marți, 6 septembrie 2011

Pretty pretty please!




Recunosc: cind aflu o stire noua, un eveniment important, o lansare, un film bun, o melodie incantatoare de suflet si simturi, o poanta buna, un fraier/o fraiera care-a mai facut-o lata, ma gandesc "ASTA SIGUR AJUNGE PE BLOG!"

Si adeseori, asa se si intimpla!:) Imi place sa scriu, sa impartasesc. Nu stiu sa explic pasiunea asta...

 Si cu ocazia asta, sa va intreb ceva, poate ma ajutati: Imi ador blog-ul, insa mi-ar placea sa-l am...in mana! Cum sa fac?Sa scot la imprimanta post cu post si sa indosariez?Sau aveti vreo idee mai ...rapida si mai usoara? Va rog, un sfat la miss S:)

6 comentarii:

Nikky spunea...

sorry sweetie, numai la dosar imi zboara gandul si mie...

Cristina Cioba spunea...

@nikky-mersi mult, sweetie!:) dar cred ca voi face asta in ziua in care-am ajuns la...final cu el:)

calidor spunea...

Ar fi cateva solutii, dar nu sunt simple.

Una, sa iei legatura cu cei care administreaza domeniul blogspot.com, si, cu ceva noroc, sa gasesti pe cineva de acolo sa-ti trimita fisierele de pe server, pe care dupa aceea...va trebui sa le descalcesti singura, fiind intr-un format mai putin lizibil, dar...le ai in mana, pe cd.
Alta varianta, folosirea unui program de tip "offline explorer", un utilitar care copie continutul site ului sub forrma de fisiere si foldere, intocmai ca pe server. Cere destul de multa rabdare setarea si lucrul cu acest program, nu prea iti iese din prima ce vrei, iti copie si continut de pe toate linkurile pe care le ai tu pe pagini, te trezesti si cu pagini multe in plus, pe care trebuie sa le triezi, nu e greu, dar e nevoie de un pic de vointa si timp. Programul face ceva de genul functiei "make this site available offline", pe care o avea internet explorer pana la versiunea 6.0. Cele mai noi n-o mai au.

Dupa ce ai continutul site ului, se fac print to pdf la fiecare pagina (cu comentariile afisate expandat eventual) si de aici, printare. Sau le pui in word, sa le mai editezi putin, stii tu.

Atat mi-a venit, eu asa as face, cel putin acum, cand nu stiu altfel sa procedez. Poate mai sunt solutii, (eventual print to pdf direct din pagina, dar tre sa faci asta la fiecare pagina a ta,direct din browser, si ...sunt multe). Oricum tot pe la asta ajungi, pe orice cale.

Succes.

Sabina spunea...

Functia export din setari> elementar. Altfel, eu am obiceiul sa-mi scriu bazaconiile in word si el pastrez pe pc impreuna cu pozele :D

Cristina Cioba spunea...

@calidor-mersi din suflet!:)

Cristina Cioba spunea...

@chibit-thankyou, am facut asta si e ok:D:*:*:*