joi, 16 iunie 2011

Trăim în lumi paralele rău de tot

Post șters. Nu merită.

11 comentarii:

Anonim spunea...

1. nu toată lumea știe să folosească un calculator, nu e un criteriu după care să arunci într-o categorie: prost sau deștept; nu neapărat

2. greșeala ta că ai ajutat-o. a luat de la tine, a mai luat din altă parte..teoretic vorbind ar fi putut puncta mai mult. de ce te deranjează că a luat mai mult? nu te-ai gândit că rezolvându-i cerințele, implicit acestea vor fi urmările?

3. pentru faptul că ai ajutat-o ar fi trebuit ca amândouă să fiți date imediat afară din sală și nepromovate la competențe digitale, dacă tot suntem moraliști.

4. competențele digitale vor fi ultima ta problemă, așa vei păți peste tot dacă nu înveți să fii un pic prevăzătoare. că ajuți, că nu ajuți, că știi, că nu știi.. de cele mai multe ori urmările vor fi cel puțin imprevizibile.

Spor!

sunshine spunea...

Hai ca asta-i prea de tot:|.Crede-ma, stiu ce simti!Eu de pe acum, din clasa a XI-a,nu mai arat nimic la teste decat colegei mele de banca care imi este si cea mai buna prietena.
Sincer,chiar e nasol ce ti s-a intamplat.Dar buna partea cu consolarea;)

G.W. spunea...

: Unde trăim? Unde? What s wrong with you people-- Miss S traim in romania unde prostia a fost ridicata la rang de virtute! e ceva normal ce se-ntampla, din pacate, insa trebuie sa ne obisnuim.In tara asta prostia conduce ! e peste tot, e greu de ferit si din pacate greu de invins ..solutia plec pe marte cat mai departe zicea un artist de pe la noi

Andra Dan spunea...

si tu de ce-ai ajutat-o mai ? nu trebuia sa faci asta.

INTJ spunea...

"Political correctness is a term which denotes language, ideas, policies, and behavior seen as seeking to minimize social and institutional offense in occupational, gender, racial, cultural, sexual orientation, certain other religions, beliefs or ideologies, disability, and age-related contexts, and doing so to an excessive extent."

asa ca, (imo) te agiti degeaba cand scrii "prosti" ... ca poate n-au ei IQ ca al tau, da' sigur au EQ mai mare ca al tau ... chestie dovedita inclusiv de faptul c-ai fost de 2 ori bitchy azi! :))

Oanna spunea...

Doamneee deci esti absolut genialaaa :X Exact of-ul asta i-l spuneam unei prietene :|. Adica, bine n-oi sti eu toate chichitele, dar frate nici ca alea de ieri de langa mine. Ma intreba la un momenat dat, dupa ce ajunsese cu print screen-ul in paint, ce sa faca mai departe :|. Ce pana mea putea sa faca daca era la un examen ?! Trebuia sa-i schimbe si extensia = moarte clinica.

In word la fel, ma intrebase un kkt si i-am zis "da-i save". Intrebare: cum? :| Am zis ca tampesc in fata calculatorului, nu alta.

Nu stiu nene, dar astea mi se par de bun simt. Le inteleg ca erau la filo, dar nici asa da-o-ncolo de treaba. Zici ca n-au mai vazut in viata lor asemenea cerinte.

Desi sincer unele mi s-au parut si mie cam deplasate. Mie una excel-ul mi-a dat cele mai mari batai de cap :)).

Doamne am scris romane :-s sper sa nu te superi, dara ador cand gasesc oameni care gandesc la fel ca mine :)) si atunci ma uita sfintii vorbind:D.

Enchanted Ana spunea...

Asa-ti trebuie!na!
Ca si eu is patita la geografie..eu 9, 15 ea 10 :| si nu stia ce is aia curenti marini si precipitatii

Felicia spunea...

:)))))

Scuze ca rad, dar asa mi s-a intamplat si mie. Acum o saptamana am dat un examen la facultate, nu a fost greu, dar na....Colega de langa mine nu stia o boaba de engleza asa ca am fost fata buna si am ajutat-o. Azi s-au afista rezultatele. Ea a luat 9 si eu 7. Sincer nu m-am enervat pentru ca stiu ca 9 tot al meu e. Regret ca am ajutat-o ? Nu. O sa mai ajut in continuare ? Da.

Dar asta e un bun exemplu ca life is a bitch!

Anonim spunea...

In primul rand,oamenii care au corectat nu aveau de unde sa stie circumstante sau altceva.Au corectat dupa barem. In al doilea rand,nu trebuia sa o ajuti,ce mare branza?Nu inteleg ce tot te plangi ca e vina ta,insa daca vrei,poti da vina pe Dumnezeu .

Unknown spunea...

De obicei asa se intampla, draga mea. Indiferent unde ai fi: la liceu, facultate sau masterat. In momentul in care ajuti pe cineva, 90% sunt sanse ca persoana respectiva sa ia o nota mai mare, cu toate ca e tufa de Venetia. Imi pare rau ca ai avut o astfel de dezamagire, dar pregateste-te sa mai urmeze si altele. Life sucks. Unfortunately.

Sabina spunea...

Mai, nu vreau sa-ti zic "asa iti trebuie", da' meriti! Tu nu vazusi ca prostii astia au o bafta chioara, sau un tupeu inimaginabil, sa traga de tine "zi si mie", "auzi, da' aicea cum fac", "da' si mie" etc... Stai sa vezi ce te asteapta in facultate. Asculta aici, la baba, ca-s patita: am avut colegi semialfabetizati care au terminat o facultate tehnica, inginerie, si ei nu stiau sa-l scrie pe 2... Imi venea sa-i strang de gat cand vedeam ca reusesc sa obtina note mari... Ai dreaq, ce vedere buna aveau: vedeau foaia unuia cu doua randuri mai jos decat ei in amfiteatru. Si toata viata ai sa dai de iepuri d-astia care prind cate ceva din zbor si-ti sufla locul. Nu mai face acte d-astea de caritate, pentru ca oricum n-o sa-ti multumeasca nimeni pentru ajutor, iar de injurat... sa te pupe in fund.