marți, 2 august 2011

Am venit înapoi!

Am revenit! Am avut o stare...hai să nu-i zicem depresivă, că nu știu dacă-i chiar așa, dar ceva pe-aproape, anyway. Totul legat de plecarea-n Scoția, de persoanele pe care le las aici...și așa mai departe. Dar am avut o revelație: o viață am! Și aia trebuie trăită. Am așa un stil de a mă îndoi, de a avea vise urâte și de a mă comporta mereu de parcă it s the worst case scenarium.

 Așa că gata: am plâns 2 zile pe motive pe care nici eu nu le știu, se pare că nu găsesc sursa rănii, dar e una. Și poate dac-o ignor, va trece.

Așa că de azi...revin la postări zilnice, vă promit!Și la...gânduri mai bune, să sperăm....

Ce puteți să faceți voi?Să-mi urați să se facă fericire și la mine...că eu sunt veselă, vă jur!

8 comentarii:

katherine_sades spunea...

Good to have u back ;)

Bloo Smile spunea...

poate e doar frica de nou.. teama de necunoscut.. si teama de a lasa totul in spate si de a construi o viata noua din nimic.. dar nu imi fac griji pt tine:) o sa te obisnuiesti si o sa iti placa atat de mult incat nimic din ce s-a intamplat pana acum nu o sa mai conteze:) vei vedea. de-ai sti cati ar da orice doar pt a lua totul de la zero intr-un colt de lume unde nu-i cunoaste nimeni... considera-te norocoasa pt ca esti:)

Felicia spunea...

E normal sa te simti asa, mai ales cand te duci intr-o tara straina ca sa studiezi si nu in vacanta. Va fi ceva genu "eu impotriva lor". Sfatul meu este sa nu te astepti ca toata lumea sa te accepte si sa le dai timp sa te cunoasca. Mult noroc si sa ai forta necesara sa vezi numai partea buna din aceasta experienta! Sper sa ai parte de aventura vietii tale....

ella spunea...

E normal sa nu iti fie tocmai bine, cand te gandesti ca peste cateva saptamani o sa pleci departe de "lumea" in care ai trait pana acum! Dar sunt sigura ca o sa fie bine :-) E logic sa fi trista, ca-i lasi pe cei dragi acasa, insa nu pleci pentru totdeauna!!!! Cand vrei, te poti intoarce in "tara noastra minunata"! Si mai gandeste-te ca oricum ai fi fost departe de ai tai, pentru ca te-ai fi dus oricum la facultate! pup! Si mult curaj!

Cristina Cioba spunea...

@katherine-mersi din suflet!

Cristina Cioba spunea...

@bloo-mersi pt incurajari!

Cristina Cioba spunea...

@felicia-esti o scumpa ca de obicei, mereu ma faci sa ma simt mai bine printr-un simplu comment!mersi din tot sufletul!

Cristina Cioba spunea...

@ella-mersi din tot sufletul!cum e acolo???:*