duminică, 20 martie 2011

Toți pentru unu.. și unu pentru.. el?

Titlul e oarecum ironic (as u might got used ). Dar nu despre asta discutăm acum, despre obiceiurile mele. Am dat și eu de site-ul www.tpu.ro. Mulți dintre voi îl stiți, alții auziți acum de el... Dacă nu știți, atunci vă explic eu. E un site unde... oamenii, să zicem, pun întrebări iar cititorii site-ului răspund.

Și acum, hai să ne amuzăm, c-o viață avem:) Așa că... tpu întreaba, Miss S răspunde
Eu zic că poți folosi o furculiță... live. Și nu cred că mai ai nevoie de un program apoi. 

Da...acid sulfuric...o să fii ca nouă!Un pic carbonizată, dar... ca nouă.

Un sac! 

De care ești?D-ăla prost.

De ce dorești să-i convingi să cumpere un animal de companie când ei au deja unul???A, stai, am fost prea subtilă. Despre tine vorbeam.

Să-i spui hai noroc și la mai mare?Nu știu, zic și eu.


Gata cu întrebările pentru ziua de azi, că mă emoționez repede. Pentru altă rundă de întrebări ne vedem săptămâna viitoare. Hahahahhaahahah!

17 comentarii:

Iustinel spunea...

Totusi, care-i ideea cu Funda?!

Miss Z spunea...

=))))))))))))))))))
Zau ca m-ai amuzat!!

Cristina spunea...

Un fel de Yahoo Answers, dar for Romanians only :))

Iar 'fundita' e ceva spre care aspira toti tpu-istii :)) (o modalitate de 'a da nota' probabil :-? )

Felicia spunea...

WOW

Daca prostia ar durea, multi s-ar tavali in chinuri.Atat am de spus.

Lavinia spunea...

Nu inteleg ce ti se pare asa amuzant la intrebarile lor. E perfect normal sa incepi sa scrii pe site-uri si sa postezi intrebari pe net, daca nu gasesti raspuns in alta parte. Faptul ca tu te amuzi pe seama intrebarilor lor mi se pare penibil si...probabil o faci pentru ca viata ta nu-ti ofera alte lucruri care sa te "binedispuna" . Trist. Mi-ar placea sa interpretezi comentariul meu ca unul constructiv, poate asa o sa-ti iasa si figurile din cap. Si referitor la romani..nu ti se pare ironic sa spui "Ca tot românu e o adevărată plăcere să te plângi puțin, să fii in ză pain, că deh, de ce dracu să nu te plângi în loc să pui mâna să faci ceva?" cand si tu esti romanca? Sau nu tu te plangi niciodata..? Ma indoiesc..din cate vad in postarile tale... Sa nu mai vorbim de postarea de astazi, care chiar ne-a aratat cat de anosta este viata ta.

Cristina Cioba spunea...

@iustinel-uite, ti-a raspuns cristina, mai jos:P

Cristina Cioba spunea...

@miss z-:">

Cristina Cioba spunea...

@cristina-daaa, cautam expresia. yahoo answers:))

Cristina Cioba spunea...

@felicia-daaa...in mod clar...

Cristina Cioba spunea...

@lavinia-lasa-ma pe mine sa decid ca ce fel de comentariu il iau pe al tau. ca unul de rahat. nu esti obligata, scumpa mea, sa-mi citesti blogul. of, dac-ai avea macar o parte din viata mea anosta, sau oamenii pe care-i am langa mine ce bine ti-ar fi. nu ma laud, nu vorbesc prostii, dar chiar nu ai de unde sa stii cum e o persoana live fata de cum e in online. dar sa mananci kkt e usor, si atat timp cat poti sa o faci, sa incerci sa jignesti.. de ce nu ai face-o?

PS-CA TOT ROMANU;)!

Cristina Cioba spunea...

@lavinia-si stii ce e uimitor?ca toti astia care comentati.."constructiv" nu aveti frate google account si comentati aiurea cu nume care nu sunt ale voastre. gata cu astea, de acum vor comenta doar cei cu google account. vrei sa faci pe desteapta?ok, fa-ti cont si fa in continuare. oricum de la urmatorul comment esti la spam.

iri spunea...

bestiala aia cu masurile:))))))

Cristina Cioba spunea...

@iri-saru mana!

Irina spunea...

Am trait sa le vad si pe astea! :)) Am ras copios pe ziua de azi. Merci!

Cristina Cioba spunea...

@irina-cu mare drag!

Ela spunea...

:)))) Foarte tare postarea!Un stil acid de a comenta... ;)

Cristina Cioba spunea...

@ela-merci din suflet!