vineri, 24 iunie 2011

Bridezilla sau dacă poți face circ, de ce dracu să nu faci

Cu toții știți emisiunea Bridezilla de pe Euforia. Also known ca și ”Mireasa monstru”, e vorba despre viitoare miresici, care cu câteva zile înainte de nuntă, în euforia organizării încep să fie isterice cu toată lumea și să se scandalizeze.

În principiu este vorba de miresici care-au ales să-și organizeze nunta fără ajutor, pe cont propriu. Eu personal, aș apela la un wedding planner. Of course, ideile mele, dar puse-n practică de cineva care trăiește din asta:)

TIPUL DE FEMEIE DIN ACEASTĂ EMISIUNE: Honestly, am observat că-n fiecare episod miresica e...grăsuță (ca să nu zic fat as a cow). În mod special negrese, latino-americane, whatsoever (Nu fac discriminare, doar zic și eu)

TIPUL DE BĂRBAT DIN ACEASTĂ EMISIUNE: El e genul ”Da iubi, cum să nu iubi, daaaa iubițică” sau pe principiul ”Don t mess with Zohan” nu se pune cu tâmpita.

DOMNIȘOARELE DE ONOARE: Sunt și ele grase (ca să nu concureze în vreun fel cu diva), și nu doar că sunt vai și amar, ci li se mai cumpără și cele mai urâte rochii, fără decolteu, în culorile vântului turbat. Într-una din emisiuni era o domnișoară de onoare, slăbuță, frumușică căreia rochia îi scotea în evidență...trăsăturile corporale. Ce-a făcut miresica monstru? I-a îndesat sânii în rochie. Simplu.

INVITAȚIILE: Sunt satenate, cu fundițe, floricele, inimioare, kitschoase deci până-n măduva oaselor, săracele. A, da, să nu uit și HANDMADE!  Făcute de miresică? Nu nu nu, de domnișoarele de onoare.

OAMENII CARE NIMERESC A FI PRIN JUR: Sunt niște nenorociți care vor să saboteze nunta și merită a fi călcați în picioare!!! Înjurați, scuipați, etc. Cine? Cum cine? Mamă, tată, viitor soț, cofetăreasă, florăreasă și etc.

NUNTA: Mâncare multă și proastă. Aranjamente kitsch, săli oribile cu covoare și mai oribile. Isteriile miresei continuă.

Un moment de doliu pentru cei ce le-au luat de soții, vă rog!

24 de comentarii:

Lauren spunea...

Ai vazut-o pe mireasa care a aruncat cu florile dupa florareasa? :)) I died!! Cateodata iti vine sa te apropii de televizor si sa le dai o palma sa taca :))

INTJ spunea...

razi tu razi ... pana mai poti ... ca la fel cum am importat multe de la ei, asa se va importa si asta. iar cand fetita ta va fi bridezilla (ca cica noi in RO suntem cu multi ani in urma fata de ei), nush daca-ti mai va da mana sa razi. :)) =))

Unknown spunea...

deci vedeti ca se poate si la altii nu numai la noi?

i.itsa spunea...

Hahaha,pe mine ma distreaza emisiunea maxim.S-ar putea numi mai bine Pigzilla=))

Ionny spunea...

Este o emisiune regizata, nu merita sa-ti bati capul.:*

Andra Dan spunea...

da,zau, nici eu nu ma mai pot mira cine ar vrea sa le ia pe alea de neveste. desi cred cu ardoare uneori ca totul este regizat, asa cum sunt si la noi toate emisiunile de "life style"

G.W. spunea...

nu stiu nu cunosc nu urmaresc nu ma pot pronunta da iau de buna ce scrii tu. condoleante boilor

Cami spunea...

:)) Stiu si eu emisiunea. Am vazut o data un episod. Chiar sunt cum i-ai descris tu.
Gata, tin momentul de reculegere. Pe locuri, fiti gata, start!

Oanna spunea...

Doamne :)) chiar azi dimineata am vazu un pic din emisiune. Era una la machiaj. O tampise pe saraca fata: stai mai departe de mine, foloseste verdele ala, ai creion argintiu?, dc esti dezordonata, nu-mi place, etc etc. :| Desi ea ii zisese ce produse sa foloseasca, tot ea era nemultumita :|. Eu cred ca intra in PMS de cand o cere ala in casatorie :)) altfel nu-mi explic.

Cristina Cioba spunea...

@lauren-nu am vazut-o, slava cerului!

Cristina Cioba spunea...

@intj-valabil si pentru tine, honey bee!!!:)) stai asa, pana la copiii mei, sa nu cumva sa fiu EU o bridezilla:))

Cristina Cioba spunea...

@iela-la noi mereu e mai rau!:)) doar ca nu le filmeaza, de-asta zici tu asa:))

Cristina Cioba spunea...

@i.tsa-corect!:))

Cristina Cioba spunea...

@ionny-oricum e funny, ca tipar asa:))

Cristina Cioba spunea...

@danube daughter-eh...si daca e, tot e funny:)) cat despre ei saracii, ma indoiesc ca ar avea toate tiglele pe casa...la fel ca si domnitele:))

Cristina Cioba spunea...

@g,w-you have no choice:P trebuie sa iei de buna ce zic eu:)) doar iti sunt simpatica!

Cristina Cioba spunea...

@cami-nu te obosiiiii!!!:)) isi merita soarta!:))

Cristina Cioba spunea...

@oanna-machiajul ca machiajul, sa vezi flori, torturi, domnisoare de onoare care-s torturate pt ca-s slabe...

asta numesc eu fun!:))

Mihaela spunea...

Macar alea sunt adulte. Am vazut o reclama la emisiunea Toddlers & Tiaras si m-am ingrozit ce fac parintii aia cu bietii copii.
Uite aici un exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=UumlX8s9Fxw

Cristina Cioba spunea...

@mihaela-vai Doamne..chiar vroiam sa scriu un post si despre aia these days...stay tuned, ca sunt tare suparata pe emisiunea aia!

Oanna spunea...

Lasa ca am vazut o emisiune in care una era torturata pt ca se ingrasase. Mireasa facuse rochiile in urma cu un an si una din donsoare mai pusese ceva pe ea de atunci. Nu ca restu ar fi fost prea slabe :)). Si s-a dus miresica noastra la aia si i-a zis ceva de genu`: ar trebui sa ma slabesti ca sa nu-mi strici imaginea. Plus ca ii luase alta rochie acum, una cu masura mai mare :|.
Le lipseste o doaga maaaaare rau de tot :))

Asa asa :D emisiunea aia ma enerveaza si pe mine:| De abia astept postul:D.

Andra Dan spunea...

cred ca am scris si eu sau am vrut sa scriu despre toddlers and tiarras. e ceva inadmisibil...

INTJ spunea...

@Miss - pentru mine nu-i valabil! n-am si nici n-o sa am vreodata copii. well ... daca depinde de mine ... ca daca prin absurd i se pune la una pata pe mine si vine cu vreo 5 handralai platiti sa ma tina nemiscat in timp ce ea ma violeaza ... nu prea vad ce-as putea eu face. :)) da' cum probabilitatea la asta tinde spre minus infinit ... eu m-as risca sa bag mana-n foc ca n-o sa am copii. :D

Unknown spunea...

E chiar amuzanta emsisiunea,desi cred ca este regizata cum s-a spus si mai sus.Oricat ai fii de idioata,nu poti sa te faci de ras in halul asta cand stii ca esti filmata.Si eu m-am gandit la varianta cu organizator de nunti,dar nu stiu daca mi-ar placea sa se ocupe altcineva de nunta mea avand in vedere ca sunt perfectionista,oricum stiu ca niciodata nu voi fii multumita de ce fac altii :)))))))