joi, 14 aprilie 2011

Facebook e mai tare decât orice. N-ai facebook?Nu exiști

Hai lasă, toți aveți/m cont de facebook. Da, inclusiv eu. M-am distrat eu cu el vreo 3-4 zile așa, acum e doar așa, să fie, să existe și să exist și io. Mai pac pac un fost coleg, mai o prietenă de pe nu știu unde căreia i-am pierdut urma, mai hahaha uite ce poze are asta/ăsta și tot așea. Niște descrieri siropoase de toată mila, mai un decline la friend requesturi sau cine știe ce joc obosit și tot așa. După ce mă plictisesc și de dat decline la jocuri obosite mă apuc de șters friend requesturi. Strangers requests actually că habar n-am cine-s ăia și nici nu mă interesează să aflu. Mai un tip bun, mai un like și d-astea. Cam așa decurge relația mea cu facebook-ul. Manipulare în masă, stalking. Asta e el de fapt.

Numai că orice acțiune are și o reacțiune. Să vă explic.

Problema 1: Fenomenele din viața reală se vor transmite automat pe facebook. Hai să vă explic și cum.
Ipoteza 1: Ne-am certat tare tare de tot de s-a lăsat cu d-alea de sănutemaivădînviațameanesuferitanaibii. Boon și ajung acasă și ghici ce. Nu te mai am la friends. Aoleo, nenorocitu dracu păi m-ai șters de la friends?Binegataacumsănutemaivadhaipa.

Ipoteza 2, varianta A: M-am cuplat cu Vasilescu Georgică Hohenzollern de Paris (nume fictiv, evident, eu nu m-aș cupla cu un Vasilescu Georgică Hohenzollern de Paris. Așa, din pricipii de demnitate. Bun, trecem peste). Și no, trece o zi, trec două, trei, cinci, o lună, două. Păi da bă... suntem noi împreună...da pă facebook de ce nu scrie?Și-i dau invite la om pentru rahatu cu Vasilescu Georgică Hohenzollern de Paris is in an relationship with. Bine, dă accept omu suntem oficiali acum.

Ipoteza 2, varianta B: Da stai puțin, că poate să nu accepte. Și atunci îi zici:  Vasilescu Georgică Hohenzollern de Paris treci naibii încoace, de ce naiba n-ai dat accept? Ți-e rușine cu mine? Nu-ți pasă de mine? De ce nu vrei să știe prietenii tăi???? Ha???

Ipoteza 3: Îi dau friend request la tipu din banca 3, megacutedrăguțlovelypuffy    simpatic și nu dă accept. Bă, ce are ăsta cu mine??? Nu mă place sau ce?

Problema 2: Nu ne pasă ce căcat faci tu, dobitocule/stalkerule

Ipoteza 1: X e la budă, X își scrie compunere, X face sex, X a mâncat clătite pufoase. Prietene, când ești pe moarte atunci poți să ne freci la cap. Și înainte să mori, că dacă nu ne freci degeaba.

Ipoteza 2: X e cel mai fericit om, X s-a întors de la Sibiu, X pleacă la New York. Pleacă, du-te tare, nu ne pasă.

Concluzie?Lasă-ne și du-te tare la clătitele tale pufoase.

Problema 3: Nu-mi mai da invite.

Ipoteza 1 (singura și cea mai enervantă): Invite la jocuri, invite la nuș ce teste de rahat, invite între prietenii lui cocalari, invite, invite, invite. Scutește-mă. Nu, nu vreau să mă joc un rahat de joc în care să plantez copaci sau orice altceva. Nu, nu vreau să fim prieten. Nu, nu vreau să fac teste de sarcină sau de cine mă iubește azi pe facebook. Back off, weirdo.

Problema 4: Înțeleg că ai 348938423 de prieteni, dar eu nu vreau să fiu unul dintre ei ghici de ce?Pentru că NU ne cunoaștem.

Aici am doar o ipoteză. Nu ne cunoaștem, nu suntem prieteni. Și cu siguranță tu nu ai 94838483 de prieteni. Da?Ciudatule.


Concluzie finală?N-ai Facebook?N-ai 1500 de poze?Păi cine mama naibii ești tu atunci?

LATER EDIT: Acest post e un pamflet, trebuie tratat ca atare!!!!

17 comentarii:

Dara spunea...

=)) Eu am doar fotografia de profil şi nici aia nu e a mea!

Invizibila

INTJ spunea...

nu exist ... si, prin urmare, doar ti se pare ca ma citesti. :D

Mihaela Gurău spunea...

Te inteleeeeg!
Acum ceva timp, se gandeau ai mei colegi sa iesim si noi afara, in grup. Si vb eu cu organizatoarea evenimentului, o intreb, evident, cand cum si unde ne vedem. Ea mi-a raspuns: fac eveniment pe facebook si iti dau invite.
Nu era mai usor sa imi spuna in fata??!?

♥Mika

vera w spunea...

deci nu exist. De ce sa-mi fac profil de facebook? nu-s sociabila de felu meu, si cu pretenii mei pretec destul timp ca s a stiu ce fac si sa nu fie nevoie sa vb cu ei pe facebook. De ce sa postez poze cu mine pe net, sa fiu agresata de campanii reclame jocuri etc? nu stiu...nu s-a saturat inca lumea de facebook? de ce trebuie sa socializam? nu zic hai sa socializam da in viata reala!? avem tot mai multe retele sociale dar suntem tot mai singuri si mai tristi. In loc sa iasa in parc sa se plimba sa faca ceva frumos si util, oamneii stau pe facebook. Aiurea!

Irina spunea...

Asa e, ai perfecta dreptate:)) Ma scoate din sarite ca toata lumea vede ce faci, ca primesc mii de requesturi de la toti anonimii si mai ales ma exaspereaza invitatiile la jocuri si toate porcariile :| Le am dat block aproape tuturor :))

Felicia spunea...

Eu n-am cont de facebook! Inseamna ca nu exist.....of of! Dar am vazut pe cocalari.com(mai ma uit asa din cand in cand, pentru ca ma bine dispune) si era facebook-ul pt cocalari, si erau denumiri gen "ce fac dusmanii". Pai eu la asta vreau sa fac cont! Ia uite un exemplu:

http://cocalari.com/wp-content/uploads/2011/03/facebook-2.jpg

Eu sa ne inscriem amandoua Miss Soare si ne dam add!

Cristina Cioba spunea...

@dara-multumesc, =)) inseamna ca te-ai distrat:P of, mama lui facebook:))

Cristina Cioba spunea...

@dara-multumesc, =)) inseamna ca te-ai distrat:P of, mama lui facebook:))

Cristina Cioba spunea...

@intj-dada:))

Cristina Cioba spunea...

@mika-bine ai venit la mine pe blog!

vaai, caat de urat:))) bine, e o metoda rapida cea pe care a propus-o tipa...ca dac-ar fi zis la toti pe cale orala..mai bine asa pac pac, event, invite, etc:))

Cristina Cioba spunea...

@vera w-perfect de acord!numa ca pt unii nu mai e nevoie sa se vada la un suc sau in parc...exista facebook:))

ps-bne ai venit la mine pe blog!

Cristina Cioba spunea...

@irina-si eu .dar cand mai ratez una si apare o invitatie la alt joc dau block si la aia:))

Cristina Cioba spunea...

@felicia-dada, exista o setare din profil unde poti sa pui pe fel si fel de limbi d-astea penale, dar e funny:)) eu acum imi mut profilu pe setarea aia sa vad "ce-a mai facut dusmanii"

G.W. spunea...

eu nu am cont din doua motive 1) prefer sa socializez prin intermediul blogului si-mi este suficient pt. viata in wwww
2) eu nu suport pozele si prefer sa fug iar cine reuseste sa ma fotografieze ori ma are la mana cu ceva si ma santajeaza "sentimental" sa stau la poza, ori reuseste sa ma imortalizeze pe camera fiind in stare bahica.
Pt. aceste motive nu exist, pe facebook.

Cristina spunea...

Invitatiile alea la jocuri nu sunt pentru ca acele persoane au o pofta nebuna de a planta copacei cu tine. Nu! E pentru ca au nevoie de cat mai multi vecini pentru a-si mari ferma folosind monede, nu FVcash :)) (I should know, i have a farm also ;)) )

Gandeste-te ce bine e ca exista 'Feisbuc'. Inainte unii ti-ar fi atras atentia ca asculti barfe. Acuma, toate barfele vin la tine! =))

Cristina Cioba spunea...

@g.w-deci daca-ti cer o poza nu-mi arati?:P

Cristina Cioba spunea...

@cristina-barfele vin la tine=))))bestial!