duminică, 19 iunie 2011

Soulmates

Există sufletele pereche? Cine sunt ele de fapt?

Am observat că oamenii în general (poate oi fi făcut-o și eu în subconștient) în fiecare relație cred că și-au găsit sufletul pereche. Și acum vin eu și dau lucrurile peste cap (da, mă pricep la nebunie) și întreb: ”Dacă chiar există suflete pereche, care-i faza cu divorțurile?”Nu, nu, nu accept răspunsuri ca ”Păi nu l-au găsit pe cel bun (sufletu pereche, of course).”Vrăjeală.

În eat pray love scrie că sufletele pereche sunt cele care vin și-ți schimbă viața, îți arată cine trebuie să fii și cum. Și apoi pleacă. Și îi mulțumești lui D-zeu că a fost așa.

EU nu cred în suflete pereche. Cred doar în omul care apare și aș fi dispusă să-i dau tot ce vrea fără să-mi ceară măcar:)

Și... if soulmates really exist: nu pot să nu mă întreb, ca Meredith din Greys: Avem doar un suflet pereche? Adică pac pac, blink blink și dacă nu suntem atenți we missed it???

13 comentarii:

Felicia spunea...

Stii Mitul Androginului?

Platonul scrie despre asta in "Banchetul". El spune asa, ca la inceput au existat pe pamant fiinte androgine. Acestia erau lipiti in spate, doua femei, doi barbati sau un barbat si o femeie. Acestia erau puternici si puteau face orice. Ei au fost despertiti de catre zei fiindca acestia din urma temau de forta lor. Cu timpul unii dintre ei au murit de dor. Zeii vazand asta, l-au creat pe Eros, zeul iubirii pentru a semana iubirea in oameni. Astfel ei isi petrec toata viata cautand jumatatea, unii chiar gasind-o.


Liviu Rebreanu a preluat acest mit in cartea sa, "Adam si Eva", pe care ti-o recomand sa o citesti.....

Eu una cred ca undeva in lume exista jumatatea mea. Stiu suna banal, dar am voie sa cred, nu ? (Sa nu intelegi prin asta ca primul pe care l-am intalnit pe strada e jumatatea mea.....)

te pup :*

Unknown spunea...

Ce multe postari faci pe zi, asa am si eu cu cine sa ma bag in seama ;))

Eu nu am crezut niciodata in basmul asta cu soulmates, desi recunosc ca am mai mintit in legatura cu asta cand partenerul meu aducea vorba, hihi :p

Din punctul meu de vedere este o utopie, poti cel mult sa iti gasesti o persoana care te completeza (asa cum se intampla si cu prietena cea ma buna) doar ca cu respectivul poti face si sex (de preferat unul f bun) :D

Grim spunea...

Nu toată lumea divorţează. Din cei puţini care alegă să stea împreună 95% sunt nefericiţi. Ăia 5% care rămân sunt probabil suflete pereche. Dacă din ăştia 5% se mai trezeşte vreunu să divorţeze probabil o face pentru că şi-a găsit trupul pereche :D. Şi în lumea asta fizică.. trupul învinge sufletul şi sexul dragostea.

Ionutz1ic spunea...

Buna,
de acord cu Felicia, recomand "Adam si Eva" si "Omul de aur" - Jokai Mor. Despre "sufletul pereche" iti pot spune doar, ca toti suntem doar suflete, care "umblam" in lumi diferite si in timpuri diferite in niste trupuri care nu au de a face cu noi in intregime. "Sufletele pereche" sunt cele care pot, la un moment dat, sa formeze un intreg...
Revin la prima recomandare, citeste Rebreanu, merita.

Cristina Cioba spunea...

@felicia-dap, la asta m-am gandit si cand am scris:)

am citit deja rebreanu:P

asta cred si eu...nu stiu daca asa o fi, timpul decide...

te pup si eu!

Cristina Cioba spunea...

@iela-ma bucur mult cand comentezi:) :)) dragut comentariu:P

Cristina Cioba spunea...

@grim-true!perfect adevarat...si cam trist...

Cristina Cioba spunea...

@ionutz-merci de recomandare!:P dar am citit deja, e superb:)

te pup! poti veni oricand cu recomandari de carti, ador lectura

INTJ spunea...

"Şi în lumea asta fizică.. trupul învinge sufletul şi sexul dragostea." ... cand esti tanar ... mai incolo nu ti se merita "schimbul" asta. ah, Columbenii nu-s regula ... sunt doar exceptile ce-o confirma.

Cristina Cioba spunea...

@intj-ce citat frumos...din ce carticica e?:) sau film, ceva?

Cristina Cioba spunea...

@intj-cred ca schimbul ala nu merita...niciodata:)

Ionutz1ic spunea...

Revin, cu recomandari, pe aceeasi tema:
Femeia nisipurilor - Kobo Abe;
O pisica, un barbat si doua femei -Junichiro Tanizaki,
s.a.m.d., tot cea ce iti place si se poate citi usor.

jane doe spunea...

Eu una nu cred in suflete pereche. Ar insemna sa existe o singura persoana pentru noi pe lumea asta. Si, ce te faci daca sufletul tau pereche e un mos tailandez?
Reusita relatiei e data de compatibilitate...it's like a puzzle..are mai multe laturi, trebuie doar sa le potrivesti..
Intr-o alta ordine de idei, imi place cum scrii :)