duminică, 25 decembrie 2011

Sa se faca fericire la voi, iubitilor

Dragii mei, iata ca se implineste si al 3-lea Craciun de cand eu va scriu mesaje frumoase aici.

 In 2008 eram un copilas naiv si natang care nu prea stia cu ce se mananca viata (eh, a vorbit omul matur si inteligent)
 In 2009 eram fericita, 2009 cred c-a fost un an foarte buuun iar 2010 l-a urmat la fel.
2011 prima jumatate si un pic dupa a fost G-E-N-I-A-L, apoi lucrurile au inceput sa o ia la vale, lucru pe care-l pun pe seama faptului ca viata se schimbase complet...si asa e si acum...

 In primul si-n primul rand, vreau sa va multumesc celor care-ati ramas langa mine de-a lungul celor (aproape) 3 anisori si celor care ati venit pe parcurs si ati ramas aici. Va multumesc si celor care m-ati criticat, criticile voastre m-au facut sa fiu mai buna.

 A venit iarasi un sfarsit de an. Dar nu fiti tristi, iubitilor, dupa orice sfarsit vine un nou Inceput. Inceput cu aer de nou, de proaspat, de o Noua Sansa. Miroase a iubire, respect, intelegere si realizari care de care mai marete. Poate 2011 nu a fost perfect. Poate am dat-o-n bara, nu am stiut sa iubim, am iubit pe cine nu trebuie, am respectat pe cine nu a trebuit si i-am batjocorit pe cei care erau demni de respect.Poate am gresit. Poate am spus lucruri care nu trebuiau spuse si lucrurile importante le-am spus prea tarziu sau nu le-am spus deloc.

 Eu va doresc clasicul "Craciun fericit, iubitii mei" si sa aveti parte de tot ceea ce este mai bun pentru voi si pentru cei dragi voua! Iubirea, Intelegerea si Respectul sa va inconjoare.

 PS-NU mancati prostii, kilogramele se aduuuna, se aduuuna, se aduuuna...

 Hai va iubesc, simpaticilor!

15 comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

Craciun fericit!

iri spunea...

craciun fericit si tie!! sa ai un 2012 mai bun decat 2011 (asta in cazul fantastic in care nu se sfarseste lumea:-ss)! te pup:*

Cătălina spunea...

Crăciun fericit!

Cami spunea...

Desi cu un pic de intarziere, tin musai sa-ti urez sa ai parte de sanatate, fericire si mult bine! Te imbratisez!

Anonim spunea...

sarbatori fericite&multa sanatate...a, si inspiratie!

Anonim spunea...

ps-ioana

Miss I. spunea...

Drăguță, sper că ai avut un Crăciun minunat alături de oamenii dragi!

Miss I. spunea...

Drăguță, sper că ai avut un Crăciun minunat alături de oamenii dragi!

Cristina Cioba spunea...

@aliceee-merci din suflet, la fel!

Cristina Cioba spunea...

@aliceee-merci din suflet, la fel!

Cristina Cioba spunea...

@iri-craciun fericit iubito!

Cristina Cioba spunea...

@catalina-la fel!

Cristina Cioba spunea...

@cami-saru mana draguto, si tie!

Cristina Cioba spunea...

@anonim-la fel!te pup, ioana

Cristina Cioba spunea...

@miss I- a fost superb, sper ca si la tine a fost la fel:)