sâmbătă, 2 octombrie 2010

Sunt curajoasă. La fel cum cred că sunteţi şi voi. Poate ne pică cerul în cap. Poate trăim o dramă. Poate ne vine să urlăm. Poate suntem trişti, supăraţi, ne lovim de egoism, ură, invidie. De oameni cărora nu le pasă. De un sistem de rahat. De oameni care nu ne ascultă niciodată, de zgomote, de aer poluat, de mizerie, de ştiri urâte, de oameni atât de urâţi pe interior încât îţi vine să plângi. De bani. De lipsa banilor.

 Şi totuşi găsim puterea să zâmbim. Poate chiar să ajutăm pe cineva. Şi totuşi când ajung acasă în patul meu, la laptopul meu, la camera mea primitoare...găsesc puterea. Şi apoi zâmbesc. Şi mă uit fie la un episod din serial, fie la un film drăguţ, fie citesc ceva, scriu pe blog, beau un pahar de suc sau cappucino, fumez o ţigară. Caut o melodie. Mai am puterea să mă îndrăgostesc. Mai caut o melodie, un film, un video. Ies cu cineva drag. Vorbesc la telefon.

 Găsim puterea în lucrurile mărunte, care sunt acolo şi zbiară "SUNT AICI! ....trebuie doar să mă vezi...şi să zâmbeşti..."

5 comentarii:

Cristina spunea...

Ştii,chiar admir oamenii care se pot preface,să zâmbească (vg) când sunt trişti,enervaţi,ş.a.m.d. ,deşi uneori sunt catalogaţi drept ipocriţi..dar pe nedrept,cred eu.

Camelia Bucur spunea...

yup, chestiile alea mici, pe care le ignorăm cât suntem "pe val", ne "scot" în momentul în care am picat. mai greu, dar merită încercat:)

pentru mine e vocea cuiva drag, o melodie, un torcăit de mâţă...

Anonim spunea...

mi au plăcut mult rândurile astea... sunt optimiste și arată că fericirea vine în lucruri mărunte, pe lângă care trecem în goana după ”măreție”... zi faină să ai!

Cristina Cioba spunea...

multumesc mult de tot cristina si monica:)

Cristina Cioba spunea...

iar da camelia, bucuria vine din lucruri marunte...