luni, 22 august 2011

Eu stiu ce simti acum!

NOTA: Deoarece si pentru ca tocmai mi-am reinstalat windows-ul (am avut nevoie de windows cu licenta, prietenii mei scotieni au o problema cu pirateria) nu am instalat inca diactricele si nu am de gand acum ca sa nu-mi fuga ideea.

 Imi pare rau ca nu am mai scris. Imi pare rau ca eu nu pot sa va pun o melodie draguta (din punctul meu de vedere), sau un banc sa hahah hihihi. Nu pot, nu e tocmai genul meu de blog, eu prefer sa scriu pe bune. Acum sa nu se inteleaga ca am ceva cu blogurile "amuzante"sau "melodioase".

 Vreau sa-mi cer scuze totodata celor care-mi trimit e-mailuri in care-mi propun schimburi de linkuri si sa pun tot felul de reclame pe blogul meu, contra-cost, bineinteles. Nu mi-am imaginat ca as putea vreodata scoate bani din sufletul meu. Nu fac asta ca mod de trai, sub nicio forma. Nu fac asta pentru a scoate un ban, doi, cinci.

Va multumesc celor care-mi dati commenturi chiar daca eu nu mai scriu nimic. De asemeni va multumesc si voua, celor care va chinuiti sa-mi scrieti comentarii care-ar trebui sa ma jigneasca. Dar haideti sa va dau si un pont, daca tot am ajuns la voi: pe mine nu o sa ma jigneasca in veci ceva care nici macar nu e scris gramatical. Incercati un dictionar, poate reusiti. Va doresc succes si va multumesc si voua, oricum.

 Si acum sa trecem la ale noastre. Cu trambite si tobe, ingeri cantand si babe jelind, expresia mea preferata: STIU CE SIMTI!!!

Fie ca-ti zic ca m-am despartit de prietenul meu si am un gol in stomac si-mi vine sa plang, fie ca iti zic ca mi-am sucit glezna si s-a umflat, fie ca am cazut cu rolele si ma doare capul, fie ca m-am certat cu persoana x din motivul y, tu STII ce simt. Da, tu ai trecut prin toate astea, chiar si lucruri mai rele, viata ta a fost un chin, deci stii ce simt eu ACUM. Iti spun ca am o stare de NICI EU nu stiu ce simt, iar tu-mi zici ca STII senzatia.

 Si tot legat de expresii (coruri de ingeri cantand, babe jelind, so on) urmeaza cea cu: "AM TRECUT PRIN ASTA"

Ma doare capul fix la 2 cm fata de frunte si 3 fata de urechi. Am cazut fix pe genunchiul stang si am 3 vanatai: una mov, una albastra si una mai incolo. Am avut o discutie in care m-am simtit prost pe tema ...oarecare, ma rog.  Tu AI TRECUT PRIN ASTA. Orice ar fi "asta".

 Si dupa ce-mi spui de 25 de ori ca STII CUM E si ca AI TRECUT PRIN ASTA incepe partea cu "HAI SA-TI DAU UN SFAT"(Daca pana aici nu mi s-a ridicat parul in cap, ACUM e momentul sa se intimple si asta)

 M-am despartit de prieten?E ok, suferinta va trece in cam 2 saptamani, 3 zile, 2 ore, 45 de minute si 25 de secunde. Rana de la picior...sa nu-mi fac griji pentru ea, va trece in 2 zile. Si tot restul sfaturilor.

 Acum hai sa-ti dau eu un sfat: pina nu vin eu sa-ti cer vreun sfat... NU MI-L DA! Seriously, nu apela la rabdarea mea si la bun-simt ca ma pot lepada de ele cam pina la...nivelul tau!

7 comentarii:

morphine spunea...

am vazut ca ai ceva cu diacriticele, de ce nu incerci diacritice.com ?

Miss I. spunea...

Şi pe mine mă consumă psihic astea cu "Am trecut prin asta". Cel puţin înainte şi în timpul bacului m-au terminat replicile de genul: "Haaa, aşa m-am stresat şi eu pentru bac, îţi dau un sfat: nu te mai stresa, că ai să vezi tu la facultate, fiecare sesiune o să fie un nou bac. Îţi zic, ştiu ce simţi, dar ai să vezi tu că am dreptate!". Le-am inclus pe toate? :))
Ooook, am înţeles că o să fie mai greu după, dr cum tu te-ai plâns când ai dat bacul, vreau şi eu să (mă) plâng, că sunt lacrimile mele. Nu e ca şi cum o să am vreo revelaţie după "sfaturile" tale.

Nu te mai scuza, scrie când ai tu timp/chef/dispoziţie, chiar dacă eu abia aştept articolele. :*

Miss I. spunea...

Hei! Nu e nevoie să aprobi comentariul, voiam să-ţi zic că nu m-a deranjat cel de pe blogul meu, stai liniştită! Adevărul e că în ultima vreme am uitat să actualizez blogroll-ul, deşi am multe bloguri noi în reader, o să remediez asta în seara asta :) Te pup! :*

Cristina Cioba spunea...

@morphine-de leeneee:)) dar merci de pont!!

Cristina Cioba spunea...

@miss i-daaa, clar=))) tampiti!si mersi ptr blogroll:*:*

Nikky spunea...

Hmm...no comment...

Cristina Cioba spunea...

@nikky-....