinte pe care nu le-am facut/spus...si atatea pe care le-as sterge sau schimba. Vreau cativa ani inapoi.

Iustinel spunea...

Multi ani de pe acum, ca o sa fiu plecat de Craciun si Rev :)

Cristina Cioba spunea...

@bondarica- pe 28, pe 28:P esti o draguta, merci:)
si pt mine anul a fost bun de tot, desi a inceput rau si am avut o perioada grea tare din cauza unei despartiri, dar acum ca ma uit in spate, it was not a drama..:D

Cristina Cioba spunea...

@sugar queen-obviously...party..

Cristina Cioba spunea...

@realbadpisy-o sa pun si pozele.merci:D

Cristina Cioba spunea...

@ramona j-saru mana!! oricat de mici am fi cred ca sunt lucruri pe care am vrea sa le dam inapoi... si sa facem altfel..dar nu se poate, i guess its just the way the story goes

Cristina Cioba spunea...

@iustinel-merci mult!sarbatori fericite si distractie placuta!

Anonim spunea...

La multi ani, sa fi sanatoasa, ca restu' vine de la sine. :)

INTJ spunea...

well, stai sa vezi de acum inainte cate mai vin! nu zic c-or fi toate bune, da' vor fi destule incat peste ani sa poti zambi nostalgica.

de sarbatori lucrez ... as always.

in final vreau sa-ti dau si tie un sfat (imho) util: fa poze, multe poze si pastreaza-le bine ... peste ani vei fi foarte bucuroasa sa le ai.

Cristina Cioba spunea...

@ideegeniale-multumesc, Cosmina!

Cristina Cioba spunea...

@intj- thaank you:)
da, fac multe poze in intentia de a le pastra:D peste cativa ani o sa fie chiar funny. si blogul am de gand sa-l printez cand va ajunge la "final"

Anonim spunea...

hppbday!! si sa fii fericita, ca aasta conteaza:)

Anonim spunea...

ps-ionutz

Cristina Cioba spunea...

@ionutz- multumeeesc, sweeeetie:*