duminică, 25 martie 2012

Scrie te rog despre mama mea

Mama e cel mai bun si bland om de pe fata pamantului. Mama e un model. Mama este omul care le face pe toate si nu oboseste niciodata. Cit de ingrozitor trebuie sa fie sa se intample ceva cu mama ta. Cred ca o parte din suflet se rupe, nu mai exista. 


Iar astazi am primit urmatorul comentariu: Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

dumitru_gabriela31@yahoo.com


Blogul unde puteti intra sa vedeti mai multe detalii despre caz este AICI  . Eu nu scriu postari de genul acesta, nu am mai facut-o decit o data pana acum. Si probabil va fi si ultima oara. Dar haideti sa o ajutam sa isi vada copii. Putin. Cit aveti, fiecare. 10, 20, 30 de ron. De unde dai, acolo vine inapoi! 

Suntem langa voi. Asa cum putem. Ce spuneti, ajutam si noi un pic? Macar o data... 


Degeaba dam share pe facebook, degeaba ne laudam ca sustinem cauze. A venit momentul sa si facem ceva. Acum. Oameni mor, oameni nu isi vad copiii, oameni care merita sa traiasca...Si pot face asta cu un ajutor MINIM de la fiecare dintre noi. 

Niciun comentariu: