duminică, 21 august 2011

Drama queens

Le știți cu toate. Viața e curvă, ele plâng toată ziua, de parcă toate greutățile lumii au căzut în spatele lor. Ah, stai, pisi, chiar au căzut, ești proastă?!

La școală pică o lucrare de control. Pfoai de capu meu, ea ce se face acum?? Ea n-a învățat nimic. Cuum?Să copieze?Nu, nu e o soluție, la BAC oricum nu va copia. Păi nu proasto, că la BAC înveți. Acum scoți caiețelu și rezolvi problema. Nu, îi e rușine. Asta va trage după sine un 2 frumos. Altă dramă. Plânge 2 zile în fiecare pauză. Și dac-o întrebi de ce plânge, spune că are o viață de căcat.

 Dacă pe divă a părăsit-o/înșelat-o/mințit-o prietenul se baricadează în casa 2 luni și plânge de parcă ar fi rămas orfana, pe drumuri și pe deasupra și fără un picior. Are statusuri de genul ”Te iubesc asha d moolt k te orăsc!!Idiotu dracu”. Mda. Asta în timp ce mai bocește nițel deasupra tastaturii.

 ”Cea mai bună prietenă”aka toate-fufele-pe-care-le-are-n-lista-de-mess a trădat-o. Azi una, mâine alta. Păi cum fată, dar ce ți-a făcut de zici că te-a trădat?N-a vrut să meargă cu mine în club/S-a uitat la băiatul care-mi place mie (hm, adică la toți???)

 Drama queens sunt puse mereu pe ceartă, adică tu dacă nu înțelegi să iei naibii odată viața asta-n serios, că e și-așa destul de dramatică, ești prost de-a binelea. Da pisi?

Dacă i s-a rupt unghia viața chiar suge rău de tot. Dacă tu nu poți înțelege asta n-ai ce căuta-n viața ei!Tâmpitule!

Și acu serios: hai mă fetele, viața e frumoasă, de ce vă plângeți? Și dacă vi se pare așa nașpa puteți oricând să vă sinucideți.... și-așa mi se pare că-i aerul mai încărcat.

17 comentarii:

Lauren spunea...

Paragraful 3.. N-ai descris-o pe una de o cunosc eu? :))) Jur, identica!!

Peter spunea...

incantat de stilul naturalist, dur, la obiect, cu usoare tente de internat sau scoala de corectie. sa vedem ce iese din, peste cativa ani. poate literatura? tin pumnii.

Ema, Brasov spunea...

WTF? Ce fata de pedofil are nenea de la primul comentariu...

Felicia spunea...

Tipe de genul asta vor exista mereu. Cum zice mama: "Nu stiu sa se stearga la cur de cacat, dar se cred dive...". Te pup!

P.S. Scuze ca nu ti-am mai raspuns la articole dar am fost plecata in vacanta si netu' nu mi-a mers.

Nikky spunea...

Ok asta e buna. Sti suntem o categorie de fete care le critica pe pitipoancele/pisi whatever ce o fi si pana la urma fiecare avem in noi a drama queen. sa fim seriosi. Niciodata nu ne-a apucat pe niciuna un moment gen mi-am rupt o unghie si vrem sa facem crize doar pt ca am avut alte probleme si ne agatam de ce putem sa ne exteriorizam?(gen am razboi acasa si la scoala am nevoie sa urlu dar nu vreau ca colegii sa se prinda deci ce sa fac? a da mi s-a rupt unghia!!!) Poate vorbesc in numele meu dar consider pana la urma ca toate suntem drama quenn. atata ca nu o sa recunoastem niciodata.

mazgalica spunea...

Pe mine nu doar fetele care se plâng de viață mă enervează ci toată lumea care exagerează cu pesimismul și vede numai partea nasoală a vieții. Eu încerc să mă feresc de oamenii ăștia, parcă atrag tot răul asupra lor + că nu măsimt bine în preajma lor.

Anonim spunea...

Ofer ceva otrava din partea casei. Gratis.Suport dramatic asigurat (*bocitoare=babele din vecini).

Cristina Cioba spunea...

@teuvo-fuck off

Cristina Cioba spunea...

@lauren-e o categorie larga de pipitze de genul:))

Cristina Cioba spunea...

@peter-sa dea domnu.da cine-ar citi o carte scrisa de mine?:P

Cristina Cioba spunea...

@ema-am vazut=))))

Cristina Cioba spunea...

@felicia-thumbs up for your mother:D

unde ai foooost in vacanta?:D:D:D ti-am simtit lipsa!te puup!

Cristina Cioba spunea...

@nikky-toti dramatizam, da de la asta si pana la a fi o drama queen..e mult:P

Cristina Cioba spunea...

@mazgalica-exaact!vii fericit si apare ala care incearca sa-ti explice ce de cacat e viata:))

Cristina Cioba spunea...

@anonim-o sa scriu un post, sunt convinsa ca se gasesc doritoare:))

Mihaela spunea...

La fel ca si Mazgalica, nici eu nu suport in jurul meu persoanele pesimiste. Si mai ales aceste "drama queens". Cand vad de la ce nimicuri se supara, ma apuca durerile de cap. Sunt atatea probleme in viata, probleme importanta, incat chiar are sens sa ne stresam de la orice prostioara? De ce nu putem fi mai calmi, mai logici, mai rabdatori?

Cristina Cioba spunea...

@mihaela-cred ca asa suntem construiti noi..habar n-am pe ce principii:) dar ne pricepem la pus intrebari cretine la care nu primim raspunsuri, la despicat firul in patru..si tot asa..:)