luni, 11 aprilie 2011

Am ajuns să cerșim iubirea public???

Știm cu toții, că recent (de fapt am impresia că nu atât de recent) s-au împânzit site-urile, ziarele, revistele, reclamele de la tv cu anunțuri matrimoniale. Și problema nu e că oamenii singuri, triști, dezamăgiți dar care totuși au zis să-și mai încerce norocul fac asta. Problema e că o fac în modul în care o fac. Nu înțelegeți nimic, nu? Dar eu sunt fată dăștaptă și am zis că vin cu exemple, cum fac de fiecare dată. 


So... here I go:


1.) Barbat, 43 ani, casatorit, bine situat financiar, caut domnisoara sau doamna intre 18 - 40 ani supla, singura, fara obligatii, cu situatie materiala precara, pentru relatie discreta, fara alte obligatii. ofer compensatii financiare. rog discretie.numai sms la ...... 


Boooon, până aici clar. Și vin io și-ntreb: Păi bă boule (că altfel nu pot să-ți zic...) să înțeleg că tu cauți una slabă, proastă și săracă ca să o poți manipula cu situația ta bună financiar. Dacă are și 18 ani e perfect, că alea-s mai proaste, nu? Rogi discreție, că dacă aude tacsu ăleia de 18 ani ce faci tu, îți face o redecorare moca a feței. Stai liniștit, nu va trebuie să plătești pentru ea. 


2.) Ofer sex oral, cilpe placute sarutari la pasarica gratis domnisoarelor, eleve, studente...la mine in apartament. ofer seriozitate si cer seriozitate. daca vrei sa te ling la pasarica da-mi un mail la lingfete@gmail.com


Uite măăăă, aici era visul meu d-o viață. Oferi clipe plăcute?Haide măh, alții oferă senzații tari, adrenalina, orgasme multiple și tu vii cu...clipe plăcute?! Neah... NEXT!


3.) Tanar38ani din arges doresc sa cunosc o fata draguta din rm.valcea pt sex


Ete ăsta mi-a plăcut. Ce clipe plăcute, ce senzații tari, ce căsătorie?Sex, tată. A zis omul scurt și la obiect. Mă întreb l-o fi contactat cineva?Întreb și eu....


4.)Fie ca esti slabuta, fie slabuta, eu iti ofer, total dezinteresat material, cunnilingus si analingus. e la alegerea ta ce fantezie vrei sa pui in practica. daca esti tentata si vrei sa dai frau liber pasiunii, trimite-mi un sms la ..... ori un mail la .........@yahoo.com! posed locatie si iti ofer maxima discretie. multumesc!


Deci ai 2 variante... ori ești slabă, ori ești... slabă. Deci dacă ești slabă și vrei să dai frâu liber pasiunii.... Știi unde apelezi!


5.) Am 30 de ani, ofer placere sexuala barbatilor indiferent de varsta va astept si la adresa mea de mes roxana_ehhhmhghgfh@yahoo.com.la telefon sunt disponibila de luni pana vineri intre orele 10-15 pt ca-s si maritata si mai stau si cu socri


Și dacă ai fi zis că bărbații e porci.. Ete aici că și femeile e panarame. Hahahaha! 


6.)Suntem doua fete brunete pline de farmec si pasiune care te poate rasfata intrun ambient intim plin de farmec si erotism nu ezita sa ne contactezi......


Eu zic că înainte să răsfățați într-un ambient intim plin de farmec și erotism să puneți mâna pe carte, că se scrie într-un, nu întrun. 


7.) Cine vrea sa priveasca ceva frumos pe webcam, mai exact un show erotic si are abonament vodafone sau orange de asemenea si cartele valorice poate sa intre pe id-ul meu:.....,
intrati si nu veti regreta ceea ce veti vedea pentru ca este real.va pup pe toti

Bonuri de masă și pâine nu accepți?:D Poate ai mai multă priză, zic și io....

8.) Caut sprijin material de la domni generosi...ma puteti contacta la emailul .....9@yahoo.com...

Uite acilea bre domle, fată directă, ce tot ne dăm pe după vișin? Zice fata direct. Nu oferă sex, dar vrea bani!


9.)  “Buna, sunt Aurelian, un intelectual de 50 de ani din Bucuresti, 1,87 inaltime, brunet, corpolent, fara nici o obligatie, echilibrat psihic. Daca ai sub 40 de ani iar conformatia ta prezinta forme extrem de generoase si abrupte -bust impozant nr.5-6, fund ferm bombat, chiar cu accente de scolioza, burta f. putin proeminenta, as dori sa ne cunoastem evident, daca si descrierea de mai sus corespunde preferintelor tale.”


Eu aș avea niște dubii la faptul că ești stabil sau mă rog, echilibrat, cum zici tu.... Serios acu....


Și mai erau atâtea și atâtea chestii amuzante pe acolo, dar m-am oprit că m-am scârbit. Inițial m-am amuzat, dar acum mi-e scârbă. Rău de tot. Multe din ele sunt vrăjeli, dar sunt convinsă că multe din ele sunt frustrări reale și dorința imperioasă de a te oferi oricui. Și ce te faci oare, deșteapto (oricare ai fi tu aia) dacă bagi pe oricine la tine în casă și nu scapi... nemaltratată asta ca să nu zic... vie?




Acest post e un pamflet și vă rog să-l tratați ca atare.


****(am șters nr.de telefoane și id-uri din motive de bun simț versus siguranța respectivilor)

24 de comentarii:

INTJ spunea...

in aceeasi ordine de idei (ca banul e doar inlocuitor pentru alte chestii) ... am vazut zilele trecute The Lost Future (TV 2010) fara prea multe asteptari ... da' am ras cu pofta cand pe la inceputul filmului unul dintre vanatori vine cu un argument decisiv pentru a infrunta tabu-ul vanatorii in afara zonei permise: "we'll have meat and the women will give us pleasure!" :))

Ela spunea...

"Bonuri de masă și pâine nu accepți?:D Poate ai mai multă priză, zic și io...." :)) M-am tavalit pe jos de ras!
PE-NI-BIL!Mai bine iesi la intalniri pe nevazutelea decat sa lasi asemenea porcarii in ziare!

G.W. spunea...

penibilul trebuie sa se manifeste, asa poate f**e si el ceva.. :))

juazzshop spunea...

Mama ce m-am amuzat :))

Cristina Cioba spunea...

@intj-o sa ma uit si eu la film:D

Cristina Cioba spunea...

@ela-merci!:D ma bucur ca te-am amuzat

Cristina Cioba spunea...

@g.w-tare as fi curioasa sa te cunosc in viata reala, mereu ma faci sa zambesc:) ce zici, o punem de-un blind date?:))))

Cristina Cioba spunea...

@juazz shop-ma bucur din suflet, bine ai venit la mine pe blog!

Joana21 spunea...

hehe..tare :)

Cristina Cioba spunea...

@joanna-merci!bine ai venit la mine pe blog!

G.W. spunea...

da, dar numai daca bem bere (nu apa plata,nu apa minerala,nu apa de gura, nu apa sfintita)

Oigen spunea...

Mi-a plăcut de cel cu slabă ori ... slabă. E clar că fustraţii sexuali suferă şi de cretinism cronic. Am văzut şi eu n-şpe mii de astfel de texte pe matrimoniale. Ce să zic, cea care stă cu socrii pe lângă că e curvă (târfa e ceva mai nobil, e fără bani) mai e şi tâmpită. Şi când mă gândesc că oameni dinăştia merg pe stradă printre noi, îmi vine să mă iau de cap. Pe bună dreptate. P.S. Te-am adăugat în blogroll la mine, mulţumesc că ai făcut acelaşi lucru. Mie sincer îmi place cum scrii, şi apreciez faptul că eşti o fată curajoasă. Zic curajoasă, pentru că-ţi trebuie mult curaj, ca fată fiind, să scrii pe un blog. Părerea mea. Mult succes ;;)

Cristina Cioba spunea...

@g.w-ok, bere, fie, o data. desi eu cam beau apa plata:)) de unde esti?:P si cati ani ai?:P

Cristina Cioba spunea...

@oigen-toti sunt tari:))) doamne, doamne...

multumesc pt compliment, sa ne citim cu drag!:)

G.W. spunea...

de unde vreau si nu sunt batran =)) :))momentant stau in oradea iar varsta chiar trebuie facuta publica!? :)) 27

INTJ spunea...

@Miss Sunshine - nu-ti pierde timpul cu filmu' ala, nu merita. l-am amintit doar pentru a sublinia ca desi ca specie am evoluat, asta nu inseamna ca toti indivizii au evoluat. :))

Alexandra spunea...

zilele astea vorbeam cu o colega la facultate si imi povestea ce a gasit. m-am uitat si eu dar am ramas socata, atunci cand am vazut cate anunturi de acest fel, cu oameni care ofera placeri, dar care sunt casatoriti si mai au si copii. si isi mai pun si poza cativa ca sa ii vada toata lumea, ca doar au neveste sau soti foarte, extrem de prosti sau proaste care nu ar putea ajunge din greseala pe un astfel de site...Penibil!

Felicia spunea...

Mie "imi plac" tipii sau tipele care scriu: "Buna sunt intelectual/ intelectuala "..... de zici ca in pat te intereseaza care e ultima carte citita de el sau de ea. Pentru ca sigur ca pe tine te intereseaza teoriile si ideile lui Schopenhauer, si nu ce se intampla in pat. Si ii mai ador pe cei care se descriu de parca ar fi niste supermodele, niste grati scoase din tablourile lui Rembrandt. Cu zice un amic: "Dragostea e o curva. De ce ? Pentru ca e disponibila tuturor." Toata lumea e cu dragostea in gura in ziua de azi, mi-e si scarba

Cristina Cioba spunea...

@intj-bine ca mi-ai zis, cu aia mai lipsea sa pierd timpul:cu filme proaste

Cristina Cioba spunea...

@alexandra-daaaa, toti penibiiliiiii si frustratiii

Ps-bine ai revenit!:)

Cristina Cioba spunea...

@felicia-dada))) eu dau anunt ca daca nu stie filosofia contemporana germane…adios, pa pa sex)

iri spunea...

genial:)))))

Cristina Cioba spunea...

@iri-merci!

Cristina Cioba spunea...

@g.w-gasesti id-ul meu la contact:P