luni, 20 iunie 2011

Cei mai mulți oameni se țin departe de ei înșiși. Eu nu.

O să vină ziua în care știu că o să închid blogul ăsta. Ce motiv o să am? Asta nu știu. Poate o să mă plictisesc de scris. Poate n-o să mai am despre ce să scriu. Poate viața mea o să fie atât de frumoasă încât n-o să mai vreau să share-uiesc ce mi se întâmplă. Sau o să fie așa de frumoasă încât o să vreau să împart fiecare minut din ea.

Poate atunci când plec în Scoția (dacă plec în Scoția, maybe this is not the way-deși îmi doresc enorm ca acesta să fie, deși va fi unul greu), o să vă povestesc despre cât de greu îmi e. Sau cât de ușor îmi e. Sau o să vă pun poze frumoase cu Marea Nordului.

Menirea acestui blog este sinceritatea, asta o știți bine și voi. Mi-am pus pe tavă de fiecare dată sufletul, chiar dacă e citit de mămica, bunica, profa, prieteni, foști colegi, viitori colegi, foști prieteni, foste prietene. Chiar dacă voi, cei apropiați v-ați regăsit în posturi, mai direct sau...indirect. E ciudat să știe niște oameni necunoscuți câte kg m-am îngrășat, cu cine am ars-o, numărul de telefon, adresa de mail și cele mai întunecate secrete.

Blogul ăsta nu e melo-dramă. E despre frumusețea vieții. A mea. Dar sunt convinsă că toți avem vieți frumoase. Doar că unii tratăm asta ca atare, alții doar dramatizăm și nu apreciem nimic. Dar sunt convinsă că toți veți aprecia la un moment dat.

De-a lungul blogului ăsta, care se apropie de 2 ani cu pași repezi, am înțeles că am schimbat vieți. Nu în sensul propriu, dar am smuls lacrimi și zâmbete, am smuls comentarii lungi și pline de iubire. Am smuls de asemeni și comentarii pline de ură gen ”ejti o proastă ji o cretină”. N-are nimic. Încep să iubesc analfabeții. Și anonimii. Numai că nu înțeleg: care e faza cu comentariile astea? Vă face să vă simțiți mai bine când natura e îngrozitoare afară? (Am tâmpit cu materia de BAC, nu mă băgați în seamă). Că dacă da, când sunt ciufuțică vin și-mi vărs oful pe blogurile voastre. O să ziceți hahaha, n-avem blog. Nu, dar aveți Facebook.

Acum, după aproape 2 ani în care am fost ba ironică, ba plângăcioasă, ba veselă, ba mândră, ba iubăreață, încă apreciez fiecare cititor nou care-și deschide sufletul în rubrica de comentarii (fie și înjurând- așa ne place nouă). V-am înveselit sau v-am înegrit existența cu posturi atât de triste, de mizerabile, de negre. Și tot v-ați întors.

Încă sunt lucruri pe care nu pot să le pun pe foaie. Pe niciun fel de foaie. Pe cine iubesc, cine-aș vrea să fie aici. Habar n-am să fac declarații patetice și ironia e arma de apărare împotriva... împotriva habar n-am a cui,
însă declarațiile astea siropoase pe care detest să le fac și uneori și să le primesc, am nevoie câteodată de ele... Cum avem toți, nu?

Dacă am o calitate (pe care mult timp n-am avut-o, eram o pizdă proastă) e aia de a mă ridica de jos, de a scutura praful și mizeria și rănile de pe genunchi, coate, frunte, obraji și de a MERGE MAI DEPARTE... Unde e calitatea? Nu pierd timpul. Nu pierd timpul cu oameni pe care-i pot vedea clar deodată, cu oameni în viața cărora sunt o opțiune și nicidecum o prioritate.

Îmi pare rău că viața nu e câteodată ușoară. Dar îmi pare bine că tocurile înalte te ajută să mergi mai departe. Și dacă ai chef să spargi un zid cu capu, nu vei reuși decât să-l crăpi. Capu, nu zidu. Prefer să-l sparg încet. Desigur, mă voi alege cu multe vânătăi.

Ce dracu să mai zic? Gata, știu. Fără sâni nu există paradis. Pam pam.  (Scuze.)

22 de comentarii:

G.W. spunea...

Bere,bere trebuie sa bem o bere sau doua sau trei Imi place cum scrii,cum te exprimi, cum iti argumentezi opiniile like it

Cristina Cioba spunea...

@g.w-mereu ma faci sa rosesc!pai ti-am zis, berea ramane valabila. iti las pe mess nr meu de tel si stabilim, ca ziceai ca ajungi pe-aici:)

merci din suflet inca o data!

Camiw spunea...

Bravo mai Piticot, foarte frumos articol! Felicitari!

Alina spunea...

buna! te invit pe noul meu blog http://beautyglitzzz.blogspot.com

Ionutz1ic spunea...

Felicitari, incearca sa te tii departe de "tara" asta si de "taranii" ei, si nu departe de tine !
Scuze, cred ca trebuie sa iti cer permisiunea sa fur metoda ta, cea cu stergerea postarilor care nu "merita".

Felicia spunea...

Daca renunti la blog, poti sa incepi sa scrii o carte? Daca tuta aia de Raduleasca poate , poti si tu !!!

Cristina Cioba spunea...

@camiw-merci din suflet iubita mea!!

Cristina Cioba spunea...

@alina-scuza-ma, nu e un pic nesimtire ce tocmai ai facut?ce crezi ca e aici? tapet de reclama?

Cristina Cioba spunea...

@ionutz-poti o sa iei fara a-ti cere permisiunea:)

ce varsta ai? adica din poza se vede limpede ca nu ai pana -n 25...cum de citesti ineptiile unei pustoaice de 18 ani?:P

Cristina Cioba spunea...

@felicia-ai vedea o carte scrisa de mine?:O cat de dragut a fost comentariul tau, wow!

Ionutz1ic spunea...

Doar pentru ca imi place sa citesc si pentru ca tu scrii destul de bine si foarte mult...:))) Esti in lista mea de bloguri si apari mereu in top. Restul, se intelege...

Felicia spunea...

Nu stiu azutul, dar cu siguranta as citi o carte scrisa de tine!

INTJ spunea...

nu erai o p***a proasta ... ai fost doar un copil, chiar daca unul putin diferit de altii de aceeasi varsta. nu uita ca fara trecut n-ai fi ceea ce esti azi ... oricat de de sus privesti acum in urma. la fel, daca te gandesti mai bine ... macar in gand tre' sa multumesti celor care te-au invatat (fara voia ta, cu pretul suferintei tale) diverse chestii ... ceea ce a contribuit la reliefarea personalitatii tale actuale. think about it sometime (adica nu acum, candva dupa bac, eventual cand esti in Scotia) ...

no daca pana acu' as fi avut dubii in ceea ce priveste dorinta de-a ajunge-n paradis ... acu' sigur nu mai am: la cat de poluat cu silicoane o fi ala, mai bine ma lipsesc! :D :))

Cristina Cioba spunea...

@ionutz-awww, merci din suflet!:*

Cristina Cioba spunea...

@felicia-nici nu stii cat de bine m-am simtit:)

Cristina Cioba spunea...

@intj-draga, eu deja am sanii mari:P

INTJ spunea...

@Miss - virtual te cred. real ... tre' declaratiile autentificate notarial de la doi martori. :)) =))

Cristina Cioba spunea...

@intj-nu mai bine ti-i arat direct?=))))

INTJ spunea...

@Miss - nu! nu primesc mita. :)) =))

Cristina Cioba spunea...

@intj-tocmai ai dezamagit poporul roman...shame on you:)

INTJ spunea...

@Miss - mda, asta e: eu nu-s urmasu' iubirii patimase dintre Decebal si Traian ...

Cristina Cioba spunea...

@intj-=))din fericire!