marți, 26 iulie 2011

Ca fata mare la măritat....

Din păcate, aud tot mai des despre căsătorii premature(după mine, așa). De genul, 16, 17, 18, 19 ani. Mi se pare mult prea devreme. Mi se tot bagă pe gât textul ”Da, dar e sufletul meu pereche și nu am de ce să aștept”.Și dacă sufletul tău pereche te lasă baltă peste-un an?O să fie funny când la 20 de ani o să ai copilul în brațe?Eu zic că nu.

 De asemeni, dezaprob total făcutul de copii la 16, 17 ani. Nu pot, puteți să ziceți voi ce vreți. Nu înțeleg. Folosim ca scuză: ”S-a întâmplat”.Păi ce-ai zice de un prezervativ, puțină informare, puțină atenție?Nu poți avea încredere-n primul tip care apare și-ți bagă vreuna de gen ”Mă deranjează prezervativele”

 De altfel, tot așa, mai mor câte puțin când văd cum la 15 ani aveți toate suflete pereche și stați doar cu iubi, faceți aia cu iubi, pleci la iubi, vii de la iubi. Fac de-a dreptul criză de nervi când la 18 ani voi aveți prieteni de 5 ani!!! Oi fi eu demodată... Oi fi eu demodată că eu am stat cu fetele, nu cu ”iubi”. Am dansat, am râs, am plâns, am ieșit la ceaiuri, la grătare. Am fost o gașcă care ne-am iubit. Iubi?Iubi a stat și deoparte, dacă era.

 Dar liceul?Liceul mi se pare cea mai frumoasă perioadă, sau una dintre cele mai frumoase!Iubire?De iubire ai timp...după!Suflete pereche?Îl vei găsi și pe el, dar nu la 15 ani!

29 de comentarii:

Hoinara spunea...

Sunt perfect de acord cu tine.Pt dragoste si ,,iubi"ai timp o viata.Pt liceu si adolescenta ai doar 5-6 ani la dispozitie.
Iar citatul este de-a dreptul genial:)

G.W. spunea...

asta cu sufletele pereche ma distreaza la culme....casatoria trebuie sa aiba loc dupa varsta de 24 de ani la femei respectiv 28 la barbati astfel incat cei doi sa fie cat de cat maturi. Avand in vedere ca actul marital este un act de asumare a maturitatii consider ca varsta de 18 19 ani e total nepotrivita.

Butterfly spunea...

Daca as putea avea mintea de acum si trupul de atunci...ehe...dar cu mintea necoapta se fac multe greseli, aveam o colega de liceu care s-a casatorit la 19 ani si la intalnirea de 10 de la terminarea liceului era proaspat divortata....

katherine_sades spunea...

Am avut si eu o prietena care la 20 de ani era logodita. Cand am intrebat-o de ce se grabeste sau ce se va intamplat daca in 2,3 ani nu mai sunt compatibili, ea mi-a zis c asa ceva nu se poate, ca ei vor evolua impreuna si vor fi vesnic impreuna. Acum e divortata :D
La varsta adolescentei nu e cazul sa te 'legi' de cineva pe viata. Da,e bine sa ai relatii bazate pe iubire si intelegere,insa nu cred ca se poate vorbi de intelegere cand participanti sunt inca in perioada n care incerc sa se inteleaga pe sine. dar nu prea ai cu cine vorbi... ele tot pe a lor o tin.

Mary spunea...

Chiar e trist cand vezi fete de liceu cu "burta la gura".....pana la urma copilul are copil

Felicia spunea...

Da' tu chiar n-ai sentimente? Fetele astea sunt niste zeite, niste zane care-l asteapta pe Fat-frumos. Iar tu bruta ce esti le insulti. Cum ti-ai permis asa ceva ? Da' tu chiar nu stii ce inseamna dragostea? Iti spun eu. Tu esti geloasa ca n-ai un "iubi". Gata. Sa te apuci sa citesti niste Sandra Brown, mai uita-te la telenovele si revino-ti.


Te pup! :)

Unknown spunea...

total de acord.

Unknown spunea...

total de acord.

Maria Manea spunea...

Da,da,da...eu din pacate am cunoscut o fata care a nascut cand era in clasa a 7-a...a intrerupt anul ala si acum este la liceu....dar s-a intamplat asta pentru ca nu i-a spus mamei sale decat cand ajunsese in luna a 4-a....oricum eu nu pot sa inteleg chestia asta cu casatoria cat mai devreme...

Diana Matei spunea...

great quote :X:X

Anamaria spunea...

ai perfecta dreptate, iar citatul este absolut genial
:)

Ela spunea...

Casatorie?Fug de ea ca de dracu`!Bine acuma exagerez.Imi imaginez cum ar fi,admir alte cupluri care rezista si fac acest legamant dar pentru mine nu a venit momentul potrivit.Ma irita ca acum pentru ca am aproape 26 de ani si am o relatie de 5 ani,toata lumea ma freaca la cap:"marita-te!"Da` de ce nene?E obligatoriu?Poate eu vreau sa raman asa forever!Care e problema?!
Nu zic ca neaparat asa o sa fie dar daca ar fi...so what?
E atat de stresant sa incerce toti sa te impinga de la spate!

Anonim spunea...

Lasa ca la noi aici s-a maritat una de la 15 ani si saptamana asta o va face si sora ei, de 13 ani. =))))

Cristina Cioba spunea...

@fatacareaduceploaia-mersi!:

Cristina Cioba spunea...

@g,w-varsta potriv e cand simti.da ma indoiesc ca poti simti corect la 15 ani:)) and soulmates...do they really exist?

Cristina Cioba spunea...

@butterfly-bine ai venit!

cat despre colega ta...o doamne:)) asa se intampla mereu, si cred ca e somehow...firesc!

Cristina Cioba spunea...

@katherine_sades-exact!si ...sufletele astea pereche...ma indoiesc ca avem doar un OM pe planeta asta care e potrivit:)

Cristina Cioba spunea...

@mary-exact!!!

Cristina Cioba spunea...

@felicia-mda, sunt o taratura:(:))))

te pup si eu!

Cristina Cioba spunea...

@karmen b-merci:D

Cristina Cioba spunea...

@sudessa-graoznic!!!!pana acum am mai auzit a 9a, a 10a...da nici chiar asa!dumnezeule, spre unde mergem?

Cristina Cioba spunea...

@diana-mersssiii!:*

Cristina Cioba spunea...

@anamaria-mersi si bine ai vent!

Cristina Cioba spunea...

@ela-ai fff mare dreptate!e decizia ta! sia lui, sigur!

Cristina Cioba spunea...

@ela-*a lui, pardon

Cristina Cioba spunea...

@ideegeniale-ce sa zic?casa de piatra=)))!

Diana S. spunea...

Tocmai vorbeam pe mess cu o prietena despre relatiile astea in care se ajunge la casatorie imediat dupa terminarea liceului si .Tipa care in anii de liceu mi-a fost cica prietena isi planuieste anu asta nunta.Am terminat liceul si a uitat de proasta aia care i-a fost alaturi 4 ani si care o sprijinea cand se certa cu iubi.Imi amintesc perfect diferite momente cand vorbeam cu ea la telefon si deodata zicea"mai vorbim noi,a venit X"(iubi) sau cand impreuna cu colegii mergeam sa ne distram,ea alegea sa stea cu iubi...Poate sunt eu inapoiata mintal,dar sincer iti spun ca eu nu pot sa inteleg aceste persoane care atunci cand au un iubi uita de toti.Mi se pare o prostie sa te casatoresti la nici 20 de ani,sa renunti la studii si sa te multumesti in viata cu o meserie de 2 bani,sa slugaresti babe in Italia sau mai stiu eu unde si toate astea pentru a fi cu un anume "EL"cat mai repede posibil.Sunt la fel de demodata ca tine,cand vine vorba de iubi si imi place al naibii de mult statutul meu de fata singura:)) Ar mai fi multe de zis,dar ma asteapta iubi:))(glumesc)Te-am pupat!

Cristina Cioba spunea...

@diana s-bine ai venit!

scuza-ma, nu-ti pot raspunde la comentariu, ma asteapta iubi=)))))!:*

Diana S. spunea...

:))Sa nu-l lasi pe iubi sa astepte.Nu uita,iubi e totul!Azi nu ma mai asteapta iubi si pot sa scriu cateva cuvinte.A avut amabilitatea sa ma lase cinci minute pe net,cu conditia ca maine sa ma trezesc devreme ca are niste haine ce trebuiesc spalate si trebuie sa calc hainele pe care i le-am spalat ieri.Trebuie sa ii fac curat in apartament ca in seara asta vin baietii la el si vor face mizerie(tocmai de asta mi-a zis sa stau acasa,ca ei se uita la meci),ii gatesc si gata...Ce nu fac eu pt iubi...Am o viata minunata,iubi mi-o face asa.
Iti citesc de mai mult timp blogul.Esti geniala,ti-am mai zis eu si in alte comentarii,dar meriti sa repet de fiecare data:*