vineri, 26 august 2011

Intretin, deci exist

Mi s-a cerut in mod expres si postul asta. Sigur, sa vedem ce iese. Cu laptopul in brate si cu parul in varful capului...incercam. Vi-l prezint pe noul nostru personaj!

 Eu sunt John. Ma cheama Ion dar cred ca asta oricum nu-i problema voastra, si-asa daca am chef va cumpar pe toti cu tot cu familii. Mda.Si-asa nu castigati voi intr-un an cat fac eu in 2 zile. Dar fie, hai sa zicem ca nu va judec pentru asta, dar prefer sa va vad mersul din spate, nu-mi pasa de sarantocii ca voi.

 Idolul meu in viata e tata. El e cel care m-a invatat ca femeia atunci cand nu tace, o pocnesti?Pai ce mama naibii, cine canta-n casa?Cocosul sau gaina?Tot el m-a invatat ca femeia trebuie tinuta la respect, ca altfel i se urca la cap!Bineinteles, nu exista sa ai o singura femeie. Monogamia e pentru fraieri.La cum arat eu, chiar n-are nicio importanta daca am doar o singura femeie.

Am terminat si eu liceul, am avut 10 pe linie, si asta pentru ca nimeni nu avea curaj sa-mi dea o nota mai mica de 10, tata ii facea praf pe toti, daca isi punea capul muta liceul cu totul. De fapt chiar s-a gandit sa-l mute, era prea departe de casa mea. Oricum, cand am facut 18 ani, am primit un Audi A4. Un jaf de masina, ce era daca primeam si eu un Ferrari?

 Sunt plin de bani, si?N-o sa-mi fie acum rusine pentru asta, ca n-am eu chef. Iubita-mea (ca sa nu-i spun sclava), o cheama Maria dar ea-si spune Anabela. Ce fraiera. E blonda, buna, craci lungi, dar noroc cu mine. Ca altfel arata si acum ca si atunci. In trening cu tocuri. Am mai invatat-o si eu ce inseamna o rochita, ce inseamna o fustita, un pantof cu toc care sa nu fie cumparat de la chinezi.

Pe la 20 de ani mi-am dat seama ca viata nu-i chiar asa usoara, si mi-am facut studiile in strainatate. Sunt masterand cu brio, fara ajutorul tatalui meu. Am inteles cum se castiga banii si comportamentul, limbajul, cunostintele si cercurile in care ma invarteam s-au schimbat drastic.

 Prietenii mei ma intreaba de ce stau cu o proasta care singura limba straina pe care o stie e ...cea a tuturor?!



 Ma rog, o proasta.

8 comentarii:

Ema, Brasov spunea...

Ioane, pardon Gion, să nu uitam că ascultzi în mashină, la douăjdemii de vatzi, Salam, magnificu Minune shi Costy Ionitza. Bănuiesc ca ai cont pe haifaiv shi feisbuc - "Mafyotu" sau "Jmekeru din Alecsandrya". Ai shi un sait "Cum sa faci bani pe net".
Să se shtie!!!

:)))

Lillee spunea...

Uooou, cred ca m-am indragostit. :))

Nikky spunea...

Deci genial!!!!!!!!! Tocmai ai descris specimenele din Satu Mare la perfectie.(si te mirai ca n-am prieten, pai cu toti john-i cu i trebuie dusman?)

Unknown spunea...

Spunea cineva mai sus ca acest Ion asculta Salam sau parizer in masina..gresit..acum toti cocalarii asculta hip hop,house,rapp numai sa auda lumea ca lor nu le "PLACE" manelele si ca s-au emancipat =)))).Am orasul full de cocalari de-astia,si daca ii intrebi cine canta melodia house de o asculta habar nu au.

Cristina Cioba spunea...

@ema-true true=))

Cristina Cioba spunea...

@lillee-s-o crezi tu!e al meu!

Cristina Cioba spunea...

@nikky-buna asta!=))

Cristina Cioba spunea...

@preciousb-=)))