duminică, 10 aprilie 2011

Cel mai urât lucru

Cel mai urât lucru pe care-l poate face un om e să se laude la un om trist (sau mă rog, supărat din orice motive) cât e el de fericit. Mi se pare josnic, meschin și egoist. Și cu adevărat trist e atunci când omul supărat la care tu te lauzi e prietenul tău cel mai bun. Și tot în categoria josnicmeschinegoist intră și când omul supărat, prietenul tău, vrea să-și verse oful și tu la fiecare 2 minute schimbi subiectul înspre discuția despre... TINE.

Greșesc?


ps-găsiți un superb giveaway de la Modniza: AICI

23 de comentarii:

Alexandra A. spunea...

Ai dreptate, e urat, pentru ca in momentul acela ai nevoie de putin sprijin. Insa poate nici el nu si-a dat seama, stii cum e:mai ales la varsta asta cand nu suntem maturizati si traim totul mai intens, mai dramatic, uneori suntem atat de fericiti cand nu realizam ca cel de langa nu e si parca vrem sa strigam ca cei de la vama veche <> Sau pur si simplu, ne agatam asa tare de momentul acela, incat nu vrem sa lasam absolut nimic sa-l strice. Uneori clipele astea sunt asa de fragile...Cred ca lucrurile sunt undeva pe la mijloc...celalalt, sa se uite si in afara bulei de fericire, iar cel suparat, ei bine, sa priveasca spre bula de fericire- cine stie, poate se contamineaza si el! kisses sweety!

Felicia spunea...

Da e urat....Imi amintesc ca acum ceva timp, au dat peste o problema(era cat pe'aci sa raman la o materie), si m-am dus la o amica sa ma ajute cu o vorba buna, sa-mi spuna "lasa tu ca vei trece", "lasa ca nu esti prima nici ultima". Cand m-am dus la ea si m-am plans(recunosc ) ea mi-a spus : "ha ha ce vrei sa-mi strici buna dispozsitie". In momentul ala mi-am zis faptul ca raman la o materie nu e nici o tragedie, dar faptul ca persoana pe care tu ai considerat-o cea mai buna prietena ea ti-a intors spatele, aia da, aia e chiar o tragedie. Dupa ce am plecat m-am dus acasa, am invatat si am trecut :D (cu media 8). Urmatoarea zi m-am sunat, nu i-am raspuns. Din dupa-amiaza aia nu ne-am mai vorbit, nici macar nu ne mai salutam. Nu stiu daca am gresit dar .........viata e ciudata. Sa inteleg ca si tie ti-a facut prietena o figura de genu' asta ?

Te pup

Lillee spunea...

Nu gresesti absolut deloc. Ca sa fii ascultat trebuie sa inveti sa asculti. Din pacate am intalnit si eu oameni din categoria descrisa de tine.

ella spunea...

Perfect de acord cu tine!!!!! Sa stii ca si eu am astfel de oameni langa mine... Cand simt cum pica cerul pe mine, ei nu mai nimeresc sa-mi spuna cat de fericiti sunt. Sau cand vorbesc de o belea raspunsul vine promt. "e, lasa, ca rezolvi tu"

Zuzele spunea...

Treaba cu schimbatul subiectului e enervanta rau de tot! Mi s-a intamplat si mie si am facut spume !:D In schimb, laudatul poate fi privit si din alt unghi: poate ca prietenul vrea sa-ti ridice moralul si sa-ti vorbeasca de lucruri frumoase, sa te ajute sa intelegi ca viata poate fi frumoasa si trebuie sa treci peste supararea aia mai mica sau mai mare care te macina.
Poate vrea doar sa te scoata din starea aia nasoala, sa-ti trimita un pic din fericirea lui, sa te faca sa zambesti...
Sper sa fie asa pentru ca daca este vorba despre lauda din aia cretina care vrea sa spuna "haha, tu esti la pamant, eu sunt happy..sac, sac", atunci merita un/ o ceva in freza "prietenul" ala..
pup

Emme spunea...

Asa e, e super urat. Mi s-a intamplat. :-j

Emme spunea...

Asa e, e super urat. Mi s-a intamplat. :-j

Cristina Cioba spunea...

@sandra-bine ai venit la mine pe blog!

inteleg, dar pe prieteni nu trebuie sa-i calcam asa in picioare...:)

Cristina Cioba spunea...

@felicia-aaa, nu, ea e pr mea cea mai buna, a fost alta faza...eu cred ca tipa respectiva nu-ti era prietena, cred ca ai ales bine:)

Cristina Cioba spunea...

@lillee-era si o vorba: daca vorbesti despre el, automat ii vei capta interesul. asa suntem noi...nu stim sa ascultam...suntem atat de egoisti si self-centered...

Cristina Cioba spunea...

@ella-mie mi se face rau cand aud lasa ca o sa fie bine. ata nu e vorba de zis...

Cristina Cioba spunea...

@zuzele-eu ma refer ca atunci cand tu zici SUNT TRIST respectivul/a spune cat de fericit/a e...

Cristina Cioba spunea...

@emme-cred ca suntem prea egoisti...

C.L.M. spunea...

Nu, nu gresesti, sincer cine face asa ceva, nu este prieten:P un prieten cand esti trist, e trist alaturi de tine, cand esti vesel este si el... s.a.m.d. asa ca ... e fooooarte urat!

Zuzele spunea...

Mda, in cazul asta, poate ca ar trebui sa-ti alegi alti prieteni. Sunt unii care o fac involuntar, fara intentie, insa daca tu le atragi atentia si le spui ca te deranjeaza, iar ei nu-si dau seama ca gresesc si nu inceteaza cu atitudinea aia oribila...atunci poate ca ar trebui sa mai raresti vizitele cu ei

Ana. spunea...

Oh da...de cate ori nu m-am lovit si eu de asemenea atitudini. incerci sa iti spui supararea, of-ul si auzi un "da, sorry" si apoi o schimbare rapida a subiectului..

Cristina Cioba spunea...

@ana-bine ai venit la mine pe blog!:)

Cristina Cioba spunea...

@zuzele-cu unii oameni nu trebuie sa raresti vizitele...ci sa o rupi de tot:)

Cristina Cioba spunea...

@ana-ohh, acum imi dau seama care ana, scuza-ma:) dar m-a surprins comentariul, de obicei nu comentezi

Anonim spunea...

Mi-am dorit toata viata bursa in UK si din nenoroc altii se lauda pe messenger cu asta...

Cristina Cioba spunea...

@anonim-poate persoana care se lauda la tine cu asta, poate si eu am facut asta (nu la tine, ca probabil nici nu ne stim-sau tocmai, ne stim)habar n-are ca ti-ai dorit toata viata bursa in uk. sau efectiv n-are nicio treaba cu tine:) poate te semnezi data viitoare

Anonim spunea...

Sau mai e un caz,cand tu esti fericit ca ti sa intampalt in sfarsit ceva bun,ceva ce nu ti sa mai intampalt pana atunci si cineva se apuca sa se planga de viata lui...si acel cineva iti este si prieten si te afecteaza...si nu face asta doar pentru ca trece printr-un moment prost...asa e felul lui sa se planga tot timpul ... iulia.

Cristina Cioba spunea...

@anonim-asta e deja alta poveste. eu evit sa ma inconjor de oameni permanent tristi, depresivi care nu apreciaza nimic din ce primesc desi altii nu au nici jumatate din cat au ei:)

bine ai venit, iulia.te pup